DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
HÄrfrisyrer
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 6 [104 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Av Innlegg
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg har klippet meg !!!Very Happy klippet bort 5 cm.. ble skulderlangt nÄ.. fancy Wink
oppklipt liksom..

InnleggSkrevet: Tor 13 Okt 2005, 15:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
aniraC skrev:
jeg har klippet meg !!!Very Happy klippet bort 5 cm.. ble skulderlangt nÄ.. fancy Wink
oppklipt liksom..

Bilde! Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tor 13 Okt 2005, 18:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005
Svart hÄr igjen!! *hoppedansesynge* Litt skjoldete ble det, men sÄnt mÄ man regne med nÄr man farger hÄret helt selv. Ikke ble det lilla ellerno heller. Razz Hoppido

InnleggSkrevet: Sűn 16 Okt 2005, 19:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
IceRose
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 07 Mai 2005
Ja til bilder!! Mange frisyrer her som hÞres kule ut. Jeg vil se! Jeg er av dem som ikke gjÞr noe annet med hÄret enn Ä bÞrste det i blant. (I fjor hÞst droppet jeg til og med bÞrsting for Ä se hva som skjedde. Det som skjedde var at jeg endte opp med én tykk dreadlock. Mareritt. Men det ordna seg. Jeg har flatt hÄr og krÞller som jeg vil, litt sÊrt. Om jeg bÞrster det vÄtt eller fuktig sÄ forsvinner alt av krÞller, jeg fÄr bare stort ronjahÄr. Om jeg lar det tÞrke uten Ä se for hardt pÄ det, fÄr jeg sÄnne krÞller:

...jeg har heller ikke sett en frisÞr med saks i hÄnd siden.. uhm.. fÞr konfirmasjonen min, tror jeg. Herregud.

InnleggSkrevet: Man 17 Okt 2005, 14:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Jenny
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 11 Okt 2005
Da foreslÄr jeg at du drar til en Wink hÄret ditt er fint, men forandring er gÞy!

InnleggSkrevet: Man 17 Okt 2005, 15:27
IceRose
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 07 Mai 2005
*ler* Ja, kanskje det. Problemet er at jeg er veldig "vet hva jeg har men ikke hva jeg fÄr", vant til Ä ha det lange tykke hÄret. Har to ganger tidligere i livet klippet meg kort (skulderkort) og har vÊrt superfornÞyd i to uker fÞr jeg savner sveisen igjen. SÄ jeg varierer med litt farge, striper, har sveisa pÄ noen psykedeliske farger, krÞlltang og sÄnt. PrÞver Ä styre litt unna den daglige hestehalen.

InnleggSkrevet: Man 17 Okt 2005, 20:54
ellemelle
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005
Har prÞvd mye rart gjennom tidene, men jeg mÄ si jeg liker Ä ha langt hÄr best(+ gutter digger det ogsÄ da Wink), gjerne litt oppklipt. Ellers har jeg slÄtt meg til ro med min naturlige farge som er brunt. HÄret blir sÄ fort pistrete og stygt nÄr man behandler det for mye.

Men innimelllom er det jo gÞy Ä gjÞre noe "crazy" med hÄret da. Forandring fryder...er det ikke det man sier da Smile

InnleggSkrevet: Tor 15 Des 2005, 22:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Qystein
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Mar 2006
har nÄ 35-40 cm langt hÄr. MÞrkt blondt.
Med heller mye krÞller! Har ikke noe mulighet til Ä legge ut bilde for Þyeblikket, men ellers sÄ skulle dere ha fÄtt sett,,
For jeg begynner Ä bli ganske sÄ lei av hÄret, for om jeg velger Ä sove en halvtime lengre og ikke dursje om morgenen sÄ blir det liksom litt "fluffy" Wink
litt som en sau egentlig, sÄ da bruker jeg liksÄgodt hestehale.

Har velidg lyst til Ă„ klippe meg, men vet ikke hvordan.
Er ikke noen som har forslag pÄ hÄrfrisyre da? Smile

InnleggSkrevet: Tir 28 Mar 2006, 13:51
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Guttefrisyre da Qystein?

Du har jo gode gamle 6mm... eventuelt med 2mm ved Ăžrene og i nakken Rolling Eyes Den er i alle fall lettstelt, om ikke verdens vakreste Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 28 Mar 2006, 16:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg ble klippet for leden. Tenkte jeg skulle ha det litt oppklippet til skuldrene, men sÄ ble det alt for kort! Savner det lange hÄret mitt i blandt.. Men det er ok. HÄr vokser ut igjen.
Har gjort mye rart med hÄret mitt oppgjennom jeg ogsÄ, men nÄ er det i ferd med Ä bli naturlig mÞrk blondt. Vurderer Ä farge det brunt igjen. Det er en mye penere farge.

Har desverre ingen nye bilder for Ăžyeblikket.

InnleggSkrevet: Tir 28 Mar 2006, 19:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg har nÄ mÞrk brunt oppÄ, og svart under. det lengste rekker meg nesten til livet, det korteste er akkurat forbi skuldrene mine Wink
Eller liksomluggen min er kortest da. den er gradert fra kinnbeina og ned til et par cm under kjeven. liker det sÄnn egentlig. mÄ bare fÄ gjevnet det ut bak. skal ha hÄr til rumpa jeg Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 29 Mar 2006, 14:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg sparer ogsÄ til langt hÄr! Det nÄr midt ned pÄ ryggen nÄ. Akkurat nÄ har jeg mÞrkerÞdt hÄr med striper, men skal farge hÄret brunt igjen fÞr helga.
jeg er naturlig brunette og orker ikke fÄ fargeskille.
HÄret mitt er akkurat nÄ _veldig_ krÞllete pga det fuktige vÊret i Þstfold, sÄ jeg ser ut som en sau.

InnleggSkrevet: Ons 29 Mar 2006, 21:47
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

jeg fÄr ikke sÄnn sauefrisyre jeg as. men litt sÄnn utapÄ afro. langt hÄr med buste-krÞlle-antenner over det hele. lÊkkert Wink Akkurat nÄ har jeg musefletter for jeg har i hÄrkur, og den skal jeg ha i ganske lenge.

InnleggSkrevet: Tor 30 Mar 2006, 13:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
Jeg vil klippe meg igjen. Jeg har ca alltid hatt veldig langt hÄr, men litt fÞr jul dro jeg til frisÞren og sa at jeg ville ha det endel kortere. og det fikk jeg. Var til ca rett over skuldrene, noe som er ganske drastisk til Ä vÊre meg. Jeg likte dette veldig veldig godt, men nÄ begynner det Ä bli "langt", sÄ pÄ tide Ä klippe seg. Halvlangt hÄr er sÄ deilig. Smile

InnleggSkrevet: Tor 30 Mar 2006, 13:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

det er en bestemt hÄrfarge jeg har ca en gang i uka. jeg har i hÄrkur, grer og fletter hÄret i musefletter. de fÄr vÊre i ganske lenge, fÞr jeg skyller ut og har i balsam og sÄ skyller igjen og tÞrker. hmm, nemlig.

InnleggSkrevet: Ons 05 Apr 2006, 23:15
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Mareth skrev:
det er en bestemt hÄrfarge jeg har ca en gang i uka. jeg har i hÄrkur, grer og fletter hÄret i musefletter. de fÄr vÊre i ganske lenge, fÞr jeg skyller ut og har i balsam og sÄ skyller igjen og tÞrker. hmm, nemlig.

En gang i uka? Shocked
The pains people go trough to look beautiful...

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tor 06 Apr 2006, 23:13
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
JÞye - jeg har ikke klippa meg siden fÞr jul, og hÄper jeg fÄr rÄd til en tur til frisÞren snart...

InnleggSkrevet: Fre 07 Apr 2006, 19:59
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Tittan skrev:
Mareth skrev:

En gang i uka? Shocked
The pains people go trough to look beautiful...

Man mente selvsagt frisyre Wink Men jeg har gjerne 5 forskjellige farger, MINST, i lÞpet av et Är. Neste gang jeg farger det skal jeg farge det i en litt lysere brun enn den jeg har nÄ. En 4'er Wink har som sagt svart under og mÞrk mÞrk brunt oppÄ (en 3'er)
Utrolig at jeg har hÄr igjen, for jeg blir sÄ fort lei av fargene jeg putter i det.

InnleggSkrevet: Sűn 09 Apr 2006, 14:41
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

oh, apropos. Hvorfor har ikke alle gutter en klippemaskin? Min kjÊre har det, den er utrolig bra, og gÄr ut til 41mm. Jeg klipper han stÞtt og stadig. Mamma og jeg klippa broren min i gÄr. Han hadde fÄtt skikkelig langt. over 10 cm. NÄ er det lengste 4.1cm og nakken + litt av sidene er gradert fra 2.3 cm. Jeg er egentlig litt flink til Ä klippe. elsker Ä gradere langt hÄr Very Happy

InnleggSkrevet: Sűn 09 Apr 2006, 14:43
siv_elisabeth
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 29 Apr 2003
Mareth skrev:
Jeg har nÄ mÞrk brunt oppÄ, og svart under. det lengste rekker meg nesten til livet, det korteste er akkurat forbi skuldrene mine Wink
Eller liksomluggen min er kortest da. den er gradert fra kinnbeina og ned til et par cm under kjeven. liker det sÄnn egentlig. mÄ bare fÄ gjevnet det ut bak. skal ha hÄr til rumpa jeg Very Happy

Mareth! Tenk! jeg har fÄtt langt hÄr! og det ER ned til rumpa.
Jada, jada, jeg hadde sÄvidt ned til skuldrene for et par uker siden sÄ jeg har selvsagt jukset.
Fikk noe opsjonerstuph av jobben, sÄ plutselig hadde man 20000 i lomma. Og nÄr man da fikk et godt tilbud om extensions sÄ var det ingen tvil for min del iaff hvor pengene skulle gÄ!

SÄ det er ingen lyse lokker lenger som leker seg ned til skuldrene, det er laaaangt mÞrkebrunt hÄr ned til rumpa. Rart, uvant, men gÞy Very Happy
MÄtte fÞrst ut med noen stygge kroner for Ä prÞve Ä fÄ bort mesteparten av rÞdfargen, i og med at de ikke hadde noen extensions med den rÞdfargen jeg evt. kunne ha tenkt meg..
I tillegg endte jeg med Ä mÄtte hive i en mÞrkebrun toning i etterkant igjen i tillegg..
Lang vei for Ä bli fornÞyd, men jeg tror jeg kommer til Ä bruke penger pÄ langt hÄr i laaaaaaaang tid fremover. (MÄ nok mest sannsynlig skifte ut extensionene etterhvert, blir spennende Ä se hvor lenge de holder. Er Batistone, om noen skulle lure)

InnleggSkrevet: Sűn 09 Apr 2006, 19:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 6 [104 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet