DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Singelfolk, spm til dere!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 4 [79 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4
Av Innlegg
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Hvis jeg har 0 til felles med personen, så ville det isåfall handla om et one night stand, og slike driver jeg ikke med. Jeg har ingen venner jeg har 0 til felles med.

InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 01:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
i mine øyne betyr ikke at en pulevenn, er en venn jeg henger med i venneflokken.. pulevenn betyr (fra mitt ståsted) en venn man kun har i sengen..og det er jo i sengen vi har noe til felles Smile

InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 17:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Nemlig!!
Det er ingen som sier at en pulevenn skal være en person fra nærmeste vennekrets!
På den måten slipper man å komplisere ting Wink

InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 18:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Om en person ikke er "verdt" å henge sammen med tar jeg ham i allefall ikke med meg til sengs. Den siden av meg deler jeg bare ikke med hvem som helst. Det er forbeholdt personer som betyr mer for meg enn andre.

InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 19:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jeg må si meg mest enig med Pyro. Det interesserer meg overhodet ikke å gå til sengs med noen jeg ikke har lyst til å tilbringe tid med ellers også.

InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 12:50
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ikke engang bare for å få "lettet litt på trykket"? Wink

InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 12:57
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Det kommer sikkert an på hvordan livssituasjon folk er i. Hvis man f.eks. har veldig lyst på kjæreste, eller er i forelskelses modus er vel ikke en elsker tingen.
Men hvis man derimot har nok med seg selv, og en travel hverdag er det kanskje ikke så dumt..

Men jeg vet ikke, folk er jo forskjellig Smile Det er uansett ikke aktuelt for meg på nåværende tidspunkt!

InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 14:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jaqo skrev:

Nei. Selv ikke da.

Jeg er altfor flink til å ha nok med meg selv - det trenger jeg ikke mer trening i.

InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 16:13
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Glahn skrev:
Jaqo skrev:

Nei. Selv ikke da.

Jeg er altfor flink til å ha nok med meg selv - det trenger jeg ikke mer trening i.

Lurte på en liten ting... dersom du er på byen... og du får kontakt med ei kjeeeeeempesøøøt jente... hun viser klare tegn for at hu har lyst på deg, og vil bli med deg hjem/ta deg med hjem til henne. Er det DA noen mulighet for at det blir en liten one-night-stand på deg?

*mase*

InnleggSkrevet: Fre 15 Des 2006, 14:31
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ikke hvis hun bare er interessert i sex, men ikkeno mer. Hvis jeg skal bli med hjem slik/ha med ei jente hjem, så må det være en viss kjemi ute og går, ihvertfall. Og jeg kan ikke se for meg at den kjemien skal bare være seksuell.

InnleggSkrevet: Fre 15 Des 2006, 21:25
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Respekt! for det.

Selv er jeg av den typen som er altfor kronisk våryr til å kunne tenke på at kjemien må stemme for å bli med/ha med en jente hjem fra byen for litt sengegalopp.. Razz

InnleggSkrevet: Søn 17 Des 2006, 17:59
Lizz
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 28 Okt 2005
Jaqo skrev:
Respekt! for det.

Selv er jeg av den typen som er altfor kronisk våryr til å kunne tenke på at kjemien må stemme for å bli med/ha med en jente hjem fra byen for litt sengegalopp.. Razz

Vet du? Jeg har litt vanskelig for å tro at du er sånn Confused
Ser ikke for meg deg bare bli med eller ta med ei tilfeldig jente hjem, bare for å få deg no...

InnleggSkrevet: Man 18 Des 2006, 22:22
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ikke?
Hehe Wink
NÃ¥vel.. jeg uttrykte meg kanskje litt...feil.
Smurte kanskje litt tjukt på der. Virka kanskje litt desp... Razz Men det jeg mente var at jeg ikke ha noe imot one-night-stands Wink

InnleggSkrevet: Man 18 Des 2006, 22:30
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004
Vel... Det hender ting skjer. Stort sett så er man i stand til, og rimelig fornøyd med, å dekke eget behov.

Det har hendt jeg har møtt noen, og kommet tett innpå - gjerne ikke med det mål for øye å få noe som helst. Dette kan lede litt videre, og man kan undre seg aldri så lite dagen etter, hvordan man skal forholde seg til denne personen.

Dette skjer så sjelden at det knapt kan danne statistisk grunnlag.

Kanskje sier det meg noe om meg selv. Jeg er ikke ekstremt trengende, jeg er ikke ute etter noe spesielt, men jeg har mine lyster, og de forutsetter ikke et bestemt rammeverk. Jeg har og av og til et savn.

Dette savnet er moderat seksuelt ladet, og handler mest om noen som er der når legeme og sjel er utslitt og trenger litt gjensidig omsorg og kjærlighet.

Det ser for meg ut som om jeg har et skille mellom det seksuelle og en mer følelsesmessig nærhet. De kan absolutt kombineres, men de kan også bevege seg uavhengig av hverandre. Ærlig talt kjenner jeg ikke denne siden av meg videre godt, jeg har knapt testet den.

De få gangene jeg har vært ute i felten har hovedmålet vært å finne egne grenser og ønsker. Jeg går nemlig rundt med en hel masse normer tredd over hodet, samt fordommer jeg har tatt til meg om meg selv. Jeg har reflektert en del rundt det, men aktiv testing er det eneste som har bragt meg et lite hakk videre i det siste.

Hånda er jo velprøvd.

All good things are ducks
Og da kan du angre som en hest!

InnleggSkrevet: Tor 08 Mar 2007, 23:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg vet dette blir en dobbeltpost, men tidsforskjellen og meningsinnholdet gjør at jeg føler det er riktigere enn å redigere eksisterede post.

Det finnes dager som ikke er helt som andre dager, hvor man ikke savner folk blott til lyst - hvilket hånden fint kan veie opp for; men faktisk savner nærhet og varme.

Det går knapt nok an å prøve - å stryke seg selv i nakken, eller kjenne følelsen av egen hud for å oppleve nærhet. Her er altså eneste kjente løsning å ha noen andre i nærheten, eller bevege seg inn i noen andres nærhet.

Jepp. Andre dagen med mild sykdom i helt egen leie-leilighet. Seksualdriften er på lavgir, men savnet etter kos og klem er klart mer markert. Riktignok kan mye av det jeg savner passe innenfor et vennskapsbegrep, men fordi det blir en noe intim utgave av begrepet, og fordi denne vennen min måtte vært en kvinne for at jeg skulle være komfortabel med det; og ikke minst fordi en kjæreste absolutt forventes å fylle dette behovet, hører det til under singelproblematikken.

I morgen skal jeg være frisk.

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2007, 13:54
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
Er veldig enig der. Jeg savner i grunnen nærhet mest, og kose kan man vel gjøre med venner også...

InnleggSkrevet: Man 02 Apr 2007, 23:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg savner nok mest å ha noen å komme hjem til, noen å bety noe for.
Nærheten er også sårt savnet. Armkroken når man ser en film, den gode varme kroppen å krype inntil.
Men jeg skal ikke late som at jeg ikke savner sex, for det gjør jeg.
Men å gjøre noe med det selv gir meg egentlig ikke det jeg søker.

InnleggSkrevet: Fre 06 Apr 2007, 10:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004
Man klarer seg da...
Jeg gidder ikke å forsøke å overbevise noen om at sex er oppskryt.
Jeg er singel, og blir det ikke noe med noen andre, har man seg selv:)

Sex er absolut ikke oppskryt. Personlig, elsker jeg det. Men det er ikke livsnødvendig. man klarer seg uten.... en stund... haha

InnleggSkrevet: Fre 06 Apr 2007, 21:03
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

...ganske lenge...

Jeg har ikke hatt sex verken ofte eller med mange forskjellige, men jeg har allikevel grunnlag for å ane at sex med en person er noe veldig annet en sex med en annen person, og at selv det man gjør med egenhånd er ett eller annet positivt.

Men her om dagen ble jeg brått kosesyk.
Det var litt hjelpeløst.

InnleggSkrevet: Lør 07 Apr 2007, 08:31
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 4 [79 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet