|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
| Sitat: | Hørte på radio 1 at ifølge MAXIM så toppet studenter det å være dårlige/kjedelige i senga, på nummer to kom it-folk.
Er det den generelle instillinga i norge også? |
Akkurat det med IT-folk kan ha en sammenheng.
NÃ¥ skal jeg resonere meg fram til noe her, beklager hvis jeg fornermer noen eller noe:
vel... IT-folk er nerder, eller defineres som nerder, og hvem går rundt og fantaserer om å ha sex med nerder? Jeg kjenner hvertfall ingen. Men så er det også en myte at pene folk er dyktige i senga. Disse 2 har en sammenheng:
Nerder har kanskje ikke så mye sex, mens pene folk har mer. Og jo mer sex, jo mer erfaring, hvertfall i mange tilfeller. Men hvis nerdene får en kjanse de også, noe jeg syns de bør, kommer de til å komme seg betraktelig - over hele verden.
En ting til:
de som ikke har så mye sex, har en tendens til å strekke seg mer for at partneren skal ha det bra, noe en erfaren kanskje ikke gjør. Altså - nerder kan også være bra, fordi de ikke har like mye sex som de populære, pene menneskene.
Men jeg mener ikke på noen måte at nerder ikke er pene eller lignende, for det veit jeg at de kan være! Og nerder mener jeg ikke på en negativ måte: jeg er nerd, og stolt av det! Men det allmenheten kaller nerder er vel bare en betegnelse på skoleflinke og smarte mennesker.
vet ikke helt om jeg fikk fram så mye vettugt i denne posten, men noe var det da!
|
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 12:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=10086
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 19:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Du har ikke møtt mange IT-folk, som du så fint kaller det.
IT-folk er akkurat som andre mennesker, de kommer i alle typer og fassonger.
|
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 20:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
| Sitat: | Du har ikke møtt mange IT-folk, som du så fint kaller det.
IT-folk er akkurat som andre mennesker, de kommer i alle typer og fassonger |
Ja, du har et poeng der, jeg uttalte meg nok litt feil. Men alle jeg kjenner stempler nok IT-folk som nerder...:S
Men IT-folk er trivelige, koselige mennesker, ingen tvil om det, og det er ikkeno galt med dem:D
|
Skrevet: Lør 14 Mai 2005, 10:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Da vil jeg gjette på at du ikke ver ferdig med videregående ennå. Ta en tur til blindern og se om det er mulig å sette folk i bås og si hva de studerer ved å se på klærne.
Det er like umulig (bortsett fra første semesters filosofistudenter) som å gjette hva en tilfeldig person du møter på gata jobber som.
|
Skrevet: Lør 14 Mai 2005, 11:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Vist man prøver veldig hart på og være go i senga, men tilstadig het misslykkes. Prøv veldig hart og vere dårlig, Da vil du misslykkes. Og bli go.

|
Skrevet: Lør 14 Mai 2005, 19:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |