DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Hva er det vi (tror) vi vil ha?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 5 [92 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Av Innlegg
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
toth42 skrev:
Pyro skrev:
toth42 skrev:
Corvus skrev:
Han må være intelligent, men ikke være nedlatende ovenfor meg og\eller erte meg fordi han skjønner\vet ting jeg ikke gjør.

Da er det kanskje lurere å ønske seg en på samme intelligensnivå, og ikke høyere..? Wink

Du er egentlig litt slem nå om dagen du.... *heve pekefinger mot* Wink

Neinei, det var ikke slemt, det var faktisk et velment råd! Wink for å slippe følelsen av å ligge et nivå under på intelligens.. jeg får jo aldri oppleve det, men kan tenke at det er kjipt.. Mr. Green

/bow Very Happy Toth42, jeg finner deg morsom.

Jeg vil ikke ha noen akkurat nå. De siste to årene har bare bestått av folk som vil ha noe av meg uten å gi noe tilbake, eller bare one night stands. ingen av delene er særlig spennende. Jeg trenger å komme meg ut av norge snart, her er så underligt Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 10:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
toth42 skrev:
Corvus skrev:
Han må være intelligent, men ikke være nedlatende ovenfor meg og\eller erte meg fordi han skjønner\vet ting jeg ikke gjør.

Da er det kanskje lurere å ønske seg en på samme intelligensnivå, og ikke høyere..? Wink

Det tar jeg som en ubehovlet fornærmelse mot min person! Evil or Very Mad *grrr!*

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 12:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
[quote="Corvus"]
toth42 skrev:
Corvus skrev:

Du går faktisk her ut ifra at intelligente folk er slemme og mobber folk som er mindre intelligente enn dem selv? Du snakker av egen erfaring, eller..? Wink

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 12:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg vil ha en som gir meg følesen av å være bra nok, en som respekterer meg og som er glad i barn. En som er snill og glad i kos. Så lenge han er vakker på innsiden er eventuelt utseendesmessige fordeler bare en bonus. De man elsker er vakre, uansett utseende.

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 14:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg vil ha en gutt som er ferdig med eksen sin, en som er trofast, må like å bli elsket, burde like en romantisk aften hjemme sammen med bare meg, gi litt av seg selv, evt. klare å gi noen følelser tilbake, ha bein i nesa...gah...jeg kan holde på i de uendelige...

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Ho skal:

- stå på egne bein økonomisk
- klare å finne venner på egen hånd
- være utadvendt

Utseende er ikke viktig, men det er jo en fordel om jeg kan ta ho med på byen uten at folk kikker og ler og sier "Det der er det verste jeg noensinne har sett..."

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

aniraC skrev:
jeg vil ha en gutt som er ferdig med eksen sin, en som er trofast, må like å bli elsket, burde like en romantisk aften hjemme sammen med bare meg, gi litt av seg selv, evt. klare å gi noen følelser tilbake, ha bein i nesa...gah...jeg kan holde på i de uendelige...

Det er meg du beskriver, du vet det? Laughing

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:52
aniraC
Moderator
Moderator

klare å finne venner sjæl faktisk ? hehehe...den har jeg aldri hørt før Razz

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:53
aniraC
Moderator
Moderator

Knaskerot skrev:
aniraC skrev:

Det er meg du beskriver, du vet det? Laughing

hohoh..kanskje det kanskje ?Razz

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:56
Knaskerot
Veronica
Veronica

aniraC skrev:
klare å finne venner sjæl faktisk ? hehehe...den har jeg aldri hørt før Razz

Eksen min hadde bare mine venner som sine venner, og det funker dårlig egentlig.

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 15:58
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Jeg vil ha en som virkelig er min egen Tiger.

InnleggSkrevet: Tir 11 Jul 2006, 21:52
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Seks ting hun elsker!
Det er håp for de fleste! Nerdene også, se bare siste punktet!

InnleggSkrevet: Fre 21 Jul 2006, 18:44
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 5 [92 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet