|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Dette er meg om min store (lille) stolthet her i livet. Jeg syntes bildet var kult, og utnytter alle muligheter til å vise frem og skryte av ungen min 
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
Pyro skrev: | Dette er meg om min store (lille) stolthet her i livet. Jeg syntes bildet var kult, og utnytter alle muligheter til å vise frem og skryte av ungen min  |
hihi... må nok si at din store (lille) stolthet var virelig søt, ja^^!
Mitt bilde sier vel egentlig ingenting om meg, men fant iiiiingen bilder på dataen miin som kunne brukes her... alle var for store og jeg klarte ikke å gjøre dem passe:p.. men men... så ble jeg vel en bamse jeg da;)
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
*klemme på*
Hun er aldeles nydelig, ligger flere bilder av henne på "Hvordan ser du ut"-tråden. Er mye mer spennende å vise frem henne enn meg. Er helt ubeskrivelig stolt av henne. Men så er hun en skikkelig go'unge da. En sånn som smelter alle rundt seg. *stolt*
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Mitt bilde forteller om knaskerøtter, som er noe av det beste som finnes og som produseres bare ett sted i Norge; 10 minutter fra der jeg bor, på nabogården der mamma er oppvokst. Så sånn er det.
Jeg prøvde å få inn et bilde av meg sjøl der, men det ser ut til å være klin umulig å oppfylle kravene om 100x100 piksler osv...
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Pyro skrev: | *klemme på*
Hun er aldeles nydelig, ligger flere bilder av henne på "Hvordan ser du ut"-tråden. Er mye mer spennende å vise frem henne enn meg. Er helt ubeskrivelig stolt av henne. Men så er hun en skikkelig go'unge da. En sånn som smelter alle rundt seg. *stolt* |
hihi.. Jaaa! hun ser såååå søt ut på bildet du har:D!
Sånn liten go' unge, ja!!!! forståelig at du er stolt av henne^^!
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Der fikk jeg jammen endret avatar, gitt. Det er lite, men det er kanskje greit. Jeg er jo så kjekk at det er greit om folk ikke får se så mye av meg. Man kan gå bananas av mindre... 
|
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | Der fikk jeg jammen endret avatar, gitt. Det er lite, men det er kanskje greit. Jeg er jo så kjekk at det er greit om folk ikke får se så mye av meg. Man kan gå bananas av mindre...  |
ååå! hvordan fikk du bildet ditt mindere?? har blitt helt gal av å prøve å få det til:P
|
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
gkel skrev: | Knaskerot skrev: | Der fikk jeg jammen endret avatar, gitt. Det er lite, men det er kanskje greit. Jeg er jo så kjekk at det er greit om folk ikke får se så mye av meg. Man kan gå bananas av mindre...  |
ååå! hvordan fikk du bildet ditt mindere?? har blitt helt gal av å prøve å få det til:P |
Photoshop?
Evt anna bildebehandlingsprogram
Nuh har man skita avatar, men gudene veit hva denna nye er av 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 04:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
gkel skrev: | Knaskerot skrev: | Der fikk jeg jammen endret avatar, gitt. Det er lite, men det er kanskje greit. Jeg er jo så kjekk at det er greit om folk ikke får se så mye av meg. Man kan gå bananas av mindre...  |
ååå! hvordan fikk du bildet ditt mindere?? har blitt helt gal av å prøve å få det til:P |
Høyreklikk på bildet, trykk på rediger. Du kommer til et redigeringsprogram så enkelt at mor kan forstå det. Gå på menyen og finn "strekk/forskyv". Skriv lavere prosent enn det som står der, og vips!
|
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 12:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Vel, siden jeg har endret avatar må jeg fortelle litt om den nye.
Og det er bare så enkelt som at det er bilde av Donald Duck, siden jeg er enorm DD-fan! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 15:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Det er en Gaia-doll som jeg fikk av min venn Judin.
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 19:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Eh neei, det er ganske enkelt et bilde av meg, jeg fant ikke noen bedre avatar... 
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 19:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | gkel skrev: | Knaskerot skrev: | Der fikk jeg jammen endret avatar, gitt. Det er lite, men det er kanskje greit. Jeg er jo så kjekk at det er greit om folk ikke får se så mye av meg. Man kan gå bananas av mindre...  |
Høyreklikk på bildet, trykk på rediger. Du kommer til et redigeringsprogram så enkelt at mor kan forstå det. Gå på menyen og finn "strekk/forskyv". Skriv lavere prosent enn det som står der, og vips! |
aha!!!! smaaaaart! da skal jeg forsøke det og se om jeg får til et bilde^^! takker og bukker og klemmer og spretter rundt i riiing 
|
Skrevet: Lør 29 Jul 2006, 18:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
..Fordi den er tøff:D
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Man 31 Jul 2006, 08:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Tom Waits i en fet positur fra 'God's away on business'
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 03 Aug 2006, 01:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Det er jo Hinata!! Og Hinata er den besteste!
(fra Naruto, for de som ikke vet)
|
Skrevet: Fre 19 Jan 2007, 16:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
[quote="songbird"]Det er jo Hinata!! Og Hinata er den besteste!
(fra Naruto, for de som ikke vet)[/quote
Hinata=hawt
Min avatar er min avatar av megselv... En Mii, som man lager på Wii Weeee.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 19 Jan 2007, 22:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
darkfrog skrev: | songbird skrev: | Det er jo Hinata!! Og Hinata er den besteste!
(fra Naruto, for de som ikke vet) |
Hinata=hawt |
I know!
(hvis nå bare Naruto også skjønner det snart, så blir jo alt bra! )
|
Skrevet: Lør 20 Jan 2007, 14:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Det er meg. Jeg er sånn.
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Lør 20 Jan 2007, 16:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
songbird skrev: | darkfrog skrev: | songbird skrev: | Det er jo Hinata!! Og Hinata er den besteste!
(fra Naruto, for de som ikke vet) |
Hinata=hawt |
I know!
(hvis nå bare Naruto også skjønner det snart, så blir jo alt bra! ) |
Nei, Naruto kan tasse rundt uviten, så kan jeg ta Hinata 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 17:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |