|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
DSGF - De Blå Sidene og mere til
I morgen er det presist ett år siden den første tråden under
Generell galskap ble skrevet, wahey.
Har brukerne vendt seg til de 'kalde' fargene enda ? =)
Og det betyr jo at disse sidene har bursdag også, wahey.
Ting gikk tregt de første årene men det ser ut til at dill og dall begynner å komme på plass endelig. Her er en liten oversikt for de som måtte trenge det over hva som skjer og ikke skjer.
*Intervju med Lise Myhre, wahey. Dere får intervjuet og en haug
med bilder Hvis det er noe spesielt dere vil spørre henne om
så se medlemssidene.
*Profiler er -endelig- oppe. Etter diverse tregheter fra han som
i utgangspunktet skulle skrive det, så tok jeg saken i mine egne
hender og har fått på plass noe.
Jeg er ·superklar· for tilbakemelding på hva dere vil ha på
profilene, hva dere ikke vil ha på profilene osv. Får ikke
gjort all verdens uten tilbakemelding :)
*Treff!
2. februar (02.02.02, fancy, eyh?) er det treff i Oslo. Her får
dere sjansen til å slå dere løs samt treffe andre likesinnede.
Påmelding skjer på medlemssidene.
--
Jeg tenkte at forumet er et fint sted for dere å komme med forslag til hva dere vil ha og hva dere ikke vil ha, så svar
gjerne på denne tråden med idéer og tanker.
Drivkraften bak dette er tross alt hva ·du· vil ha.
Vi har f.eks. ikke oppdatert fotogalleriet på leeenge, er dette noe som savnes? Folk har nevnt at det skal være mulig å skrive i dagboka flere enn en gang om dagen, er dette noe mange vil ha? Er det noen spesielle shopprodukter dere kunne tenke dere?
The list goes on.
Håper dere tar dere tid til å komme med et forslag eller to.
Ris og ros as well.
Så håper jeg dere tar med dere galskapen inn i 2002 og deler den med så mange som mulig.
Hvorfor være normal, når du kan være lykkelig som gal ? =)
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 03 Jan 2002, 12:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Gjest
|
Re: DSGF - De Blå Sidene og mere til
Forslag: Nytt Design, DL side... filmer å sånn... du vet...
|
Skrevet: Tor 03 Jan 2002, 12:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kerb
Gjest
|
Mer galskap.. det er egentlig en slags mangel på det her føler jeg.. ikke nok total utfoldelse.
Og kanskje litt mer snæksent unødvendig søppel, det er alltid moro =)
Og kanskje spandere på den nytt design ja.
|
Skrevet: Tor 03 Jan 2002, 12:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Liker designet jeg. Og sidene. Du verden som jeg savna de da de var nede i sommer. Det var triste tider det. *snufse litt ved tanken* Elsker forumet. Kjempebra tidsfordriv.
Men mer galskap hadde vært bra ja. Kanskje historier om gale ting folk har gjort?
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Tor 03 Jan 2002, 15:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mia\
Gjest
|
synes de sidene her er dødsfine jeg. lette å finne fram på, ikkeno styr, og ikke altfor alftor mye stæsj åsånt overalt. hadde de vært mørke hadde det jo vært trist, og det vil man vel ikke?
jeg savna også sidene i sommer.. *kosepåsidene*
Ang Dagboka kunne det kanskje gått ann å redigere på enellerannen måte det man hadde skrivd. eller legge til en ny på samme dingz man allerede har skrivd. så ikke dagboka blir lissom full av 17 innlegg fra hvert menneske..for det blir litt slit å lese. hvis noen skjønte i det hele tatt hva jeg mente med der. sånn som det er på noen forum, man kan redigere posten sin. japp..
Et sted hvor man kunne poste sine egne historier, egne linker til gale ting annet enn det som er på hovedsiden kanskje? (har vi det?hm)
Mer spørreundersøkelser kanskje? Går jo ann å mekke sammen noen spørsmål, traske ut på #galeforbundet og dra tak i de fem første man finner, og legge ut spørsmål og svar. Det har jeg vært med på på noen andre kanaler, det kan bli gøy hvis man har tøffe spørsmål og kanskje får litt tøffe svar. :)
Svada er kult, forresten. bildegalleriet kunne kanskje vært oppdatert litt. men det kan jo medlemmene være til med å mekke? Alle sitter på noen bilder som er tøffe. Så i tillegg til det gamle bildegalleriet, kanskje lage et nytt et med bilder fra medlemmer? *idèmyldre*
|
Skrevet: Fre 04 Jan 2002, 08:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Siv Elisabeth
Gjest
|
nu hadde jeg tenkt å legge til noe her.. men jeg er meget enig med mia\. veldig mange gode forslag. så siden jeg ikke har noe å legge til, får jeg bare si at jeg støtter dem 
|
Skrevet: Lør 05 Jan 2002, 22:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Ehh...hva med å flette skrivebordet mer inn i sidene.
Evt fordele det folk har skrevet/tegnet/osv fra profil-sakene. og i tillegg ha en felles oversiktsettellerannet for dette.
Og jeg er forresten enig i at folk heller bør kunne endre på det de allerede har skrevet i dagboken fremfor å legge til et nytt innlegg, det blir bare rot.
|
Skrevet: Søn 06 Jan 2002, 01:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Hmm.. jeg synest egentlig at den blå fargen er _veldig_ kald.. hadde det ikke vært bedre med en varm farge?
designet liker jeg igrunn veldig godt!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 08 Jan 2002, 13:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLins
Gjest
|
JAAA!!! TA DEN ROOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :p
|
Skrevet: Søn 13 Jan 2002, 12:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sea :)
Gjest
|
*bøye seg i støvet for O'master Baj* :p
|
Skrevet: Man 14 Jan 2002, 09:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
ROSA!!!
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 18 Feb 2002, 12:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
abiotic
Gjest
|
Okei, de blåfargene er kanskje noe kalde, men blå er jo fin farge - Blått er flott og rått, og alt det der.. Designet er (som nevnt tidligere) veldig bra: Greit å navigere seg frem og tilbake i, noe vi alle liker!
Dette blir kanskje å rappe litt; Men hva med å legge ut bilder av dsgf-medlemmennesker, og gi mennesker muligheten til å kommentere litt under(?) Alltid like moro..
|
Skrevet: Søn 24 Feb 2002, 01:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Bilder kan man jo legge ut av seg selv på profilen sin om man vil. Jeg kan sikkert lage en gjestebok til hver profil om det er ønsket så folk kan kommentere. Blir vel litt vel spray, men @!#$ au :p Dere bestemmer 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Søn 24 Feb 2002, 23:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |