DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
:cry:
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 6 [118 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Av Innlegg
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Tor 23 Nov 2006, 22:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Faen! Jeg gir opp... NÄ orker jeg snart ikke mer. Det fÞles som om alt gÄr meg imot. Ingenting gÄr som jeg vil... Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Fre 24 Nov 2006, 00:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Stabeistet skrev:
Faen! Jeg gir opp... NÄ orker jeg snart ikke mer. Det fÞles som om alt gÄr meg imot. Ingenting gÄr som jeg vil... Crying or Very sad

Ikke gi opp nÄ da! Jeg gleder meg jo fremdeles masse til den klemmen du har lovet meg pÄ romjulstreffet!

InnleggSkrevet: Fre 24 Nov 2006, 11:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
nemi1985
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003
Som skilsmissebarn i en ganske sÄ forstyrra familie har fÞrjulstida de siste 15 Ärene gÄtt med til krangling om hvem som skal vÊre hvor og sÄnt.
I Är var det meninga at vi skulle vÊre hos pappa, som egentlig er helt greit. Stor familie, sÄ vi er alltid MANGE sammen pÄ julaften, noe som er kjempegÞy. NÄ er pappa skilt igjen, bestefar dÞde i februar, tante med familie vil ta med seg bestemor til sommerhuset vÄrt og feire der, sÄ hun slipper Ä vÊre hjemme og tenke pÄ bestefar. Jeg vil ikke dit, fordi sommerhuset ligger pÄ en liten Þy utenfor Kristiansund, og de har tenkt Ä dra dit pÄ julaften, sÄ de har ikke tenkt Ä spise julemiddag, en gang. Det blir helt feil for min del. Dessuten har vi vÄre tradisjoner her, som jeg har tenkt Ä fÞlge.
SÄ nÄ skal jeg liksom feire hos pappa, sammen med min bror og sÞster.
For meg blir det helt feil Ä bare vÊre oss sammen pÄ julaften. Vi hadde helt sikket hatt det koselig, men det er jul det er snakk om, jeg vil gjerne feire sammen med sÞskenbarn and whatnot.
Mamma sa han kunne komme hjem til oss, og sÄ kunne vi feire alle sammen, mormor, morfar, tante, onkel, 3x sÞskenbarn med samboere, mamma, pappa, bror, sÞster og meg.
Jeg foreslo dette for pappa, og han endte opp med Ä bli sinna og si at jeg mÄtte prÞve Ä se dette fra noen andres synspunkt, ikke bare mitt, og mange andre sÄrende ting.
Hvis ingen ville feire sammen med han, sÄ kom han til Ä dra til sommerhuset og feire der.
Det er ikke det at jeg ikke vil feire sammen med pappa, ikke i det hele tatt, jeg vil bare ikke vÊre sÄ fÄ. Jul for meg er Ä vÊre samla, hele gjengen.
Han er sĂ„ JÆVLA ekspert pĂ„ Ă„ fĂ„ folk til Ă„ fĂžle seg som dritt! Og han veit at han gjĂžr det, ogsĂ„..han fĂ„r folk til Ă„ synes synd pĂ„ ham, for Ă„ fĂ„ viljen sin..sĂ„nn er det hver jĂŠvla gang! SĂ„ nĂ„ sitter jeg her da, og grĂ„ter fordi pappa gir meg dĂ„rlig samvittighet fordi jeg faktisk har lyst Ă„ vĂŠre sammen med familien min.
Jeg forstÄr at han ogsÄ har lyst Ä lage til til jul, men det er da for faen ikke nÞdvendig Ä fÄ meg til Ä fÄ dÄrlig samvittighet fordi jeg kom med et forslag!
NÄ som han er skilt og vi ikke er den samme familien lenger, er det pÄ tide Ä lage nye tradisjoner.
Pappa kommer godt overens med mammas side av familien, og det har aldri vÊrt noe problem Ä feire ting og tang sammen, sÄ hvorfor skal det vÊre sÄ utrolig vanskelig nÄ!?
Å dele tradisjoner har alltid vĂŠrt veldig viktig for familien..men tydeligvis ikke nĂ„ lengre..
FAEN!!!
Crying or Very sad

Er jeg virkelig sÄ egoistisk som han skal ha det til for Ä ha lyst Ä fÞlge tradisjonene vÄre? Og for Ä ville feire sammen med familien min?

"I like being kept in the dark myself. You know, like mushrooms: Keep 'em in the dark and feed 'em shit. See, I think that's an enjoyable vegetable to be."

InnleggSkrevet: Lűr 02 Des 2006, 13:55
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
nemi1985 skrev:
..

*Sende en klem til*

Akk, ja.. Gode gamle jula. Rolling Eyes
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Lűr 02 Des 2006, 16:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Nemi... kjempeklem til deg. Jula skal jo ikke vĂŠre krangling - snarere tvert imot.

InnleggSkrevet: Lűr 02 Des 2006, 17:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Glahn skrev:
Nemi... kjempeklem til deg. Jula skal jo ikke vĂŠre krangling -

Men akk, hvor mange plasser er den ikke det.. Og det er bare familiebiten, kjĂžpepresset, stresset og alt det andre kommer i tillegg.
Jul er rett og slett ikke jul i vÄr tid..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Lűr 02 Des 2006, 18:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
nemi1985
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003
Aww..takk folkens Smile
Det hjelper veldig Ä fÄ sÄnn tilbakemelding!
Dagen idag har vÊrt ganske dritt pga oppstyret, men det er litt bedre nÄ. Fortsatt ikke funnet ut hva som skjer da..jeg vil liksom ikke sÄre noen, men jeg vil ha det koselig i jula, jeg ogsÄ..dilemma!
Jeg er helt enig, jula skal ikke vÊre krangling, man skal vÊre sammen og vise at man er glade i hverandre. Men det blir likevel veldig lett krangling i min familie, og det virker som om jeg ikke er den eneste som sitter igjen med den "jah..da var det jul igjen, ja" fÞlelsen nÄr det stÄr pÄ som verst...

"I like being kept in the dark myself. You know, like mushrooms: Keep 'em in the dark and feed 'em shit. See, I think that's an enjoyable vegetable to be."

InnleggSkrevet: Lűr 02 Des 2006, 18:29
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Alle er enige om at jula er en tid for Ă„ vĂŠre sammen, men endel krangler om hvordan det skal gjĂžres...

Men juletradisjoner er viktige - kan ikke bare kaste omkring pÄ dem helt uten videre.

InnleggSkrevet: Lűr 02 Des 2006, 20:36
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Var trist Ä lese den historien din Nemi. HÄper det gÄr bra med deg, og at det blir en koselig jul alikevel. I julen er det absolutt viktig at alle holder sammen og viser at man er glade i hverandre.

Sender deg masse gode varme tanker og klemmer!! Og hÄper alt ordner seg for deg og dine i jula!

*klemme pÄ*

InnleggSkrevet: Man 04 Des 2006, 17:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
*cry*
Jeg er sÄ altfor lite tÞff.

InnleggSkrevet: Man 18 Des 2006, 23:22
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Jeg vil ikke bli syk! I hvertfall ikke nÄ!
Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?

InnleggSkrevet: Tir 19 Des 2006, 12:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Jeg er sÄ utrolig lei... Jeg vil ikke vÊre den som stÄr i midten... Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Ons 27 Des 2006, 18:05
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
*grine*
jeg har ikke sovet pÄ flere netter nÄ....Sad

InnleggSkrevet: Fre 29 Des 2006, 12:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja

aniraC skrev:
*grine*

Jeg fĂžler med deg, aniraC.

Crying or Very sad
Jeg har snudd dÞgnet sÄpass at jeg sovner tre pÄ natta og sover til 3 pÄ dagen.
de henger etter tĂŠrne?

InnleggSkrevet: Fre 29 Des 2006, 14:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Nenja skrev:
aniraC skrev:
*grine*

Jeg fĂžler med deg, aniraC.

Crying or Very sad
Jeg har snudd dÞgnet sÄpass at jeg sovner tre pÄ natta og sover til 3 pÄ dagen.

du kan jo ikke si at du fÞler med meg, du fÄr i hvertfall sove!!

nÄ er endelig omgangssyken over! men har syyykt auau i magen jeg..gaaah!Sad

InnleggSkrevet: Lűr 30 Des 2006, 20:22
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
KjÊresten min ringte i natt og trengte Ä snakke, men mobilen min lÄ under senga, og jeg fikk ikke tak i den, og plutselig kollapset hele sengen min under meg, og han angret seg, la pÄ og vil ikke snakke lenger.

VÄknet sÄ umenneskelig tidlig av at broren min hadde Cartoon Network pÄ, (glemt Ä slÄ av tv-en) og fikk ikke sove etterpÄ. KjÊresten er syk, jeg er sliten og nedfor og trenger ham, og mÄ pÄ selskap i morgen, han kan antakelig ikke komme, sÄ jeg mÄ gÄ alene, og jeg liker de jeg skal til, men jeg hadde liksom sett for meg at.. jeg vet ikke. *snufs*

Og jeg fÞler at jeg sier sÄ mye feil til mennesker jeg er glad i, og jeg er litt lei meg for tiden, men jeg vil ikke snakke med noen, for jeg vil ikke plage noen med mine uproblemer, og jeg trenger trÞst, men har ikke lyst til Ä be om det, for det er mange som har det verre enn meg, og jeg vil ikke jeg vil ikke jeg vil ikke at de skal tro jeg er lei meg. *grÄte* Dumme dagen. Dumme uken. *gjemme seg under dynen*

InnleggSkrevet: Lűr 30 Des 2006, 22:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja

Stakkars, lille venn. Hvis du trenger trÞst, sÄ betyr det ikkenoe om det er mange som har det verre. Skal bare den ene personen som har det vÊrst i hele verden fÄ trÞst, kanskje? Nei! *trÞste pÄ Corvus* Jeg tror du trenger klemmer, litt sjokolade, Þrepropper, og en seng som er stÞdigere.
de henger etter tĂŠrne?

InnleggSkrevet: Sűn 31 Des 2006, 15:04
Filur

Ble Medlem: 13 Aug 2005
Jeg gir opp. Jeg er sÄ utrolig lei nÄ. Ingenting blir som jeg har tenkt dem. Crying or Very sad
MĂžkkajul!

InnleggSkrevet: Sűn 31 Des 2006, 17:49
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Filur skrev:
Jeg gir opp. Jeg er sÄ utrolig lei nÄ. Ingenting blir som jeg har tenkt dem. Crying or Very sad
MĂžkkajul!

SÄnn er livet av og til. Vi vet ikke hva som er resultatet av det vi gjÞr. Av og til blir resultatet mye bedre enn vi hadde trodd, av og til blir det verre. Strange world and all that...

[/kvasi-filosofisk trĂžstemodus]

InnleggSkrevet: Tir 02 Jan 2007, 12:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 6 [118 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet