|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Na-Krul
Gjest
|
Alle burde kaste mobilen sin i søppla!
Hva er denne "Mobil-bølgen" som er kommet over oss de 2-3 siste åra? 95% av folk mellom 14 & 20 har jo mobiltelefon! Alle skal liksom ha den minste mobilen med den tøffeste ringelyden og det råeste dekselet, mens butikkene håver inn med pengene til stakkars unger som er konstant avhengig å ha den beste mobilen med de beste spilla, ringelyd, delsel, logo osv... for å "være en av gjengen".
Selv mista jeg mobilen min for et halvt år siden og har klart meg utmerket uten mobil siden. hvis det er noe jeg vil så ringer jeg personen med hustelefonen, eller så stikker jeg til en kompis eller no.. Dessuten så har du en unskylning for å ikke ringe hjem på lørdagskvelden, for å si hvor du er og når du kommer hjem :)
Så kast mobiltelefonen din og kom deg ut! Det er kanskje en smule tungvindt, men så er det mye kjekkere og du sparer en god del peng på det 
|
Skrevet: Tor 27 Des 2001, 01:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Re: Alle burde kaste mobilen sin i søppla!
Beh.. Min mobil skrur seg av hele tiden, den er ødelagt. Men jeg må egentlig ha den, fordi foreldrene mine er ikke så begeistra for at vi ungene ringer mobil fra hustelefonen.. det blir dyrt. såh.. jeg ser klart fordelene med å HA mobil, men jeg ser jo også ulempene.. men jeg trenger mobil!
jeg bryr meg ikke om deksel og slikt da.. jeg bryr meg ikke om hvilken type, bare den virker!
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 27 Des 2001, 01:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
*samtykke*
ringelyd, deksel og alt stesjet er uvesentlig, det eneste viktige er funskjonaliteten, selv om min mobil ikke scorer så høyt på det heller. Av tildels tilslørte årsaker kan jeg ikke sende tekstmeldinger, og har ikke giddet å ringe telenor for å spørre hvorfor. Burde kanskje gjøre det snart, ettersom det har vært slik i et halvt år nå.
Tiltaksløs? Jeg? 
|
Skrevet: Tor 27 Des 2001, 01:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Mobil er fint tidsfordriv klokken fire om morgenen når en søt pike ligger i sengen sin og kjeder seg og du selv sitter og glaner i veggen og hører på Belly.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 27 Des 2001, 08:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Wibla
Gjest
|
Hehe.. må si meg enig der.. bare surt nå telefonen går tom for strøm og man ikke for sitt bare liv finner laderen.. ;p
|
Skrevet: Fre 28 Des 2001, 07:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
FauSt_
Gjest
|
Mobiltelefon? Hva er det?
Mobiltelefon er oppskrytt jævelskap. Klarer meg helt utmerket uten. Hadde en engang, og den klarte nesten det muttern aldri har, påføre meg stress, angst, trang til å rydde rommet og andre vansker.
Så.. Kast mobilen, ut i sola, opp i trærne, av me klærne nå er det jul. Sang engler mens de dalte i skjul
w00t!
|
Skrevet: Lør 29 Des 2001, 18:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Riktig bruk
Det finnes mange måter å bruke en mobil på. Man kan faktisk slå den av! Og så kan man slå den på igjen hvis man har bruk for å få kontakt med noen.
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Søn 30 Des 2001, 02:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Noen ganger er mobilen faktisk nyttig
Altså, når bilen stopper midt på E6 og det nesten er 20 minusgrader ute, så er jeg faktisk veldig glad for at man ikke har kasta mobilen i søppla.. er det bare meg som er rar da eller?
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Tir 01 Jan 2002, 03:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TeeG
Gjest
|
uhm.. mobilen er veldig grei og ha..
f.eks er det utrolig hva mer jeg får lov til å være med på når mamma har meg tilgjengelig på mobil.. mobilen blir kanskje brukt unødvendig mye, og mange hadde sikkert klart seg uten den, men for meg er den i mange tilfeller ganske grei å ha..
-Sindre-
|
Skrevet: Tir 01 Jan 2002, 04:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mirta
Gjest
|
Mobilteleforner er generelt irriterende. Dei pip og lagar infernalske lydar. HEILE TIDA.
*bli sprø*
Folk sitter og trykker og trykker og trykker og får senebetennelse i tommmlene. Og Det piiip. Gruuusom lyd.
*sur bitter*
:)
|
Skrevet: Tir 01 Jan 2002, 19:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wildkata
Gjest
|
Re: Alle burde elske mobilen !!!
Hei jeg har ikke bare en mobil - men 2. På den måten er eg altid tiljengelig- + at jeg kan sitte på bussen og spille isteden for og kjede meg. Jeg bare elsker moilen min med vibrator og masse morsome ringetoner... har lurt på og lage egen ringetone nå da... det høres kult ut. ------ kan ikke forstå at dere har så mye mot mobilen. det er da fint og kunne ta telefonen og brette ut hele livet sitt på bussen... og ellers andre offentlige steder...
|
Skrevet: Ons 09 Jan 2002, 08:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Fislegutt
Gjest
|
JA!
Tror faktisk jeg skal gjøre akkurat det...
|
Skrevet: Tor 19 Sep 2002, 23:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Fislegutt
Gjest
|
Re: Noen ganger er mobilen faktisk nyttig
Nei, du er faktisk ikke den eneste. Men E6 er en ganske traffikert vei, så da stopper det alltids noen som har mobiltelefon.
Derimot, hvis bilen går til helvete på en skogsbilvei langt svarte inni Finnmark, så.... ja...dette ødelegger jo litt av poenget mitt da..slutt.
|
Skrevet: Fre 20 Sep 2002, 00:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |