|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Et år igjen å leve?
Hvis du fikk vite at du kommer til å dø innen et år, hvordan ville du reagert? Ville du ha forandret livet ditt på noen måte, hva ville du ha brukt det året på?
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tir 14 Okt 2003, 20:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
En tur opp på Kilimanjaro, i det minste?
Forhåpentligvis tilbringe tiden med å gjøre ting jeg vil og ikke ting jeg må, og være sammen med gode venner.
Elske
Kanskje er det noen ting jeg ville endret, men når jeg tenker etter er det ikke så mye... Bare gjort enda mer av det jeg vil, benyttet enda flere sjanser til å nyte.
Men å bare ha ett år igjen ville også være traurig. Deprimerende til tider. Jeg har planer om å leve så mye, mye lenger.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 14 Okt 2003, 20:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 09 Okt 2003 Innlegg: 250 Bosted: Minas-Tirith
|
Er det snakk om at JEG ville komme til å dø om et år, eller at hele verden ville gå til helvete om et år? Det siste alternativet er liksom bedre...
1) Tatt fri fra skolen - Iallefall store deler av den
2) Skrevet uhorvelig mange dikt
3) Forsøket å skrive en bok - Å bli forfatter er min store drøm
4) Tilbragt tiden med mine kjære
5) Forsøkt å realisert alle umiddelbart realiserbare drømmer
Men dette ble jo litt kjedelig, ble det ikke?
slenger opp noen alternative versjoner også kanskje
1) Latt resten av livet blitt en surrealistisk dop- og fylleorgie
(Men tror nok IKKE jeg ville gjort dette - dette er mat til massene.)
2) Hoppet fra Eiffeltårnet dagen før dødsdagen (whiiiii!)
3) Oppført meg ille. Virkelig ille. 
|
_________________ I met a lady in the meads,
Full beautiful - a faery's child,
Her hair was long, her foot was light,
And her eyes were wild.
Skrevet: Tir 14 Okt 2003, 20:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
imzaraiel
Veronica

Ble Medlem: 13 Okt 2003 Innlegg: 731 Bosted: Tromsø
|
å ha et år igjenn å leve virker egentlig ikke så ille for meg, kan ha noe å gjøre med at døden har på en måte alltid facinert meg... er meget spent på hva som kommer etter.
jer er foøvrig også ganske enig meg Glahn om at jeg egentlig ikke ville a forandret så utrolig meget ved livet mitt... bare gjort mer av det jeg liker å gjøre...
men en ting skulle jeg i det minste gjort: å ta en tur verden rundt helst med de nærmeste av mine venner, og ende den noen få dager før min tid var omme på eventuelt Grønnland (eller et annet kaldt sted) alene, hvor jeg kunne ende livet i et kaldt, men velkommende mørke...
|
_________________ Bedre å være en missfonøyd Sokrates enn en fornøyd idiot...
-John Stuart Mill-
Skrevet: Ons 15 Okt 2003, 15:52 Sist endret av imzaraiel den Fre 17 Okt 2003, 16:57, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 09 Okt 2003 Innlegg: 250 Bosted: Minas-Tirith
|
All the pain!
|
_________________ I met a lady in the meads,
Full beautiful - a faery's child,
Her hair was long, her foot was light,
And her eyes were wild.
Skrevet: Tor 16 Okt 2003, 07:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Jeg ville ha sluttet på skolen. Tatt alle pengene mine ut av banken og reist masse sammen med de jeg er mest glad i. Også hadde jeg vært hjemme og besøkt familien min masse.
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tor 16 Okt 2003, 15:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fishsticksboy
Varm i trøya

Ble Medlem: 31 Mai 2003 Innlegg: 59 Bosted: Skotselv Inner City Ring
|
Ville funnet er ordning slik at jeg kunne bli ferdig med skolen fort, fått en kort lærlinge stillimg og en jobb...... Nei, vent . . .
Jeg ville gjort alt: Sprengt ting, Drept folk, knuse, ødelegge HA HA HA
|
_________________ Livet Er En Fisk
Skrevet: Tor 27 Nov 2003, 22:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
jeg ville bygget et hus
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 28 Nov 2003, 13:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Solgt det meste av eiendelene mine, satt pengene inn på en visakort konto, tatt ut en god del penger i USD og pund. Så hadde jeg tatt meg en tur rundt i verden og besøkt de stedene jeg har lyst til å besøke, og forhåpentligvis endt opp i tibet el. i en Buddhistisk kloster...
Tror det hadde vært et veldig bra år...
|
Skrevet: Fre 28 Nov 2003, 14:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Småen87
Spitzy (!)

Ble Medlem: 30 Okt 2003 Innlegg: 110 Bosted: Sunde - Stavanger
|
Et år uten skole med masse reising.. drømme år...
|
_________________ Vi må henge sammen for ikke å bli hengt hver for oss....
Skrevet: Fre 28 Nov 2003, 19:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Tenkt over drømmereisen, og så brukt resten av året på å banne over at jeg ikke har noe penger, ikke eier noe verdifullt stæsj, og nå ikke har noen framtidsutsikter heller. Seriøst, å få vite at jeg hadde ett år igjen å leve hadde på mange måter vært verre for meg enn å få vite at fristen var en måned. For eksempel.
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Lør 29 Nov 2003, 00:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Jeg hadde vel tenkt "shit! nå rekker jeg i hvert fall ikke å finne ut meningen med livet mitt!" Så det hadde vel gått med til å realisere min midlertidige(og svært så behagelige) konklusjon av svaret: Å være lykkelig! Men påtvunget lykke er så utrolig hul.. 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Lør 29 Nov 2003, 10:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Vet ikke helt hva jeg hadde gjort, jeg...
Noe av det hadde nok gått i retning av å slutte på skole, slutte i jobb, flytte hjem til moren min og tilbringe så mye tid som mulig med de jeg var glad i.
Det hadde nok også involvert en hel del depping, ettersom jeg i bunn og grunn er veldig glad i livet mitt.
Mulig jeg også hadde tatt opp et lån og dratt til Disneyland. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Lør 29 Nov 2003, 12:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
|
Tror nok jeg kunne ha funnet på å være ganske kjip mot folk. Eller kanskje jeg ville blitt helgen-snill. Aner ikke, faktisk. Viss risiko for at jeg hadde stjålet bilen til foreldra mine, og kjørt så langt unna hjemmefra som jeg kom meg, forsøkt å reise og oppleve ting, og unngå å dø hjemme. Å dø i Tromsø høres trist ut. Dun wanna.
|
_________________ Never me...
Skrevet: Tir 02 Des 2003, 21:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
pita
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003 Innlegg: 270 Bosted: Oslo
|
slappet av. behandlet meg selv godt. ikke ta skole så alvorlig...kanskje ta noen turer til trondheim. oppsøke gamle venner og uvenner. legge ned strider.farge hår. gå noen turer. høre masse musikk. tilbringe tid med venner og familie. bli mer knyttet til mennesker enn det jeg er nå.
fortelle hva jeg mener til folk. smile masse.
det er så mye..kanskje jeg egentelig bare vil ta meg tid til å bli et bedre menneske
|
_________________ i`m not mad. just ask my camel, steven
Skrevet: Tir 02 Des 2003, 23:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
si snakkes til alle hjemme, ta med meg kjæresten, sette meg i Audi'n og kjøre avgårde. se hvor mye jeg får besøkt med bil på ett år..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 03 Des 2003, 09:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ulven
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mai 2003 Innlegg: 431 Bosted: skogen
|
jeg har faktisk fått den beskjeden en gang for ett par år siden, at jeg muligens bare hadde så lang tid igjen, det forandret ikke livet mitt der og da, men nå, når det viste seg at jeg fortsatt lever og er frisk ser jeg at jeg har lært mye av det, og at jeg nå kanskje kan se ting fra litt andre synsvinkler en før.
men hvis jeg nå igjen hadde fått den beskjeden, hadde jeg nok reist litt rundt i verden, vært mye med mine beste vennner, skrevet dagbok og ikke gått mer på skolen (Hadde sikkert lest en masse bøker mens jeg mumset i meg sjokolade istede)
|
_________________ Don`t eat the yellow snow
Skrevet: Man 15 Des 2003, 12:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
hadde lagt meg inn på et psykiatrisk sykehus,utforska ALLE medisinene,hadde så hæcka hele imperialismen og usa fordi jeg hadde vært død før de tar meg uansett,stjålet masse penger fra snobbe butikker osv og gitt dem til alle fattige,lagd en genial piece midt på det sixtinske kapell mens jeg snag "what if god was one of us",ville prøvd et laiv,lært meg å lage buer og lært det til en jeg er glad i,ville fortalt alle hva jeg skulle gjøre,ville rana en bank med en gummi kniv,spurt alle psykologer jeg fant verdige til å ytre deres mening om meningen med livet,ville hilst på alle som svarer/leser/har en mening om det jeg skriver og spurt om de ville blitt med...
før jeg hadde spytta døden i øyet med å ta livet mitt på en syk måte(altså kjøre en zeppelin inn i en fjellvegg å ta meg en siste sigg mens all gassen svever rundt meg.. ) hadde jeg tatt farvel med alle jeg er glad i og så marsja inn på globalt tv(som fins) og si at jeg har levd et liv akkurat som jeg vil selv om jeg fikk dødsbeskjeden og spurt hva som hindrer deg i å gjøre det samme...
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 19 Des 2003, 16:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 256
|
Tror jeg ville dratt på oppdagelsestur rundt i verden, hilst på venner litt omkring i verden, før jeg ville dratt til Tioman, en bitteliten tropisk øy, og tilbragt den siste tiden i vannet rundt der, sammen venner og kjæresten min.. Og tatt dykkerlappen. Under vann er verden så mye vakrere..
|
Skrevet: Søn 21 Des 2003, 19:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Jeg ville ha gjort alt jeg kunne for å realisere drømmene mine!
Skrevet ferdig bøkene, sunget på en scene, hoppet i fallskjerm, bygget et slott, malt min versjon av Maria.
Tilslutt hadde jeg samlet alle mine venner og kjære rundt meg. Tatt personelig farvell med hver og en...
Spurt <3 om et kyss...
Reist ut til havet og svømt til jeg ikke greide mer.
Med Guds navn på mine lepper ville jeg så synke ned i dypet, for så å våkne i hans armer.
Deretter ville jeg aldri behøve å være redd eller ensom mer...
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 03:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |