|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Jeg veit, og jeg skjemmes!!
Det samme var det med Gudfaren filmene. Dem heller så jeg ikke for første gang før et par år siden da jeg kjøpte den boksen med alle filmene i...
Men NÃ… har jeg sett dem da! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 13:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
Jaqo skrev: | Jeg veit, og jeg skjemmes!!
Det samme var det med Gudfaren filmene. Dem heller så jeg ikke for første gang før et par år siden da jeg kjøpte den boksen med alle filmene i...
Men NÃ… har jeg sett dem da!  |
Jeg har kun sett halve film tre av gudfaren...
Akuratt nå så ser jeg på en film som rusler og går på tv norge.. skal visstnok være en thriller, men så langt så mener jeg da ikke det finner vel ut hva den heter.. Hmm.. "Killers in the house" eller noe sånt var det vel...
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 00:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Miami Vice, premiere! Kongefilm!!
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 00:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
The Terminal
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 00:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
The Big Blue.
Bra film, men så den på feil tidspunkt. Dryg når man starter å se den klokken 23:30 på kvelden, med tanke på at den varer i to timer og tre kvarter, og man er allerede litt sånn derre trøtt når man setter på filmen... Men men! Fikk no sett den iaffal 
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 00:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Narnia ^^! Den filmen er kos .. selv om jeg har sett den en gooood del ganger før ... Forresten... Ga opp å se på den filmen på tv norge 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Bride of Chucky...!
Seriøst ass!!! Hvorfor i %#¤%&#¤ laga dem den filmen??? Makan til bortkasta... ja alt!!!
Total waste of valuable time!! Makkverk! Satt bare og venta på at'n skulle bli ferdig!
For dere som har vært smarte og enda ikke sett den: Styr unna!!!
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 00:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Jeg og noen venner Så egentlig en heeelt haug med filmer i går veld og i dag tidligt! Men kan nevne de jeg ikke sov i ...
*Lange flate baller
*Spaceballs
*TinTin (noe med en romferd)
*Også var den en film vi så som jeg ikke husker hva het, men denne så jeg faktisk hele av.. Noe med søppelsekker, en død mor som drukna i badekaret, faren var psykologen til gutten, det regnet og de gikk med søppelposer, en epelepsi dame som lyver hele tiden, masse fyll og sånt.. Er det noen som vet hva denne filmen heter?? Det plager meg at jeg ikke husker det, men hvis jeg kommer på det så skal jeg nok si i fra 
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 22:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
gkel skrev: |
*Også var den en film vi så som jeg ikke husker hva het, men denne så jeg faktisk hele av.. Noe med søppelsekker, en død mor som drukna i badekaret, faren var psykologen til gutten, det regnet og de gikk med søppelposer, en epelepsi dame som lyver hele tiden, masse fyll og sånt.. Er det noen som vet hva denne filmen heter?? Det plager meg at jeg ikke husker det, men hvis jeg kommer på det så skal jeg nok si i fra  |
Har ikke sett den, men hvis de gikk med søppelposer på seg, er jeg fristet til å forelså GARDEN STATE. De har iaffal på seg søppelposer på coveret til den filmen...
Sist sette film er forresten The Dark. Spennende 
|
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 07:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Jaqo skrev: | gkel skrev: |
*Også var den en film vi så som jeg ikke husker hva het, men denne så jeg faktisk hele av.. Noe med søppelsekker, en død mor som drukna i badekaret, faren var psykologen til gutten, det regnet og de gikk med søppelposer, en epelepsi dame som lyver hele tiden, masse fyll og sånt.. Er det noen som vet hva denne filmen heter?? Det plager meg at jeg ikke husker det, men hvis jeg kommer på det så skal jeg nok si i fra  |
Har ikke sett den, men hvis de gikk med søppelposer på seg, er jeg fristet til å forelså GARDEN STATE. De har iaffal på seg søppelposer på coveret til den filmen...
Sist sette film er forresten The Dark. Spennende  |
Ooooh!!! Du er flink!!! det var GARDEN STATE!!! Endelig noen som forstod forklaringen min ^^! *Bøyer seg i støvet for Jaqo!* 
|
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 13:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

|
Land of the dead
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 18:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Slither
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 21:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Silent Hill
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 00:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
gkel skrev: | Jeg og noen venner Så egentlig en heeelt haug med filmer i går veld og i dag tidligt! Men kan nevne de jeg ikke sov i ...
*Lange flate baller
*Spaceballs
Kan jeg få lov til å nevne at The Garden state er en fantastisk god film? En av mine personlige favoritter, faktisk.
Siste jeg så på kino var Superman Returns. Og jeg er fornøyd. De har klart å beholde den gode gamle supermann-følelsen, og bruken av det originale soundtracket skapte en veldig fin stemning.
Ellers så så jeg Lucky Number Slevin her en dag. Absolutt kul film.
|
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 08:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
songbird skrev: | gkel skrev: | Jeg og noen venner Så egentlig en heeelt haug med filmer i går veld og i dag tidligt! Men kan nevne de jeg ikke sov i ...
*Lange flate baller
*Spaceballs
Kan jeg få lov til å nevne at The Garden state er en fantastisk god film? En av mine personlige favoritter, faktisk.
|
Garden state var jo faktisk en veldig bra film, ja.. Sa ikke noe om at jeg ikke likte det 
|
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 21:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Redsh0e
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Aug 2006 Innlegg: 59 Bosted: Tjøme
|
Garden State.
Nydelig film..
|
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 21:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Redsh0e skrev: | Garden State.
Nydelig film.. |
Jaaa !! Den er koseliiig ^^!
|
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 21:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
gkel skrev: |
Ooooh!!! Du er flink!!! det var GARDEN STATE!!! Endelig noen som forstod forklaringen min ^^! *Bøyer seg i støvet for Jaqo!*  |
*rødme*
Film er hobby'n min, så bare spør dersom det er noe du lurer på
Det gjelder alle dsgf's medlemmer forresten
Fikk så lyst til å se den filmen at jeg lik så godt kjøpte den i går. Så den i dag, så nå er Garden State sist sette film også hos meg 
|
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 21:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Jaqo skrev: | gkel skrev: |
Ooooh!!! Du er flink!!! det var GARDEN STATE!!! Endelig noen som forstod forklaringen min ^^! *Bøyer seg i støvet for Jaqo!*  |
*rødme*
Film er hobby'n min, så bare spør dersom det er noe du lurer på
Det gjelder alle dsgf's medlemmer forresten
Fikk så lyst til å se den filmen at jeg lik så godt kjøpte den i går. Så den i dag, så nå er Garden State sist sette film også hos meg  |
Jaaa! *applaus*
Den må du se!!! Er litt små treig i starten, men så forstår man ting etter en stund
I dag har jeg ikke sett en eeeeneste film.. Jeg har kjørt Lift ^^!
|
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 21:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

|
Diarios de motocicleta - fine, fine filmen 
|
Skrevet: Ons 16 Aug 2006, 03:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |