|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
Valgkampen
Jeg skulle ønske det var valgkamp hele tiden. Eller hvertfall oftere enn det er.
Jeg og min venn Madeleine ruslet nemlig forbi valgbodene idag, og det var gøy. Hvem vant våre stemmer (greit, så er vi for unge til å stemme, hysj på deg):
DNA: De hadde ballongdyr! Ballongdyr er jo alltid gøy.. Selv om vi ble en smule skuffet over dem, i og med at vi i går fikk en som så ut som en ståtiss, og det er litt trist hvis det er slik de vil vinne stemmer. Dessuten klarte Madeleine nesten å høres smart ut; vi klagde på at de vi hadde fått dagen før, sprakk helt uten videre. Hun sa da med en alvorlig mine: "Hva om det samme skjer med valgløftene deres?" Mannen lo.
SV: Ikke så veldig imponerende. Fikk én liten button, og noen brosjyrer. Greit, så var det legomenn utenpå, men allikevel. Skuffende.
Venstre: Så ut som de nettopp hadde kommet dit da vi kom gående forbi. De hadde drops, men hun ene hadde dem i lomma si, og vi fikk egentlig bare ett. Jeg fikk to da jeg fortalte om høyrevingens gavmildhet.
KrF: Kjedeligste boden av dem alle! Ingen pins/buttons, ingen klistremerker, ingen drops, ingen ballonger.. Aldri i livet om jeg stemmer på et så gjerrig parti!
FrP: En god andreplass! Fikk så masse drops vi ville nesten (de hadde de beste dropsene, bortsett fra Venstre, men der fikk jeg som sagt bare to.), de hadde fyrstikker, ølbrikker, blå ballonger og pins. De var ikke så snakkesalige, men. Tror også at de ble litt irriterte på oss, egentlig. En god andreplass!
Høyre: Klare VINNERE. Da jeg gikk fra deres bod hadde jeg lommene fulle (okej, så hadde jeg ting fra andre boder også i dem, men allikevel) av drops (selv om de bare hadde én smak, som jeg i tillegg ble lei av etter en stund), pins, en stooor button, penn, klistremerker og lighter. Dessuten var de som sto der sosiale og hyggelige og vi sto der en stund mens vi forsynte oss fra bordet deres. Klare VINNERE.
RV hadde en bod, men den var ikke åpen, SP og Rettferdighetspartiet skal sjekkes ut i morgen, men det så ikke imponerende ut, tviler på at de slår Høyre, eller FrP for den saks skyld.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Tir 19 Aug 2003, 18:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Juhu! Dette skal prøves ut! Min venninne derimot hadde show for høyre-gutta...Jeje, tror ikke de hadde stemt på henne hvis det hadde vært omvendt akkurat 
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Tir 19 Aug 2003, 19:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

|
De elsket oss. Selv om det egentlig kanskje er en selvfølge.
|
Skrevet: Tir 19 Aug 2003, 19:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
|
jeg hasr vært og stemt idag. og jeg hakke fått noe godteri eller noenting.
og til lørdag drar jeg til Sverige, så det blir vel ikke noe gøtt på meg.
faen.
trodde det var det valget handla om jeg?
godteri, vafler, ballonger, buttons og nøkkelringer...
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Tir 19 Aug 2003, 23:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Vi får se hvem som er best når jeg kommer å overkjører bodene.
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Ons 20 Aug 2003, 13:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Skal snart i parti debatt med alle ungdomspartiene i Halden.. Hvordan skal jeg klare det uten å slå ned de fra FrP pg kreve tilbake pengene mine fra høyre?
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Ons 27 Aug 2003, 09:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg har ennå ikke fått noen rose fra Ap.
Skuffa! 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 12:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Har blitt røyka ned av miljøpartiet i dag.. ironisk nok
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Lør 06 Sep 2003, 15:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

|
Vi hadde skoledebatt for noen uker siden.. Han fra De Grønne var vanvittig flink!
|
Skrevet: Tor 11 Sep 2003, 16:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |