|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
jeg gikk i rosa i to timer. da ble jeg så kvalm at jeg måtte skifte... det var stygt!
|
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 08:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
bestevenninna mi er rosa... jeg skjønner ikke hvordan dettte går ann, fordi jeg nesten bare går i mørke klær, hater rosa, og allt det hun har på rommet sitt (plakater av Hilary Duff f.eks.. ÆSJ!)
ellers har jeg ingen nagler... min mamma hadde fått fnatt (ikke rykninger i underlivet, nei, henriette ) biter negler, så lange negler går ikke... men har prøvd med løsnegler, da.... det var skøy
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Tor 26 Mai 2005, 21:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
| Mareth skrev: | Jeg er selv klar over at svart ikke er en farge, fargelæren på grafisk lærte meg såpass, men er ikke til å komme unna at svart blir sett på som en farge, derfor tok jeg meg den frihet av å være så overfladisk at jeg sammenlignet en ikkefarge med en stygg farge  |
Hvit er ingen farge, svart er alle farger. Å bevise d er lett: Prøv å bland selv! Rosa er bare stykt, d har du helt rett i
Dette kan jeg! Jeg har vært Steinerskole elev..
(Neglelakk er et utyske, med mindre den er helt blank!)
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 27 Mai 2005, 17:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
| Ennasus skrev: | | Hvit er ingen farge, svart er alle farger. Å bevise d er lett: Prøv å bland selv! | Det er forresten omvendt med lys. Tar du å blander fargene i regnbuen sammen blir det hvitt lys.
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Fre 27 Mai 2005, 18:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
| Eyden skrev: | | Ennasus skrev: | | Hvit er ingen farge, svart er alle farger. Å bevise d er lett: Prøv å bland selv! | Det er forresten omvendt med lys. Tar du å blander fargene i regnbuen sammen blir det hvitt lys. |
Det værste er at jeg visste d og! Utrolig mye fargelære på Steinerskolen... 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Søn 29 Mai 2005, 03:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |