DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
DÃ¥rlig i senga
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 5 [86 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Av Innlegg
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Sitat:
Hørte på radio 1 at ifølge MAXIM så toppet studenter det å være dårlige/kjedelige i senga, på nummer to kom it-folk.

Er det den generelle instillinga i norge også?

Akkurat det med IT-folk kan ha en sammenheng.

NÃ¥ skal jeg resonere meg fram til noe her, beklager hvis jeg fornermer noen eller noe:
vel... IT-folk er nerder, eller defineres som nerder, og hvem går rundt og fantaserer om å ha sex med nerder? Jeg kjenner hvertfall ingen. Men så er det også en myte at pene folk er dyktige i senga. Disse 2 har en sammenheng:
Nerder har kanskje ikke så mye sex, mens pene folk har mer. Og jo mer sex, jo mer erfaring, hvertfall i mange tilfeller. Men hvis nerdene får en kjanse de også, noe jeg syns de bør, kommer de til å komme seg betraktelig - over hele verden.

En ting til:
de som ikke har så mye sex, har en tendens til å strekke seg mer for at partneren skal ha det bra, noe en erfaren kanskje ikke gjør. Altså - nerder kan også være bra, fordi de ikke har like mye sex som de populære, pene menneskene.

Men jeg mener ikke på noen måte at nerder ikke er pene eller lignende, for det veit jeg at de kan være! Og nerder mener jeg ikke på en negativ måte: jeg er nerd, og stolt av det! Men det allmenheten kaller nerder er vel bare en betegnelse på skoleflinke og smarte mennesker.

vet ikke helt om jeg fikk fram så mye vettugt i denne posten, men noe var det da!

InnleggSkrevet: Fre 13 Mai 2005, 12:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=10086

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Fre 13 Mai 2005, 19:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Du har ikke møtt mange IT-folk, som du så fint kaller det.

IT-folk er akkurat som andre mennesker, de kommer i alle typer og fassonger.

InnleggSkrevet: Fre 13 Mai 2005, 20:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Sitat:
Du har ikke møtt mange IT-folk, som du så fint kaller det.

IT-folk er akkurat som andre mennesker, de kommer i alle typer og fassonger

Ja, du har et poeng der, jeg uttalte meg nok litt feil. Men alle jeg kjenner stempler nok IT-folk som nerder...:SRazz
Men IT-folk er trivelige, koselige mennesker, ingen tvil om det, og det er ikkeno galt med dem:D

InnleggSkrevet: Lør 14 Mai 2005, 10:49
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Da vil jeg gjette på at du ikke ver ferdig med videregående ennå. Ta en tur til blindern og se om det er mulig å sette folk i bås og si hva de studerer ved å se på klærne.

Det er like umulig (bortsett fra første semesters filosofistudenter) som å gjette hva en tilfeldig person du møter på gata jobber som.

InnleggSkrevet: Lør 14 Mai 2005, 11:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005
Vist man prøver veldig hart på og være go i senga, men tilstadig het misslykkes. Prøv veldig hart og vere dårlig, Da vil du misslykkes. Og bli go.
Wink

InnleggSkrevet: Lør 14 Mai 2005, 19:01
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 5 [86 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet