Av
Erkegranul
Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
Jeg ble perfekt full i går! Helt genialt!
I motsetning til Bedre Halvdel, som ikke husker noe særlig, og våkna på gulvet med rosa hår og sminke...
Skrevet: Søn 19 Feb 2006, 14:37
Zylfia
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
*Lattis!!!* .. good one
--
Har aldri vært full jeg, men er gøy å se på andre, det får holde
Skrevet: Søn 19 Feb 2006, 17:37
Voon
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
en viktig del i utstyrspakka for tøffe menn er litt MOT!! GUTS folkens..!
alle mannfolk ser på seg selv som tøffe, men det må bevises på en serdeles overbevisende måte.
_________________Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Søn 19 Feb 2006, 21:47
aneena
Veronica
Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
Forje fredag ble jeg full på 5 rusbrus *flau*
TÃ¥ler lite jeg.
Men alltid gøy å være full. Synger masse sanger jeg da, som blant annet Bæ bæ lille lam Jeg hopper og mye når jeg er full. hihi
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Lør 18 Mar 2006, 22:05
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
En flaske vin og ikkeno whisky gjør underverker. Herlige saker.
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 19 Mar 2006, 18:47
Voon
Jenkadanserinne
Mareth skrev: en viktig del i utstyrspakka for tøffe menn er litt MOT!! GUTS folkens..!
alle mannfolk ser på seg selv som tøffe, men det må bevises på en serdeles overbevisende måte.
Hvorfor har jeg skrevet den her a?
Skrevet: Ons 22 Mar 2006, 11:00
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Mareth skrev: Mareth skrev: en viktig del i utstyrspakka for tøffe menn er litt MOT!! GUTS folkens..!
*synger* Fylla har skylda...
Forresten, i går beviste Jaqo og jeg at det faktisk er mulig å dra på Microbryggeriet og ta EN øl... (en hver da...)
For å være helt ærlig - Microbryggeriets Trondheimspils smaker vann... :p
Skrevet: Ons 22 Mar 2006, 11:36
arntis
Veronica
Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
Tittan skrev: Mareth skrev: Mareth skrev: en viktig del i utstyrspakka for tøffe menn er litt MOT!! GUTS folkens..!
*synger* Fylla har skylda...
Forresten, i går beviste Jaqo og jeg at det faktisk er mulig å dra på Microbryggeriet og ta EN øl... (en hver da...)
For å være helt ærlig - Microbryggeriets Trondheimspils smaker vann... :p
Mmmm... beer!
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Ons 22 Mar 2006, 12:40
Pyro
Erkegranul
aneena skrev: Forje fredag ble jeg full på 5 rusbrus *flau*
TÃ¥ler lite jeg.
Men alltid gøy å være full. Synger masse sanger jeg da, som blant annet Bæ bæ lille lam Jeg hopper og mye når jeg er full. hihi
Jeg drikker sjeldent, men må innrømme at jeg ble flau forrige lørdag.
Var i 30Ã¥rslag, og blr merkbart mer "vimete" etter 2 1/2 (!) rusbrus.
En 12åring hadde tålt mer enn meg...
Skrevet: Fre 24 Mar 2006, 11:24
Eruanna
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
Jeg klarer fint å bli full uten å drikke noe, jeg Blir sterkt påvirka av det flotte humøret til andre som har fått i seg litt. Billig og bedre måte å bli full på
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Fre 24 Mar 2006, 12:19
Tittan
Erkegranul
Eruanna skrev: Jeg klarer fint å bli full uten å drikke noe, jeg Blir sterkt påvirka av det flotte humøret til andre som har fått i seg litt. Billig og bedre måte å bli full på
Sånn gjorde jeg det til jeg var 24! Men etter det har jeg om ikke angret, så oppdaget at jeg kanskje gikk glipp av noe ved å være edru hele tiden...
Skrevet: Fre 24 Mar 2006, 17:22
Pyro
Erkegranul
jeg drikker sjeldent selv, og er edru på fest innimellom, men andre ganger er det gøy med noe alkoholinnholdig i glasset.
Men det er ikke noe must. Jeg har sprunget rundt med flaggermus drakt på fest jeg. Da var jeg sjåfør...
Skrevet: Fre 24 Mar 2006, 18:58
Zylfia
Hurrafantastisk
Drikker sjeldent, blir ikke full når jeg drikker, men har det uansett gøy jeg
Skrevet: Fre 24 Mar 2006, 19:08
Voon
Jenkadanserinne
Jeg har begynt å klare en bra balansering av alkoholinntaket mitt når jeg først fester. Det har blitt litt for mye kappdrikking endel ganger
1,5 liter rødvin på 20 minutter er faktisk ganske drøyt. Særlig uten vann.
Skrevet: Søn 26 Mar 2006, 01:30
Ennasus
l33t
Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
Jeg prøvde å være edru på fest her forleden, og fant ut at det egentlig var ok. Hadde ikke prøvd det før...! Da oppdaget jeg det Euranna og Tittan snakker om her, at man på en måte blir litt berusa av at alle andre er det
Men jeg må si jeg foretrekker å drikke Blir alltid så glad når jeg drikker.
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Søn 02 Apr 2006, 16:38
Eruanna
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
Tittan skrev: Eruanna skrev: Jeg klarer fint å bli full uten å drikke noe, jeg Blir sterkt påvirka av det flotte humøret til andre som har fått i seg litt. Billig og bedre måte å bli full på
Sånn gjorde jeg det til jeg var 24! Men etter det har jeg om ikke angret, så oppdaget at jeg kanskje gikk glipp av noe ved å være edru hele tiden...
Det tviler jeg ikke på. Kan jo være at jeg begynner å drikke en gang i tida. Føler bare ikke at jeg har noen grunn til å drikke enda. Så jeg har bestemt meg for å drøye til jeg finner en grunn god nok til å drikke for
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Søn 02 Apr 2006, 21:56
Tittan
Erkegranul
Eruanna skrev: Tittan skrev: Eruanna skrev: Jeg klarer fint å bli full uten å drikke noe, jeg Blir sterkt påvirka av det flotte humøret til andre som har fått i seg litt. Billig og bedre måte å bli full på
Det tviler jeg ikke på. Kan jo være at jeg begynner å drikke en gang i tida. Føler bare ikke at jeg har noen grunn til å drikke enda. Så jeg har bestemt meg for å drøye til jeg finner en grunn god nok til å drikke for
Den grunnen kalles "livet" - enten skåler du i champagne fordi "livet" er bra, eller så drikker du øl fordi "livet" suger... For tiden har jeg drukket mye øl...
Skrevet: Man 03 Apr 2006, 01:19
Zylfia
Hurrafantastisk
*Klemme masse på Tittan* Satser på at det fikser seg snart...
Jeg liker verken øl eller champagne.. Antar det betyr at livet mitt svirrer midt i mellom ett sted, noe som stemmer ganske grett
Skrevet: Man 03 Apr 2006, 02:51
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Tittan skrev: Den grunnen kalles "livet" - enten skåler du i champagne fordi "livet" er bra, eller så drikker du øl fordi "livet" suger... For tiden har jeg drukket mye øl...
Nei, nei nei! Man drikker da øl når livet er herlig og! Jeg har nettopp sittet en langhelg på den franske rivieraen og i monaco med jevnlig inntak av øl fra lunsj til utpå morraen, og tro meg, livet var godt! Og hva med når man sitter rundt et bål på sommeren med litt reker og en gitar? Da er det ikke champis som gjelder for å gjøre det komplett, det er kald pils!
Ellers føler jeg det er mer omvendt for min del, øl er bra på gode dager, skal man sture er det whisky og sterkere saker.. Men nå er det ikke ofte jeg sturer.
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 03 Apr 2006, 08:08
Tittan
Erkegranul
Eh... ordspill??
Skrevet: Man 03 Apr 2006, 09:00
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende