Deprecated: Implicit conversion from float 253072.00000000003 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - filmer som ikke må ses
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
filmer som ikke må ses
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 9 [163 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Neste
Av Innlegg
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Veronica skrev:
wertoi skrev:
Karate Kid.. uff..

Nåh. "Karate kid" rocker i grunn ganske heftig. Mulig du bare er for ung, men de fleste som begynner å dra på årene kan huske med nostalgi tilbake til "wax on, wax off"-bølgen. Rolling Eyes

Gud bedre! Ja.... Jeg tenkte akkurat på den filmen da jeg stod å polerte bilen i går....

InnleggSkrevet: Ons 21 Apr 2004, 22:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
9th gate. Selvom Johnny Depp spiller der så er filmen beint ut tragisk. nemlig.

InnleggSkrevet: Tor 22 Apr 2004, 09:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
"wax on, wax off"- var faktisk en fyr som sa det til meg da han gikk forbi der jeg stod og polerte bilen Smile

Ihvertfall den første karate-kid-filmen synes jeg var ganske så grei.

InnleggSkrevet: Tor 22 Apr 2004, 19:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
hihi...karate kid er jo morsom da! masse gode minner til den.

Wink

InnleggSkrevet: Tor 22 Apr 2004, 19:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
IT
scream and shout.

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 14:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Den derimot, er litt artig. Satt nå og lo av den. Kanskje ikke så veldig bra, men artig er den.

Joda, gøyal.
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 17:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
BlueNova
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003
Mareth skrev:
9th gate. Selvom Johnny Depp spiller der så er filmen beint ut tragisk. nemlig.

oohh yess.. dypt enig der.
Der følger også de to siste matrix filmene som totalt ødlergger eneren

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 11:05
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Leste om 9th gate, og plotet virket ganske bra. Men så er den tydeligvis ikke så bra likevel.
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 11:15
BlueNova
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003
plotet er vel i og forseg greit nok. men det er utførelsen som ikke faller i smak her i gården.
men se den. kan ikke lage dine meninger for deg.

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 11:19
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Tror faktisk jeg blir nødt til å se den, ja. Synd at en Depp-film gikk i dass.

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 11:27
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Majane skrev:
IT

MÃ¥ se meg enig, men vil man se en film som er drittskummel, men som ender med totalt antiklimaks er IT filmen. Wink

Killbill.

InnleggSkrevet: Ons 19 Mai 2004, 20:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004
Daddy's Girl! <-- Skeikkelig hemma film! Ikke verdt tida den varer.

InnleggSkrevet: Tor 20 Mai 2004, 11:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Så en gang en eller annen film på ztv, 'Snowboardgjengen' eller 'Snowboardligaen' eller noe.. Slo av etter 10 minutter og undret meg over hvordan en så dårlig film kan bli laget, og hvor dum han som finansierte den egentlig er.. Verre b-film har jeg aldri kommet over..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 20 Mai 2004, 18:18
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Flyvertinnen eller flyvertinneskolen.. Eller noe i den duren *grøsse*

Så den i Polen, så jeg vet ikke hva den heter på norsk..

InnleggSkrevet: Tor 20 Mai 2004, 18:21
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Det er ikke den med Gwyneth Paltrow? I så fall heter den 'Livet på første klasse' eller noe i den duren.. Har ikke sett den, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Har hørt at den er en skikkelig kalkun.

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 20 Mai 2004, 18:23
Mr_Pin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004
Jeg tenkte jeg skulle nevne noen filmer som ikke er så dårlige som vanvittig oppskrytte :

lost in translation - Gjennomført kjedelig film om to amerikanere som kjeder seg og misstrives i Tokyo.

AI - En motbydelig tårepresse av en film, minst en time for lang.

Titanic - nuff sedd

2001 En romodyse - Nok en film hvor ingenting skjer før slutten kommer og man ender opp i en dårlig syretripp.

Gladiator - Pompøst tullball om frihet, demokati, eplekake og gladiatorer.

InnleggSkrevet: Lør 22 Mai 2004, 21:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Mullholand Drive er en DØV film,ja det er erotik med,ja det er en eller annen støgg,ekkel og skummel kar med og masse SJUKE ting,men hvor er meningen
har noen sett denne filmen??og hvis du har det så VERSÅSNILL og fortell meg POENGET,hva var den jævla boksen og det gammle parret som beina ut av boksen og vokste og vokste og WTF

også har vi den franske filmen Nest,som er så døv at jeg faktisk hadde det gøy med og spille Pikmin,og da er det tragisk,franskmenna hakke helt skjønt det her med film tror jeg

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tir 01 Jun 2004, 08:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Mr_Pin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004
Sett Mullholland Drive jeg og, men vet bedre enn å regne med mening i en David Lynch film... Wink Men for all del det er bare å søke på nettet så kan du sikkert finne en håndfull greie forklaringer, og et hundretalls dårlige...

Finnes forsåvidt en mengde gode franske filmer, kanskje bare ikke den du nevnte...

InnleggSkrevet: Tir 01 Jun 2004, 09:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Pjusk
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004
For all del ikke se 'Hero'

Jeg sovna etter like , 10 / 15 min

gløtta opp nå og da men den var dødskjedelig !!! :/ og brodern har kjøpt den *skuffa* Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Tor 12 Aug 2004, 01:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Pjusk skrev:
For all del ikke se 'Hero'

Jeg sovna etter like , 10 / 15 min

gløtta opp nå og da men den var dødskjedelig !!! :/ og brodern har kjøpt den *skuffa* Crying or Very sad

Jeg for min del vil oppfordre folk til å se den, dette er et filmatisk kunstverk. Helt klart den vakreste filmen jeg har sett, men dette går jo på smak og behag.

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 12 Aug 2004, 10:42
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 9 [163 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet