|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jos skrev: | CURSE OF
------------------
MONKEY ISLAND
"Now that's an odd sensation" |
Amen!
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 20 Jun 2006, 01:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
|
Så mye å velge i.
Diablo II. (II er bedre enn I). Heroes of might and magic II. Jones. Monkey Island 1&2. Day of the Tentacle. Samnmax. Warcraft 1&2. Starcraft. Hmm. Mye godt å velge i.
=)
|
_________________ Never me...
Skrevet: Tir 20 Jun 2006, 09:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lojosang
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Jun 2006 Innlegg: 31 Bosted: Trondheim
|
Monkey Island 1 og 2
Fallout
Demon's Winter
Civilizations 1-4 (OK, har aldri spilt 2)
Vanskelig å velge favoritten med såpass forskjellige spill, men om noen skulle true med vold og formastelse om jeg ikke tok et standpunkt ville jeg sagt Monkey Island 2.
|
_________________ ""You can nose a chemist in a crowd by the smell of the laboratory which hangs about him; you can pick him out by the stains on his hands and clothes."
-M. M. Pattison Muir, 1902"
Skrevet: Tir 20 Jun 2006, 17:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Fallout 1 og 2
Civilization 1 og 3 (ikke spilt 2 eller 4. Enda )
Diablo 2
NeverWinter Nights
Rogue (fra 1984)
Det beste spillet av disse er nok originale Civ fra 1991. Kan fremdeles bruke timer på det spillet... Og rekorden min er å få jernbane i år 1300 før Kristus...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 20 Jun 2006, 18:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tamashaki
Främling

Ble Medlem: 28 Mai 2006 Innlegg: 5
|
Det er så mange!
Men jeg må jo si at jeg liker adventure og strategi best. Og RPG da
de beste er:
Lemmings
World of Warcraft
Oblivion
Den Lengste Reisen
Drømmefall
Syberia 1/2
Tetris er jo også genialt da.. 
|
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 06:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

|
Civilization ja! Har spilt 1-2-4, ikke 3. Og heller ikke den merkelige versjonen som kom rett etter 2 som jeg ikke husker hva heter.
Colonization! Annet tøft Sid Meyer-spill.
=)
|
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 07:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Hm, lang liste (og rekkefølgen er ca tilfeldig):
Myst - guri, så frustrerende, men fortsatt gøy
Den lengste reisen - brukte mange timer på det, ja.
The Sims - originalen, trenger da ingen expansion-packs.
Monkey Island 3 - <3
World of Warcraft - avhengighetsskapende, men gøy.
Lemmings - sterkt undervurdert
Commander Keen 4 og 6 - Gøy!
Ducktales - var ihvertfall kjempegøy for 11 år siden.
..
Det var alle jeg kom på nå. Jeg klarer ikke finne en klar seirende blant de, de er stort sett i helt forskjellig kategori, så det er ikke så lett å sammenligne.
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 11:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
RoR skrev: | Civilization ja! Har spilt 1-2-4, ikke 3. Og heller ikke den merkelige versjonen som kom rett etter 2 som jeg ikke husker hva heter. |
Du tenker vel på Alpha Centauri? Det spillet er det eneste som har fått 100% i PC Gamer Artig nok det, men jeg syns likevel Civ 1 er best.
Marilla_sila skrev: | Commander Keen 4 og 6 - Gøy! |
Hvordan kunne jeg glemme Commander Keen? Jeg har spilt alle, fra 1 til 6. De tre siste er vesentlig bedre enn de tre første, men de har da sin sjarm alle sammen... 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 16:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

|
Asfrith skrev: | RoR skrev: | Civilization ja! Har spilt 1-2-4, ikke 3. Og heller ikke den merkelige versjonen som kom rett etter 2 som jeg ikke husker hva heter. |
Du tenker vel på Alpha Centauri? Det spillet er det eneste som har fått 100% i PC Gamer Artig nok det, men jeg syns likevel Civ 1 er best.
|
Nei, tenker ikke på alpha centauri. Spilte aldri AC noe særlig. Var et annet Civ-spill som het Civilization ettellerannet. Hadde ikke noe tall. Hadde litt merkelig grafikk. Var litt som en hybrid mellom civ2 og AoE. Som sagt, rar sak. Slo aldri særlig an tror jeg.
|
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 09:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
World of Warcraft har jeg brukt altfor mye tid på.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 01 Jul 2006, 00:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Monkey Island 3 er definitivt det beste pc spillet i hele verden, og Sam and Max... de er ihvertfal de morsomste spillene jeg har spilt. Forøverig er WoW ganske høyt oppe på listen også, ikke nødvendighvis fordi det er så veldig "bra" (sotryvice, altså), men det er et spill jeg har hatt mye glede av, og det har holdt lenge... nesten et og et halvt år. Men ingenting slår de gamle spillene når det kommer til humor Spill Monkey Island 3 så vil du skjønne hva jeg mener.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 18:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
monkey island 1,2og 3
fallout 1,2 og tacticks
comand and conquer: red alert 2
oblivion
morrowind
outlaws
half-life2 Substance
day of defeat
|
Skrevet: Lør 29 Jul 2006, 13:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Commander Keen 4 vil alltid være mitt favorittspill vaffal 
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 03 Aug 2006, 06:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
3 Vikings.. zooomg, det spillet tok av 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 05 Aug 2006, 01:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
mathianus skrev: | 3 Vikings.. zooomg, det spillet tok av  |
Ã…ja! Hadde nesten glemt det spillet... Artig lenge det!
|
Skrevet: Man 07 Aug 2006, 11:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
PC pill er vel eeeegentlig ikke helt min ting i det hele tatt.. men andre spill kan jeg da forstå meg på
det siste pc spillet jeg spillte var vel Battelfield 2, men det var kjeeedelig! .. det synes i alle fall jeg 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 00:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
gkel skrev: | PC pill er vel eeeegentlig ikke helt min ting i det hele tatt.. men andre spill kan jeg da forstå meg på
det siste pc spillet jeg spillte var vel Battelfield 2, men det var kjeeedelig! .. det synes i alle fall jeg  |
KJEDELIG? Hva er det som er kjedelig med og kjøre bombefly og bombe andre, eller ligge i buskene og skyte på vietnamere? Eller kjøre tanks... Uff, dagens ungdom er så sære 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 04:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
mørkefrosken, nå blander du spill... Du skyter ikke VC i BF2 
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 09:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
darkfrog skrev: | gkel skrev: | PC pill er vel eeeegentlig ikke helt min ting i det hele tatt.. men andre spill kan jeg da forstå meg på
det siste pc spillet jeg spillte var vel Battelfield 2, men det var kjeeedelig! .. det synes i alle fall jeg  |
KJEDELIG? Hva er det som er kjedelig med og kjøre bombefly og bombe andre, eller ligge i buskene og skyte på vietnamere? Eller kjøre tanks... Uff, dagens ungdom er så sære  |
Hihi.. har bare spillt det en gang da.. "laget" jeg var på ble sure på meg sånn siden jeg skjøt ned nesten alle som var på laget mitt.. men jeg visste jo ikke hva jeg skulle trykke på engang 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 13:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Er en fordel å vite hvordan man bruker spillet, ja Prøv en gang til, kanskje det blir morsommere da?
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 13:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |