|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
arntis skrev: |
Smarte, pene jenter med flott kropp og ren hud, med et par sjarmerende briller, som smiler pent og innrømmer ekstensiv kunnskap om LAN-drifting og fotball, scorer alltid høyt... |
Fotball? Hva har det med geeks å gjøre? Er det ikke nettopp fotball geeks IKKE beskjeftiger seg med? Hvis det skal være på den måten, så gidder ihvertfall ikke jeg å være geek lenger
Øhm, hvordan er man ikke-geek? Asså.... øhm..... noen som har lyst til å diskutere.... eh, nei, vent, diskusjoner er lite dust ass, hater folk som alltid skal være så important. Krig og fred og politikk og sånt ass, MÅ man alltid krangle? Aylar er ganske kul syns jeg. *ta fram blå mascara og rosa øyenskygge*
|
Skrevet: Man 29 Mai 2006, 23:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
Ser dere? Ingen bryr seg om LAN-drifting!
PS. Calyptomena; se mere Tufte IL...
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 07:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Det som har funket for meg har rett og slett vært å smile og ha glimt i øyet. Masse glimt! Og snakke med personen, vise interesse og huske hva vedkommende har sagt. De fleste føler seg spesielle når noen legger merke til små ting som vanligvis ikke blir lagt merke til.
Jeg liker mennesker, og jeg liker å gjøre deg glade. Alle er spesielle, og fortjener å føle seg spesielle.
|
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 11:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Pyro skrev: | Det som har funket for meg har rett og slett vært å smile og ha glimt i øyet. Masse glimt! Og snakke med personen, vise interesse og huske hva vedkommende har sagt. De fleste føler seg spesielle når noen legger merke til små ting som vanligvis ikke blir lagt merke til.
Jeg liker mennesker, og jeg liker å gjøre deg glade. Alle er spesielle, og fortjener å føle seg spesielle. |
Enig 
|
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 11:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Pyro skrev: | Det som har funket for meg har rett og slett vært å smile og ha glimt i øyet. Masse glimt! Og snakke med personen, vise interesse og huske hva vedkommende har sagt. De fleste føler seg spesielle når noen legger merke til små ting som vanligvis ikke blir lagt merke til. |
Det er jo meg det!!
Kom og få meg på kjøpet, eller noe sånn... (Førstekvinne til mølla!)
|
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 21:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Har hørt rykter om at følgende skal funke (nå har jeg kjærst, så jeg får ikke prøvd det så mye i praksis akkurat, men..):
Man speider lokalet etter noe pent, får øye på det, og holder blikket festet helt til vedkommende snur seg mot deg og det oppnås øyekontakt, for dermed å vende seg raskt bort og se alle mulige andre veier, (selvfølgelig blir dette oppdaget av vedkommende) og man føler seg enormt flau...
De jentene jeg har pratet med som har opplevd å bli utsatt for dette "sjekketrikset" sier dette er noe de synes er så søtt at de bare må le, for så å bli interessert og nysgjerrig på vedkommende "titter"...
Jenter? Synspunkter?
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 21:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
Jaqo skrev: | Har hørt rykter om at følgende skal funke (nå har jeg kjærst, så jeg får ikke prøvd det så mye i praksis akkurat, men..):
Man speider lokalet etter noe pent, får øye på det, og holder blikket festet helt til vedkommende snur seg mot deg og det oppnås øyekontakt, for dermed å vende seg raskt bort og se alle mulige andre veier, (selvfølgelig blir dette oppdaget av vedkommende) og man føler seg enormt flau...
De jentene jeg har pratet med som har opplevd å bli utsatt for dette "sjekketrikset" sier dette er noe de synes er så søtt at de bare må le, for så å bli interessert og nysgjerrig på vedkommende "titter"...
Jenter? Synspunkter? |
Det der er enten søtt eller skikkelig creepy... Selvopplevd 
|
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 22:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Ah.... det gode gamle 'Sjenert-men-interessert'-trikset. 
|
Skrevet: Ons 31 Mai 2006, 08:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Velprøvd triks det der Men det kan gå begge veier...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 31 Mai 2006, 08:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
En kammerat av meg hadde det mest originale jeg har hørt til nå, dog klart ikke det beste...
En gjeng hadde vært på byn etter en fest, og tenkte som så at vi ville trekke inn ett sted eller dra hjem. Kammeraten min, som jeg på den tid ikke hadde kjent særlig lenge, begynner å gi grunner for at det ikke kom på tale å ha nachspiel hos ham.. Fordi det ikke så ut der, fordi rommet var rotete, og og og... Etter en lang liste med grunner, som alle innebærer at han ikke har rydda i det siste, snur han seg så til meg og sier med et tydelig glimt i øyet og et smil: "Men jeg kan skifte på senga ihvertfall om du har lyst".
Jeg kunne ikke annet enn å le, men det var meninga og, for dette er standard humor i den gjengen
Sprø gjengen 
|
Skrevet: Ons 31 Mai 2006, 10:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Zylfia skrev: | En kammerat av meg hadde det mest originale jeg har hørt til nå, dog klart ikke det beste...
En gjeng hadde vært på byn etter en fest, og tenkte som så at vi ville trekke inn ett sted eller dra hjem. Kammeraten min, som jeg på den tid ikke hadde kjent særlig lenge, begynner å gi grunner for at det ikke kom på tale å ha nachspiel hos ham.. Fordi det ikke så ut der, fordi rommet var rotete, og og og... Etter en lang liste med grunner, som alle innebærer at han ikke har rydda i det siste, snur han seg så til meg og sier med et tydelig glimt i øyet og et smil: "Men jeg kan skifte på senga ihvertfall om du har lyst".
Jeg kunne ikke annet enn å le, men det var meninga og, for dette er standard humor i den gjengen
Sprø gjengen  |
Den var god! 
|
Skrevet: Ons 31 Mai 2006, 10:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
Jepp, den fikk meg da til å le
Minner meg på...
Burde nesten laga tråden "De verste sjekketriks du kjenner"
Har hørt noen opp gjennom tia 
|
Skrevet: Ons 31 Mai 2006, 17:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Spørs om ikke den ville blitt skremmende lik denne tråden da...
|
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 08:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
Ikke med tanke på de _elendige_ sjekketriksa jeg har vært utsatt for opp gjennom tiden... De er ikke bare dårlige, men til tider bare ille 
|
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 12:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Paraplymeizter
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Feb 2006 Innlegg: 40 Bosted: Ski og Gjøvik
|
Zylfia: Noensinne vært utsatt for noe lignende disse?
"heeeh, du er som å kjøre i 300" eller
"HEIsann! Øya dine er som nyrestein...!"
Har en kamerat som er veldig flink til å si de dummeste tingene, bare det at han faktisk mente disse to var bra.. Kan også opplyse om at han aldri har fått seg dame heller..
|
Skrevet: Fre 02 Jun 2006, 01:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
Paraplymeizter skrev: | Zylfia: Noensinne vært utsatt for noe lignende disse?
"heeeh, du er som å kjøre i 300" eller
"HEIsann! Øya dine er som nyrestein...!"
Har en kamerat som er veldig flink til å si de dummeste tingene, bare det at han faktisk mente disse to var bra.. Kan også opplyse om at han aldri har fått seg dame heller.. |
Ikke blitt utsatt for de to enda nei
Han får ha lykke til 
|
Skrevet: Fre 02 Jun 2006, 11:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
sjekketriks, who needs em.. jeg bare sleiker meg i panna jeg 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 10:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
(Veit ikke helt hvor jeg skal plassere denne her, men siden den egentlig handler litt sånn om sjekking o.l fant jeg ut at det passa best her...)
For noen år siden (det begynner å bli en del når jeg tenker meg om), var jeg for første gang på Sesam her i Trondheim og fikk en åpenbaring innen burgerverden. Seriøst, jeg ble FRELST! Men nok om det! Vi var en liten gjeng som kjøpte burger og gikk på plena like ovenfor for å spise (det var fint vær den da'n, så å sitte på ei plen og spise burger var noe som passa utmerket) However! Da vi hadde satt oss ned og begynt å fortære Guds gave til menneskehetens matverden, kom det to lekre (ja de var FINE!!) jenter gående mot oss. Nå husker jeg ikke situasjonen heeelt perfekt, men jeg mener å huske at de muligens var på sjekkern...
Så kommer jeg til poenget i historien: Jeg er sikker på at hvem som helst av oss der og da ville ha kastet maten og blitt med dem, men ikke denne karen. Han sa han under helt andre omstendigheter helt sikkert ville blitt med dem, men kunne ikke nå, fordi han spiste sesamburger, noe som forøvrig var viktigere enn noe annet på dette tidspunkt...!!
Eller no sånt...
Og forresten: Tittan og Arntis, dere var jo også der. Korrekt mi iff aim vrång! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 12:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
Mitt beste sjekketriks?
Dans 
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 15:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg sjekket opp bedre halvdel ved å nesten kjøre ham ned og sprutet vann på ham... Ikke min feil at han sto der!
Jeg bruker å si at jeg før sikte bedre neste gang... 
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 22:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: