Side 40 av 40 [784 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 38, 39, 40 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 561 Bosted: Hjemme
|
darkfrog skrev: | Haha, Creative? Pl0x, jeg har da LITT mer selvrespekt (no offense til alle som har Creative ), nei, jeg har en mPio HD400 Solid (forøverig til salgs, brukt 2 ganger komplett med eske og valgfri software), en iRiver HD340 og en Samsung YP-K5.
Alle bedre en iPod Vil du ha en sang på Mp3 spillern din? Fint, plugg den i, dra sangen over og nyt... Om du derimot har en iPod; instaler iTunes, gjør om sangen til et format iPod syntes er passelig, flytt den over til iPoden gjenom iTunes. Kronglete og tungvint. Du kan liksom ikke dra bort til en kamerat og få musikk av han emindre han er villig til og legge inn den sære programvaren eller har en iPod selv, gud forby.
Nei Jeg liker ikke iPod. Ingenting imot Apple, de er genaile! Men det finnes mye bedre alternativer. |
tydeligvis gjør du noe feil! eller så laster du ned noen veeeldig spesielle filtyper. Bare dra og spill for meg. Og den gjør ikke om filtypene heller. SÅH! 
|
_________________ Og DU sier du har tær på føttene?
Skrevet: Søn 25 Mar 2007, 21:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Jeg hater søndager.
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Søn 25 Mar 2007, 21:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
At alle untatt meg er A-mennesker i min husstand. Nå begynner de å pusse tenner og si jeg må gå og legge meg. Grrrr...
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Søn 25 Mar 2007, 21:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 561 Bosted: Hjemme
|
når jeg er sulten uansett hva jeg gjør... ææærgg... det er kjedelig
|
_________________ Og DU sier du har tær på føttene?
Skrevet: Man 26 Mar 2007, 21:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 40 av 40 [784 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 38, 39, 40 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|