DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Militæruniformer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [36 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
marwin
Främling
Främling

Ble Medlem: 12 Mar 2003
 Militæruniformer

Hva synes jenter om militæruniformer?? lurer på om det er et fakum at alle hater gutter i militæruniform!

0_o High on life!

InnleggSkrevet: Søn 12 Okt 2003, 11:22
Sist endret av marwin den Man 08 Des 2003, 20:28, endret 2 ganger
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
det er vel forsåvidt farlig å få luft inn i livmoren.... Det er en gammel måte å ta abort på.

men om man kan blåse hardt nok til det har jeg ingen peiling på.

InnleggSkrevet: Man 13 Okt 2003, 12:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Elfkin-
Främling
Främling

Ble Medlem: 11 Des 2003
?!?

Hva i alle dager har luft i livmoren med militæruniform å gjøre? :p

InnleggSkrevet: Tor 11 Des 2003, 11:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
luft i livmoren ja... *forvirra*

Min teori om jenters smak på gutter i uniform er at noen liker det andre ikke, som det stortsett er med det meste annet. Noen få har vel tildels ekstreme meninger om hvor sexy/pent det er med uniform... hadde man bare fortsatt i forsvaret et år eller to til.. Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 11 Des 2003, 12:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Kommer fullstendig an på uniformen, det.
Still f.eks. opp i en stilig uniform fra 1800-tallet, og jeg er din for alltid. Wink
Still opp i de brungrønne fillene som er så populære i dag, vil jeg antagelig ikke legge merke til deg.

Det er jo et spørsmål om smak og behag.

InnleggSkrevet: Tor 11 Des 2003, 15:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Luft i livmoren... tror det er et innlegg fra en helt annen tråd som av en eller annen grunn har havna her også.

Men uniformer, ja. Jeg for min del er glad jeg slapp det slitet. Riktignok er det visst endel jenter som liker gutter i uniform, men jeg har funnet ut at sort dress kan ha mye av den samme effekten Smile

InnleggSkrevet: Tor 11 Des 2003, 16:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jeg rakk akkurat å få luftforsvarets blå uniform, fått flere oppmuntringer om å gå med den...

InnleggSkrevet: Tor 11 Des 2003, 16:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Jeg synes at mange gutter ser mye kjekkere ut med uniform, skjønt ikke alle selvfølgelig...! Enten de blå, eller de grønne... Men svart dress gjør nytten sin det òg... Wink

InnleggSkrevet: Tor 11 Des 2003, 17:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Meg forteller militæruniform bare en ting: Her kommer en overkåt gutt som ikke har sett jenter på et par måneder. Hvis det er spesielt sexy, så flott for dere Wink

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 10:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Det var da en ekstrem generalisering, blir som å si at ALLE jenter er på dildoparty en gang i uka, siden man vet om to som har vært det....

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 11:37
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
ikke akkurat. jenter blir ikke plassert i leirer 20 mil utenfor allfarvei sammen med 4000 gutter og 3 jenter. det gjør militærgutter. Når en Bataljon fra setermoen drar på heisatur over grensa til Finland, løper(bokstavelig talt!) de innfødte jentene etter bussen, for de vet at her får de seg noe..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 11:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Så du påstår at ABSOLUTT alle gutter som har vært i militæret gjør sånt? Jaja, jeg vil påstå dere tenker litt ekstremt kort og generaliserer litt ekstremt mye.

Og poenget mitt hva ikke HVA jentene gjorde i forhold til gutta i eksemplet, men at man ikke kan generalisere så ekstremt.

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 11:45
toth42
Cowboy
Cowboy

da må du omformulere deg, for du uttrykte at det ble akkurat det samme å generalisere jenter iht. dildopartyer, mens dette er mye sjeldnere enn kåte militærgutter.

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 11:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

JA? Jeg generaliserte det til at alle jenter drar på dilboparty, ser du ikke den ekstreme generaliseringa? (På lik linje med DERES generalisering av gutter i forsvaret.)

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 12:22
toth42
Cowboy
Cowboy

NEI! det er ikke på lik linje, fordi det er mange flere militærgutter som er kåte enn jenter som går på dildoparty her i verden!! ergo, påstanden "alle jenter går på dildoparty" er mye mer ekstrem enn "alle militærgutter er kåte"!! skjønner du ikke det?? sammenligningen er helt absurd, kanskje 5% av kvinner har vært på dildoparty, mens minst 40% av militærgutter er kåte! basta! Smile

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 15:51
toth42
Cowboy
Cowboy

ps: Idea kan ikke alle bare være venner..? er jo greiest når det er greit.. Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 15:52
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

spiralis skrev:
Det var da en ekstrem generalisering, blir som å si at ALLE jenter er på dildoparty en gang i uka, siden man vet om to som har vært det....

Er dette noe å henge seg opp i da?
Jeg er helt sikker på at meningen ikke var at samtlige, uten unntak, alle gutter i militæret er overkåte.
Zatharee uttrykte bare sitt syn på saken. Om det er litt generalisering, hva så? Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 17:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Nå har en god del moderatorer en tendens til å be folk om å IKKE generalisere og generelt oppføre seg, men jeg skal fra nå av holde kjeft...

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 18:06
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Jeg tror det er en forskjell på saklig og usaklig generalisering.

Om man generaliserer militærgutters evne til å være overkåte, er fullstendig likegyldig i forbindelse med trådens utgangspunkt om hvorvidt jenter liker menn i uniform eller ikke.

Sukk.

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 18:49
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
damdidam
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003
Gutter i uniform er nais!!! Ikke i de stygge, grønne, militæruniformene som er sydd for at de ikke skal passe noen.. Liker marine-uniformene jeg.. Spesielt kveldsuniformen; Mørk skjørte under en mørkeblå natogenser, dressbukser og blankpussede sko. Dessuten er kåpe-tingene deres fine og.. Eneste som er teit er pizza-hattene..

InnleggSkrevet: Fre 12 Des 2003, 20:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [36 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet