DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
The Lord of the Rings: Return of the King
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 8 [147 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Av Innlegg
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Hvis jeg ikke husker feil så selges også kinobilletter over nett og telefon..
Fotball mer normalt enn Ringenes Herre? Det spørs hva du legger i ordet normalt...

InnleggSkrevet: Man 01 Mar 2004, 16:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Med tanke på hvor galematias mange mennesker kan være over fotballkamper, både på positive og negative måter, så synes jeg entusiasmen er helt sammenliknbar.

Det eneste det er snakk om her, er at ikke alle er istand til å forstå andres entusiasme for ting de selv overhodet ikke har interesse av. Noen liker også å klage høylytt over det.

InnleggSkrevet: Man 01 Mar 2004, 17:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Dette er nå et forum, hvor man har full rett til å uttrykke sine meninger..
men folks interesser er forskjellige, det går på, som jeg har sagt så mange ganger før, smak og behag..

InnleggSkrevet: Man 01 Mar 2004, 17:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Men det er lov å begrunne sine meninger...

InnleggSkrevet: Man 01 Mar 2004, 19:54
Babypowder
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 01 Mar 2004
Jeg intresserer meg også for filmen Ringenes Herre, men når det kommer til en kino film som man kan se flere hundre ganger etterpå, og en fotballkamp går bare en gang, så skjønner jeg ikke vitsen med å okkupere et helt område og være i veien for andre... Det er ikke bare jeg som føler slik om situasjonen heller, kjenner mange som ble plaget av kø-liggerne...

Men men, nå har i hvert fall siste film kommet ut, og måtte Star Wars køen bli bombet!!! Får vente til sommern 2005, er det ikke det det er a?

og PS. ingen blir sjikanert og plaget av en fotballstadion, men kanskje 100 mennesker som ligger strødd rundt på gaten i en periode på 2 uker gjør det!! SKjønner ikke at det er så vanskelig for dere som ligger i disse køene å forstå at det er plagsomt!

InnleggSkrevet: Man 01 Mar 2004, 20:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ingen blir sjikanert eller plaget av en fotballstadion? Neida, hooligans oppfører seg jo aldri ille utenfor...

Av og til får man bare tolerere at folk er litt i veien - det er slikt som skjer.

InnleggSkrevet: Man 01 Mar 2004, 20:56
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Babypowder skrev:
er det her man diskuterer Brillenes Herre?? Jeg hater alt styret rundt den jævla filmen.. Kanke alle geeksa som ligger utenfor Colluseum og er tragiske bare drite i å plage alle andre som skal på kino.. Jeg sysn det er helt ekstremt at det er lov til å gjøre det.. Skammelig!!!

Jeg skulle kommentert omtrent hver setning av det innlegget der, men jeg har problemer med å slutte å le så hysterisk som jeg gjør.

Herregud, slike folk gir meg lyst til å ligge i kø overalt bare for å være til irritasjon. Mr. Green
Du er ikke tilfeldigvis en gammel dame på 80-og-noe?

(Og forøvrig: fotballkamper kan man også se flere hundre ganger; det kalles filmopptak. Rolling Eyes )

InnleggSkrevet: Man 01 Mar 2004, 21:46
Sist endret av Veronica den Man 01 Mar 2004, 21:54, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Babypowder skrev:
Det er faen meg ikke verdt det, og de som ligger i køen tenker ikke på oss andre dah?? som må se de ligge der å nerde når man skal på kino??? Jeg syns det er ubehagelig og plagsomt med folk liggende strødd i gaten!! ForkasteliG!!!!

Ok, stort sett ferdig med å le nå, så jeg kan kommentere...

Hva som er verdt noe og ikke for andre folk, kan neppe du sette deg ned og bestemme.
Synes jeg det er verdt å ligge en uke eller to i kø for å kunne være på premieren på en film jeg har ventet på i flere år, så er det det.

At det kan irritere folk som ikke liker å se oss "ligge der og nerde," bryr meg faktisk midt i ryggen. Hvis "normale" folk er så intolerante, kan de dra på kino en annen gang, eller i Oslos tilfelle: dra på en annen kino.

InnleggSkrevet: Man 01 Mar 2004, 21:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Babypowder
Varm i trøya
Varm i trøya

hold kjeft a din nerd.. faen ass, det strøs om med geeks i NOrge for tiden... SKal ikke se bort i fra at jeg kommer å knocker ned en liten nerd i star wars køen.. Nerdene byner å gå meg på nervene... og jeg er ikke alene...

nei, jeg gir meg ende over... takler ikke alle geeksa som ligger i den køen ass.. i fjor gjorde dere jo krav på faen meg halve frogner parken... tragisk at nerds skal ligge strødd og være en plagsom "svulst" på samfunnet...

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 01:00
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Jeg vil mye heller være en nerd, enn en intolerant, analfabet ape.

Ellers takk for generelt usaklige og tåpelige innlegg. Freakish

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 01:30
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Babypowder skrev:
hold kjeft a din nerd.. faen ass, det strøs om med geeks i NOrge for tiden...

Dette var et glimrende eksempel på hva slags språk man ikke skal ha her på DSGF forum. Du, Babypowder, har å skjerpe deg.

-Moderator-Cafein

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 01:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Babypowder skrev:
hold kjeft a din nerd.. faen ass, det strøs om med geeks i NOrge for tiden... SKal ikke se bort i fra at jeg kommer å knocker ned en liten nerd i star wars køen.. Nerdene byner å gå meg på nervene... og jeg er ikke alene...

nei, jeg gir meg ende over... takler ikke alle geeksa som ligger i den køen ass.. i fjor gjorde dere jo krav på faen meg halve frogner parken... tragisk at nerds skal ligge strødd og være en plagsom "svulst" på samfunnet...

Er det mulig?? selv om det også vil være intolerant, foreslår jeg at vi tar en avstemning over babypowders rett til å benytte seg av forumet dersom han ikke skjerper seg og klarer å dra frem minst ett saklig argument fra under armen..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 09:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Babypowder
Varm i trøya
Varm i trøya

Jeg har faktisk lagt inn et saklig innlegg her før, men de som ligger i køen er jo så krenglete og påståelige at det halve kunne hvert nok.. De driter jo i om folk syns det er ubehagelig å ha dem liggende på gaten.. De tenker bare på seg selv, og hvilken plass de skal ha på premieren.. De er ignorante de... Og hvis ikke dere ser det, syns jeg synd på dere alle.. Det å "sperre av" et så offentlig sted, og ikke se at det kan være plagsomt for andre i 2 uker, er helt spesielt og det mener jeg er utrolig egoistisk...

Analphabet?? Trokke det ass... Hvilket grunnlag har du når du sier no slikt?

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:27
toth42
Cowboy
Cowboy

Babypowder skrev:
De driter jo i om folk syns det er ubehagelig.. De tenker bare på seg selv, De er ignorante de..

Og du driter ennå mer i om folk synes dine innlegg er ubehaglige med sin syrlige og barnslige usaklighet. dermed tenker du bare på deg selv. DU er ignorant, du!

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Babypowder
Varm i trøya
Varm i trøya

hahha. den var god =) men alvorlig talt, ser dere ikke at folk kan bli plaget av den køen??? Seriøst?? Det er jo helt eksremt!!!

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:37
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Du er faktisk den første jeg noen gang har hørt klage på akkurat det.
Den responsen jeg har vært borti på akkurat det, har vært at folk syntes det var morsomt å se LOTR-entusiaster engasjere seg så mye på den måten, og at de syntes det var gøy å se på alle kostymene våre.

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 11:30
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

såh!

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 13:22
Ulven
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mai 2003
Babypowder skrev:
Jeg har faktisk lagt inn et saklig innlegg her før, men de som ligger i køen er jo så krenglete og påståelige at det halve kunne hvert nok.. De driter jo i om folk syns det er ubehagelig å ha dem liggende på gaten.. De tenker bare på seg selv, og hvilken plass de skal ha på premieren.. De er ignorante de... Og hvis ikke dere ser det, syns jeg synd på dere alle.. Det å "sperre av" et så offentlig sted, og ikke se at det kan være plagsomt for andre i 2 uker, er helt spesielt og det mener jeg er utrolig egoistisk...

Analphabet?? Trokke det ass... Hvilket grunnlag har du når du sier no slikt?

Det finnes da så mange andre større problemer å irritere seg over. Eller tar jeg helt feil nå?

Og når det kommer til fotball er nå det minst like irriterende. Ta foreksempl tv programmet, med en gang det kommer en fotball kamp skyves alle andre programmer vekk og fortballen får råde, ofte på to kanaler i gangen, pluss alle disse sportsekstra programmene i etterkant av en fotball kamp. Der snakker du om egoisme, hele året rundt. Men slelvfølgelig, for en person som intresser seg for det er jo dette topp, men nå er det jo tross alt ikke slik at hele Norge er en eneste flokk fotballintresserte mennesker. På akkurat samme måte som at ikke hele verden ligger i kø for ringenes herre biletter.

Mennekser har forskjellige interesser, og eneste måten å takle det på er å ikke la seg irritere over det.

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 17:20
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Babypowder, hvis du ikke liker nerder har du kommet til feil sted. Det kryr av oss her. Forøvrig viser du en fantastisk mangel på sans for normal folkeskikk, og skal du klage over, angripe verbalt, og rakke ned på alle som er annerledes enn deg og som du ikke liker, så sliter du noe grassat.

InnleggSkrevet: Tir 02 Mar 2004, 19:26
toth42
Cowboy
Cowboy

Ikke bare sliter, men da er du heller ikke velkommen her i forumet. Tror jeg taler for brorparten av medlemmene når jeg sier det.

InnleggSkrevet: Ons 03 Mar 2004, 00:22
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 8 [147 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet