|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
toth42 skrev: | Pyro skrev: | toth42 skrev: | Corvus skrev: | Han må være intelligent, men ikke være nedlatende ovenfor meg og\eller erte meg fordi han skjønner\vet ting jeg ikke gjør.
|
Da er det kanskje lurere å ønske seg en på samme intelligensnivå, og ikke høyere..?  |
Du er egentlig litt slem nå om dagen du.... *heve pekefinger mot*  |
Neinei, det var ikke slemt, det var faktisk et velment råd! for å slippe følelsen av å ligge et nivå under på intelligens.. jeg får jo aldri oppleve det, men kan tenke at det er kjipt..  |
/bow Toth42, jeg finner deg morsom.
Jeg vil ikke ha noen akkurat nå. De siste to årene har bare bestått av folk som vil ha noe av meg uten å gi noe tilbake, eller bare one night stands. ingen av delene er særlig spennende. Jeg trenger å komme meg ut av norge snart, her er så underligt 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 25 Jun 2006, 10:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
toth42 skrev: | Corvus skrev: | Han må være intelligent, men ikke være nedlatende ovenfor meg og\eller erte meg fordi han skjønner\vet ting jeg ikke gjør.
|
Da er det kanskje lurere å ønske seg en på samme intelligensnivå, og ikke høyere..?  |
Det tar jeg som en ubehovlet fornærmelse mot min person! *grrr!*
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Søn 25 Jun 2006, 12:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
[quote="Corvus"] toth42 skrev: | Corvus skrev: | Han må være intelligent, men ikke være nedlatende ovenfor meg og\eller erte meg fordi han skjønner\vet ting jeg ikke gjør.
|
Du går faktisk her ut ifra at intelligente folk er slemme og mobber folk som er mindre intelligente enn dem selv? Du snakker av egen erfaring, eller..? 
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Søn 25 Jun 2006, 12:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg vil ha en som gir meg følesen av å være bra nok, en som respekterer meg og som er glad i barn. En som er snill og glad i kos. Så lenge han er vakker på innsiden er eventuelt utseendesmessige fordeler bare en bonus. De man elsker er vakre, uansett utseende.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 14:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg vil ha en gutt som er ferdig med eksen sin, en som er trofast, må like å bli elsket, burde like en romantisk aften hjemme sammen med bare meg, gi litt av seg selv, evt. klare å gi noen følelser tilbake, ha bein i nesa...gah...jeg kan holde på i de uendelige...
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Ho skal:
- stå på egne bein økonomisk
- klare å finne venner på egen hånd
- være utadvendt
Utseende er ikke viktig, men det er jo en fordel om jeg kan ta ho med på byen uten at folk kikker og ler og sier "Det der er det verste jeg noensinne har sett..."
|
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
aniraC skrev: | jeg vil ha en gutt som er ferdig med eksen sin, en som er trofast, må like å bli elsket, burde like en romantisk aften hjemme sammen med bare meg, gi litt av seg selv, evt. klare å gi noen følelser tilbake, ha bein i nesa...gah...jeg kan holde på i de uendelige... |
Det er meg du beskriver, du vet det? 
|
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
klare å finne venner sjæl faktisk ? hehehe...den har jeg aldri hørt før 
|
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
Knaskerot skrev: | aniraC skrev: | jeg vil ha en gutt som er ferdig med eksen sin, en som er trofast, må like å bli elsket, burde like en romantisk aften hjemme sammen med bare meg, gi litt av seg selv, evt. klare å gi noen følelser tilbake, ha bein i nesa...gah...jeg kan holde på i de uendelige... |
Det er meg du beskriver, du vet det?  |
hohoh..kanskje det kanskje ?
|
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
aniraC skrev: | klare å finne venner sjæl faktisk ? hehehe...den har jeg aldri hørt før  |
Eksen min hadde bare mine venner som sine venner, og det funker dårlig egentlig.
|
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Jeg vil ha en som virkelig er min egen Tiger.
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 21:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Seks ting hun elsker!
Det er håp for de fleste! Nerdene også, se bare siste punktet!
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 21 Jul 2006, 18:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: