DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Irritabel fyr
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Av Innlegg
meep-meep
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Aug 2003
 Irritabel fyr

Der samboeren min jobber det et en fyr. Han er dÞdsforelsket i henne. De snakkes jo ogsÄ pÄ fritiden, men mest over SMS, MSN osv. da. Jeg vet at hun ikke gjÞr noe, men det plager meg sÄnn likevel. Hun klarer liksom aldri Ä si helt i fra at hun ikke er interessert heller. Tror hun liker oppmerksomheten, og er nok litt "betatt" av han. Det er fullt mulig jeg overanalyserer alt som skjer, men klarer liksom ikke Ä la vÊre Ä tenke pÄ det heller. Han gÄr meg pÄ nervene, for han er ikke akkurat diskret heller, nÄr han "proklamerer sin store kjÊrlighet". Hadde det vÊrt opp til meg hadde han fÄtt seg en real en pÄ trynet for lenge siden. Vi har en sÞnn sammen, og snakker om nummer 2, men likevel klarer jeg ikke Ä slappe av. Hvis jeg tar det opp blir hun bare irritert, noe som bekymrer meg enda mer.

Jeg vet jeg burde "stole pÄ kjÊresten min og prÞve Ä distansere meg fra det", men det funker ikke.

Noen som har noen tips? Har ikke lyst til Ä utvikle kjÊrlighetssorg til en jeg er sammen med. Det blir jo bare for teit. Noen som har opplevd noe av det samme, og kanskje har gode rÄd?

Noen av de tingene han sier er: "Jeg vil bare jobbe nÄr du jobber, for da gÄr dagene sÄ mye fortere.", "Jeg har jobbet sÄ mye sammen deg i sommer, og det er sikkert bare 10% av kroppen din jeg ikke har sett, sÄ jeg kan fantasere om resten", "E ogsÄ trÞtt og har lyst til Ä sÞv, glimrende kombinasjon det? hahaha Du fÄr nÄ kose deg du da:) Mens jeg skal prÞve Ä unngÄ Ä se for meg deg ligge Ä kose deg;)"........

Aargh. Mad

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 10:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Vel, damen din burde si ifra til ham nÄr det er sÄ ille, er min mening.
- at han sier det sÄ utrolig rett ut som det der iallefall. Hvis han vet, regner med at han gjÞr det, at du og henne har ett godt forhold, og barn sammen, da burde han i det minste klare Ä respektere deg nok til Ä kutte ut sÄ innmari mot damen din. Men, overse ham, noe annet er vel umulig.

Og noe annet rÄd har jeg ikke akkurat nÄ... Freakish

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
Ellers sÄ kan jo faktisk du snakke med ham da. Og si akkurat hva du mener om oppfÞrselen hans. For det er jammen meg for drÞyt!

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
meep-meep
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Jeg tÞr ikke snakke til han, for jeg vet nemlig ikke "offisielt" alt det jeg har skrevet her. Fikk beskjed om at C: begynte Ä bli fylt opp i gÄr, sÄ skulle rydde litt. Fant MSN logger... SÄ hun vet ikke at jeg vet, for Ä si det sÄnn. Men det har jo pÄgÄtt en stund, sÄ hun vet hvor jeg stÄr, men som sagt hun blir irritert hvis jeg tar det opp for mye. Hun sier jo at "Selv om han kanskje er forelsket i meg, ser jeg ikke pÄ han sÄnn" osv. Greit nok, jeg kan godt tro pÄ det, men det er jo litt standard unnskylding da, sÄ jeg kan ikke pÄstÄ jeg fÞler meg 100% sikker pga det.

Jeg har aldri mÞtt han personlig fÞr jeg, sÄ jeg kan ikke engang si hvordan han er i virkeligheten. Har sett bilde (der de to sitter i sofaen sammen pÄ lÞnningspils fredag) og typisk nok ser han jo rimelig bra ut ogsÄ.

Jeg vet hun kommer til Ă„ forvare han hvis jeg bryter ut med anklagelser.
for det er jo "ingenting". Og jeg tÞr ikke ta store risikoen akkurat nÄ, for med familie osv. er det ikke bare Ä si takk og farvel heller.
En del av meg sier "spioner mer, vent til det kommer mer i loggene", akkurat som jeg gÄr Ä venter pÄ at hun ogsÄ skal skrive noe galt der. Men det er vel ganske rÄttent deg og. Buhu, nÄr jeg skriver her selv, ser jeg jo enda bedre hvor hÄplÞst det virker.

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:45
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Det hjelper Ä fÄ skrevet ned, og kanskje fÄ rÄd og diverse. For ja, det kan vÊre hÄplÞst, og ja, jeg har faktisk vÊrt i skoene selv. Men jeg hadde ingen sÄnn grunn, jeg prÞvde Ä lete etter grunn, fordi at det var for bra til Ä vÊre sant.

Men, det er kun du som vet svaret pĂ„ hva du kan gjĂžre, sĂ„nn egentlig. HĂ„per bare virkelig at det hele fungerer ut til din fordel. For det er rett igjennom jĂŠvlig Ă„ gĂ„ igjennom noe sĂ„nt. Å ikke vite Sad

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
meep-meep
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Tusen takk for stÞtten. Det blir nok helt sikkert til at jeg gir det mer tid, for Ä se an om ting bedrer seg. Jeg er for pinglete til Ä konfrontere det fÞr jeg (isÄfall) skulle fÄ bevis om at hun ogsÄ trÄr langt over streken. Jeg hÄper jo ogsÄ i det lengste pÄ at det retter seg.
Det er litt som du sier Crispa, det blir jo sÄ man leter etter flere grunner, uansett hvor dumt det er. Tragisk Ä vÊre i grÄsonen. Av og til skulle man Þnske man kunne fÄ kjÞpt lÞgndetektorer pÄ Rema. Sad

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:58
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Jeg har hatt akkurat samme problemet, bortsett fra at kjÊresten min var minst like frustrert som jeg. Og all den tid samboeren din faktisk ikke er interessert i denne fyren, sÄ er det faktisk hennes problem. SÄ lenge hun ikke gjÞr noe, sÄ skyver hun bare problemet lenger og lenger framfor seg.

Mitt rÄd er Ä gjÞre henne oppmerksom pÄ hva du fÞler om saken. Ikke antyd, men si klart ifra. GÄ heller ikke og gnÊg pÄ det etterpÄ. Og fremfor alt, ikke la sjalusien ta overhÄnd. Jeg har ennÄ til gode Ä se at overdreven sjalusi ikke har tatt knekken pÄ et forhold.

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 12:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
meep-meep
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Jeg skal prÞve Ä si det til henne en gang til, uten Ä ha en "ultimatum" holdning. Har allerede prÞvd Ä forklare henne at med mindre hun sier fra kommer det til Ä bli verre, helt til det gÄr over streken for han i fylla eller noe, og han prÞver seg pÄ noe direkte fysisk. Men ordene blir liksom feid under teppet. Situasjonen var omvendt for noen Är siden da jeg ble bedd ut pÄ kino sammen med en venninne jeg hadde fÞr forholdet vÄrt. Jeg sa nei til kino, men skjÞnte etterhvert at hun ville da vÊre mer enn venner. Og jeg sa fra. Tidlig. Snodig at det bare er jeg som husker den situasjonen nÄ. Rolling Eyes

Og Cafein, jeg er enig, det kommer ikke noe godt ut av overdreven sjalusi. Ever. Skal stÞvsuge og rydde litt her jeg nÄ, sÄ det ser bedre ut nÄr familien kommer hjem. FÄr vel prÞve den taktikken istedetfor henge-med-leppa taktikken.

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 12:12
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Si ifra bÞr du iallefall - det plager deg jo. Fyren har uansett gÄtt langt over streken, og det bÞr han fÄ vite (enten fra deg eller samboeren din) at han ikke kan fortsette med Ä gjÞre.

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 16:43
metaxa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003
forĂžvrig betyr "irritabel" noen som blir lett irritert, eller som lar seg lett irritere.

"irriterende" derimot betyr noen som gjĂžr irriterer en eller flere av en eller annen grunn

Smile

(lykke til, forresten. hÞrtes ikke greit ut det der. personlig hadde jeg gÄtt pÄ veggen i en slik situasjon)

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 19:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003
For Ä vÊre helt Êrlig syntes jeg det er fint at det motsatte kjÞnn ogsÄ reagerer. Virker som vi jenter har rykte pÄ oss at vi blir sÄ fort "sjalu" eller "mistenksomme". Ok, sÄ blir jeg det. Jobber med saken, jobber med saken!

InnleggSkrevet: Lűr 30 Aug 2003, 19:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
meep-meep
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Jaja, no har jeg sluppet bomba om at jeg visste hva som foregikk. Fikk til svar at det bare va "kÞdd". Tror jo ikke det, og sa klart i fra om det og, sÄ da fÄr vi bare se hva som skjer Sad Virker ikke akkkurat lovende. HÄper bare jeg ikke havner pÄ singel listen ogsÄ....

InnleggSkrevet: Sűn 31 Aug 2003, 13:48
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

meep-meep skrev:
Jaja, no har jeg sluppet bomba om at jeg visste hva som foregikk. Fikk til svar at det bare va "kÞdd". Tror jo ikke det, og sa klart i fra om det og, sÄ da fÄr vi bare se hva som skjer Sad Virker ikke akkkurat lovende. HÄper bare jeg ikke havner pÄ singel listen ogsÄ....

Det er noen ting man virkelig ikke bĂžr kĂždde sĂŠrlig med.

InnleggSkrevet: Man 01 Sep 2003, 11:10
meep-meep
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Gode nyheter.

Hadde en krangel i gÄr, og jeg ble sÄ sint at jeg sparte ikke pÄ kruttet. Jeg sa det akkurat som det var, som jeg fÞlte det. FÞrst prÞvde hun Ä unnskylde seg, men etterhvert tror jeg det gikk opp for hun hvordan det egentlig har vÊrt for meg. Hun la seg mildt sagt langflat, og var fullsentid ydmyk. Da jeg sa at "Idag skulle det vÊrt skrevet 'ussel' i panna di", ramla det hele sammen, og hun ba om unnskyldning, tilgivelse, osv.
Hun sa hun hadde opplevd det hele som litt spennende i en grÄ hverdag, men at hun aldri hadde ment noe mer med det, og at hun ikke har hatt noen fÞlelser for fyren. Etter fÞdselen har hun vÊrt litt misfornÞyd med seg selv, og jeg kan forstÄ at hun setter pris pÄ Ä motta komplimenter, og blir lett smigret.

SÄ nÄ har vi skvÊret opp, og ting ser bedre ut. Kommer ikke til Ä stole 100% pÄ henne i nÊrmeste fremtid. Men det er hÄp, for hun virket veldig oppriktig og skamfull etter hele seansen.

SĂ„ idag fĂžler jeg meg meeeget bedre! Very Happy

InnleggSkrevet: Man 01 Sep 2003, 12:05
BagBiter
Veronica
Veronica

eh.. du mÄ fremdeles klinke til fyr'n pÄ jobben da...! Vold lÞser alt.

InnleggSkrevet: Man 01 Sep 2003, 16:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Fint Ä hÞre at ting gÄr bedre Smile

InnleggSkrevet: Man 01 Sep 2003, 17:22
kris_ter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 04 Jul 2003
Hei, hei, det er meg!

>|...::::::::Krister::::::::...|<

------------(www)------------

InnleggSkrevet: Tor 06 Nov 2003, 15:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet