|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Jeje... Den er nok ikke sååå stor, skjønner du...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 10:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
SparrowN skrev: | Ja - det må sies - er det rart vi kaster oss over Pyro som rått kjøtt, dere? |
Det hele er ganske fasinerende, for det er jo absolut et fåtall her inne som faktisk har truffet meg, og vet hvordan jeg er og ser ut. For resten av gjengen kunne jge like gjerne vært en 40 år gammel mann med skjegg.
Men menneskets sinn og evnen til å fantasere og se for seg/inbille seg noe er helt fantastisk!
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 11:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Glahn skrev: | Pyro skrev: | [Jeg sover alltid uten noe, utenom et par- tre dager i månden. Og når jeg skal glede min bedre halvel går jeg også uten under kjolen. |
Er det meningen at jeg skal klare å tenke skikkelig resten av dagen nå?  |
Nei 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 11:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
Pyro skrev: | SparrowN skrev: | Ja - det må sies - er det rart vi kaster oss over Pyro som rått kjøtt, dere? |
Det hele er ganske fasinerende, for det er jo absolut et fåtall her inne som faktisk har truffet meg, og vet hvordan jeg er og ser ut. For resten av gjengen kunne jge like gjerne vært en 40 år gammel mann med skjegg.
Men menneskets sinn og evnen til å fantasere og se for seg/inbille seg noe er helt fantastisk! |
Tror og at avataren din hjelper, synes å huske du har sagt det er deg på bildet 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 11:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Pyro skrev: | SparrowN skrev: | Ja - det må sies - er det rart vi kaster oss over Pyro som rått kjøtt, dere? |
Men menneskets sinn og evnen til å fantasere og se for seg/inbille seg noe er helt fantastisk! |
Du har jo bilde både her og på MSN da Vi vet nok en del om hvordan du ser ut, og liker å se for oss resten... ROWR!
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 11:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Zylfia skrev: | Pyro skrev: | SparrowN skrev: | Ja - det må sies - er det rart vi kaster oss over Pyro som rått kjøtt, dere? |
Tror og at avataren din hjelper, synes å huske du har sagt det er deg på bildet  |
Dere har likefult bare mitt ord på at det stemmer...
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 13:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg kjøpte nettopp et nytt undertøysett jeg er veldig fornøyd med: Sort, gjennomsiktig med markblomster på. Bh + string. (er det flere enn meg som alltid kjøper 2 eller 3 truser/bh?)
Ellers, så har jeg utvikliet en nyvunnet strømpefetish ^^, og i den sammenhengen har jeg veldig lyst på denne: (Har plutselig oppdaget behovet for å ha noe som holder strømpene oppe..)
Er også veldig fan av disse
og disse
Også vil jeg ha en sånn kort sexy silkemorgenkåpe som pene damer åpner døra i i filmer. ^^
(For de som leser denne tråden med sikle-formål, se for dere alt dette på pyro. )
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 13:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
Stilige strømper 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 13:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Pyro skrev: | Zylfia skrev: | Pyro skrev: | SparrowN skrev: | Ja - det må sies - er det rart vi kaster oss over Pyro som rått kjøtt, dere? |
Tror og at avataren din hjelper, synes å huske du har sagt det er deg på bildet  |
Dere har likefult bare mitt ord på at det stemmer... |
Nei, jeg har Tittans ord også 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 15:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Zatharee skrev: |
Også vil jeg ha en sånn kort sexy silkemorgenkåpe som pene damer åpner døra i i filmer. ^^
|
Oooh... det ER sexy!! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 18:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg ser da for meg nøyaktig det jeg selv måtte ønske
Konklusjonen så langt i denne tråden må være at verden er et herlig sted å leve i når det finnes så mange utmerkede jenter i den Ihvertfall for min del.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 18:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
Zatharee skrev: |
Også vil jeg ha en sånn kort sexy silkemorgenkåpe som pene damer åpner døra i i filmer. ^^ |
Hm.. Har en lang slik.. Sjelden den brukes til å sove i, men er digg å svinse rundt i 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 18:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Zylfia skrev: | Zatharee skrev: |
Også vil jeg ha en sånn kort sexy silkemorgenkåpe som pene damer åpner døra i i filmer. ^^ |
Hm.. Har en lang slik.. Sjelden den brukes til å sove i, men er digg å svinse rundt i  |
Whehey! *drømmesegbort* 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 19:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Glahn skrev: |
Konklusjonen så langt i denne tråden må være at verden er et herlig sted å leve i når det finnes så mange utmerkede jenter i den  |
Kunne ikke vært mer enig! 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 19:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Nå har jeg naturligvis ingen ambisjoner om å konkurrere med Pyro, men får vel legge til mitt bidrag likevel...
- svart\mørkelilla, halvveis gjennomsiktig korsett, og ditto stringtruse..
Hey, my teddy bear thinks I'm sexy...
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 19:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Ohhh! Korsett er bare så utrolig kult og sexy!
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 19:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Jeg vet... 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 20:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Bah! Naken er det aller beste lell!!!
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 20:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Pyro skrev: | Dere har likefult bare mitt ord på at det stemmer... |
Men jeg vet i hvert fall at du ser sånn ut 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 22:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Jaqo skrev: | Bah! Naken er det aller beste lell!!! |
Näh! Det beste er utrolig sexy undertøy, og så være med på å ta det av...
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 23:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |