DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Chrome
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Av Innlegg
SayIt
SupersĂžt

Ble Medlem: 19 Aug 2003
 Chrome

Artikkelen er skrevet av Christian Mathistad

Chrome

Bang! Snikesnike! Bang! Moro?

Dagens spill kan vÊre kjedelige, ekstremt kjedelige, men her har det kommet ett spill som kan holde deg vÄken, i hvertfall 6-7 timer...

Chrome(tm) er ett FPS (First Person Shooter) spill, med en handling lagt noe lenger frem i tid. Du tar pÄ deg rollen som Logan, en leiesoldat. Partneren din lurer deg inn i en felle, mens dere er ute pÄ ett oppdrag for Ä finne noe data som har blitt borte.
Du (Logan) blir selvfĂžlgelig sur og sverger hevn. Du mĂžter kvinnen Carrie og forlater planeten.

Ett Är senere er Logan og Carrie partnere, og tar pÄ seg diverse oppdrag. En dag tar dere ett oppdrag for Ä finne noen bokser, noe dere absolutt ikke burde gjort! Dere blir sittende midt i en krig mellom 3 "firmaer", som sloss om ett mineral som heter Chrome, som er veldig sjeldent og veldig viktig.

Du har tilgang, ifÞlge den offisielle hjemmesiden, til en hel haug med vÄpen og ting og tang, men som ikke er tilfelle. Selv om du har tilgang til flere vÄpen, blir du sittende med ett, gjennom den stÞrste delen av spillet.

Spillbarhet: Terningkast 4
Hvis du ikke bryr deg om plottet i spillet, kan du ha det morsomt, men hvis du fÞlger med, sÄ blir du sittende og tenke gjennom spillet og etter spillet. Spillet bestÄr av mange lÞse trÄder, mange usvarte spÞrsmÄl.
Det kan vÊre vanskelig Ä se hva som skjer forran deg, fordi vÄpenet (gevÊret) du holder somregel tar opp halve skjermen.

Grafikk : Terningkast 3
Grafikken er gammel, dette er grafikk vi kunne se i Project IGI for 2 Är siden.

Lyd: Terningkast 1
Lyden i Chrome er kjedelig, tÞr, og dÄrlig.

Overall: Terningkast 3
Du blir fort sittende og tenke pÄ hva f**n er det dem snakker om! Noe som ikke er bra i ett sÄnt spill. Du fÄr lov til Ä drepe veldig mange menn, pÄ noen "pene" mÄter.
Jeg anbefaler dette spillet til dere som liker FPS. Dette er ikke spillet som vil fÄ folk til Ä gÄ over fra RPG til FPS. Det fÄr vi vente pÄ til Half Life 2 og Doom3 kommer ut.

Happy Huntin
-Dragen

InnleggSkrevet: Tir 23 Sep 2003, 01:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
basse
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003
huff... jeg og knuti testa (10 min) ogsÄ var det borte... multiplayer da... menneh... tror knuti tester singel... sÄ da har vell jeg ingenting jeg skulle sagt da

Razz

InnleggSkrevet: Tir 23 Sep 2003, 14:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet