DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Bh'er
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 4 [79 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4
Av Innlegg
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003

Hvorfor bruker kvinner BH?

BagBiter skrev:
Jeg trodde jeg visste hva BH'er brukes til. Holde brystene pÄ plass, ja?? UnngÄ for mye bevegelse, eller? Hva brukes da disse bh'ene til?
--> http://www.unbra.no <-- ? Jeg klarer ikke Ä se hvordan denne kan funke for det formÄlet jeg trodde BH'er var for. Eller har jeg misforstÄtt hvorfor jenter bruker bh? Embarassed

Eg ville tru at den bh'en der funkar best for dei med smÄ puppar, sjÞlv om det stÄr at dei har han i stÞrre storleikar. Er jo sikkert fin Ä ha under stroppelause toppar og slikt, og sÄ slepp ein Ä gÄ utan bh. Eh, ja. Noko sÄnt. Slepp vising av brystvorter, og ser sikkert finare ut.

InnleggSkrevet: Lűr 25 Feb 2006, 11:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Gnomulfen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005
Bh'en er ikke der primÊrt for Ä holde brystene pÄ plass, men mer for Ä irritere den stakkar mann som skal prÞve Ä fÄ den av. Bh'en bevise djevelens eksistens. Selvsagt er det menn som ikke har problemer pÄ dette omrÄdet, *host*, men de jukser... Cool

InnleggSkrevet: Lűr 25 Feb 2006, 12:38
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
BHer kan i det hele tatt brukes til sÄ mangt. Og godt er det stort sett alt sammen Smile

InnleggSkrevet: Lűr 25 Feb 2006, 12:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003

Norunn skrev:
BagBiter skrev:
Jeg trodde jeg visste hva BH'er brukes til. Holde brystene pÄ plass, ja?? UnngÄ for mye bevegelse, eller? Hva brukes da disse bh'ene til?
--> http://www.unbra.no <-- ? Jeg klarer ikke Ä se hvordan denne kan funke for det formÄlet jeg trodde BH'er var for. Eller har jeg misforstÄtt hvorfor jenter bruker bh? Embarassed

Eg ville tru at den bh'en der funkar best for dei med smÄ puppar, sjÞlv om det stÄr at dei har han i stÞrre storleikar. Er jo sikkert fin Ä ha under stroppelause toppar og slikt, og sÄ slepp ein Ä gÄ utan bh. Eh, ja. Noko sÄnt. Slepp vising av brystvorter, og ser sikkert finare ut.

mange har jo ganske spisser pupper, og noen har pupper med synlig forskjell pÄ stÞrrelsen, og da er det sikkert fint Ä slippe Ä gÄ uten bh.

InnleggSkrevet: Lűr 25 Feb 2006, 12:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Therese skrev:
Norunn skrev:
BagBiter skrev:

mange har jo ganske spisser pupper, og noen har pupper med synlig forskjell pÄ stÞrrelsen, og da er det sikkert fint Ä slippe Ä gÄ uten bh.

Ja, det ogsÄ. Eg kom ikkje pÄ fleire grunnar. Smile

InnleggSkrevet: Sűn 26 Feb 2006, 12:55
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Jeg kan som Joey ta av en BH bare ved Ä stirre pÄ en person. Ganske nifty.

InnleggSkrevet: Sűn 16 Apr 2006, 19:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
calyptomena
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005
Hvorfor er store bh`er ofte sÄ innmari fÊle? SÄnn som pÄ lindex, som har plassert bh`er i D-cup i en egen "Generous"-avdeling hvor det gjerne er kjipt utvalg av bÄde farger og fasonger. Sexy blonder kan man visst bare glemme... Har du 80 eller 75 d er du faktisk ikke TYKK, jeg skjÞnner ikke hvorfor de har putta de stÞrrelsene i en sÄnn avdeling Evil or Very Mad

Og pÄ H&M er bh`ene i stor stÞrrelse gjerne vatterte, eller med innlegg Shocked ... hjelpes, har man d-cup trenger man altsÄ ikke mer pupp egentlig.
*oppgitt over klesbransjen* Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tir 23 Mai 2006, 18:04
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

calyptomena skrev:
Hvorfor er store bh`er ofte sÄ innmari fÊle? SÄnn som pÄ lindex, som har plassert bh`er i D-cup i en egen "Generous"-avdeling hvor det gjerne er kjipt utvalg av bÄde farger og fasonger. Sexy blonder kan man visst bare glemme... Har du 80 eller 75 d er du faktisk ikke TYKK, jeg skjÞnner ikke hvorfor de har putta de stÞrrelsene i en sÄnn avdeling Evil or Very Mad

Og pÄ H&M er bh`ene i stor stÞrrelse gjerne vatterte, eller med innlegg Shocked ... hjelpes, har man d-cup trenger man altsÄ ikke mer pupp egentlig.

Hear, hear!

InnleggSkrevet: Tir 23 Mai 2006, 18:21
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Norunn skrev:
calyptomena skrev:

Hear, hear!

Presis, og om man er sÄ frekk at man faktisk vÄger Ä spÞrre om hjelp for Ä finne en BH uten masse dilldall blir man sett pÄ som om man skulle ha hatt en veldig fÊl, smittsom og ekkel sykdom.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 23 Mai 2006, 19:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Har *telle pÄ fingrene* En rÞd sportsBH, en svart SportsBH, en svart, en grÄ og min favoritt med edderkoppspinn. Det blir *regne etter* 5 stykker. OgsÄ mÄ vi ikke glemme de BHene lillesÞster prÞver Ä prakke pÄ meg nÄr de er blitt for smÄ til henne. Men de har ofte OLE BRUM pÄ, og det nekter jeg Ä gÄ med!
Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 12:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
calyptomena skrev:

DET lurer jeg ogsÄ pÄ. Hvorfor er det ingen som lager fine bh'er til oss med stÞrre pupper? AltsÄ, det er ikke bare de med 75b (som ifÞlge H&M er standardstÞrrelse) som liker Ä kla seg litt lekkert.
Jeg er lei av kjedelige hvite bh'er. Jeg vil ha sexy undertĂžy! Evil or Very Mad

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 19:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Netty (tror det er slik det staves), har masse fint i store stÞrrelser... Dog er prisen ofte deretter... Har sett der inne noen ganger nÄ, men aldri hatt/ tatt meg rÄd.. EnnÄ Wink

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 21:23
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
songbird skrev:
calyptomena skrev:

DET lurer jeg ogsÄ pÄ. Hvorfor er det ingen som lager fine bh'er til oss med stÞrre pupper? AltsÄ, det er ikke bare de med 75b (som ifÞlge H&M er standardstÞrrelse) som liker Ä kla seg litt lekkert.
Jeg er lei av kjedelige hvite bh'er. Jeg vil ha sexy undertĂžy! Evil or Very Mad

Jeg ogsÄ! Dumme klesbransje-folk! Hvorfor kan ikke jeg ogsÄ vÊre sexy i undertÞy bare fordi jeg har stÞrre pupper? Why?! Jeg fÞler meg skikkelig 'plain', og det er ikke noe gÞy!

InnleggSkrevet: Fre 23 Jun 2006, 11:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Corvus skrev:
songbird skrev:
calyptomena skrev:

Jeg ogsÄ! Dumme klesbransje-folk! Hvorfor kan ikke jeg ogsÄ vÊre sexy i undertÞy bare fordi jeg har stÞrre pupper? Why?! Jeg fÞler meg skikkelig 'plain', og det er ikke noe gÞy!

Dumme dumme klessbransjen! I fÞlge dem skal vi ikke ha pupper, hofter, mage eller lange armer og bein! Vi skal vÊre smÄ, nette og sÞte! Gaaaaaaaah! Hater dem! Evil or Very Mad
Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?

InnleggSkrevet: Fre 23 Jun 2006, 14:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Min kjĂŠre sĂžster med sine nye pupper i 75d har da mange fine bh'r.
Og jeg foreslÄr at folk tar seg rÄd til et besÞk i en undertÞysbutikk for damer. jeg fant ut at jeg har tatt helt feil av min 75b. Det var en 70b. Men jeg brukte 1338 penger pÄ 2 stk bh som jeg synes er veldig fine, og som passer perfekt. Dessuten kjÞpte jeg med silikonbÄnd til skuldrene og nydelige smykkestropper som passer perfekt til den ene bh'n som faktisk er plain hvit med en genial push up og avtagbare stropper. Den er delt veldig fint framme, har fin skjÊring og kan virkelig brukes til det meste Smile
den svarte er ikke vattert, men den har en liten innebygd push. Sitter meget meget pent. Det er dessuten ikke noe problem Ä ta ut putene i push-up bh. Kjenner mange som tar de ut. bh'n ser ofte finere ut pÄ da ogsÄ.

Og jenter: husk at det ikke skal lages en presskant/bÞy pÄ bysten der bh'n skjÊringen pÄ bh'n er. Det skal ikke se ut som man har 4 pupper. Ta heller en stÞrre str, eller i alle fall en bh med et annet snitt og litt stÞrre cup.

InnleggSkrevet: Fre 23 Jun 2006, 21:45
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
6-700 kr og oppover per BH er ikke billig da. Er ikke alle som har muligheten til Ä ta seg slik rÄd, ikke nÄr man kan fÄ opp til 3 (mindre fine) Bher for samme summen...

Poenget med klagene her ser ikke ut til Ä vÊre om det finnes i steder Ä fÄ tak i fine Bher, men om det er lett tilgjenglig og til en pris man ikke blir blakk av.

Det finnes sÄ mange fine, moteriktige og billige BHer for de som har "normal" size bryster. Man kan se dem i alle klesbutikker.
Men om man bruker stÞrre stÞrrelser enn "normalen" sÄ mÄ man enten ta til takke med bestemorstilen, mindre pene eller ikke-sexy BHer, som har en passende pris for de flestes lommebÞker, eller sÄ mÄ man faktisk lete etter butikker som selger disse stÞrrelsene og hvor en del faktisk mÄ spare opp for Ä kunne ta seg rÄd til Ä kjÞpe _en_ BH...

Ikke alle vet hvor slike butikker ligger eller om det i det hele tatt finnes en slik i nĂŠrmiljĂžet. Jeg fikk ikke vite at det fantes slike butikker fĂžr etter jeg flyttet til Bergen som student.

Poenget mitt er; det er litt irriterende Ä se hvor lett jenter med mindre/"normale" bryster kan finne sÄ mye fint, og likevel slipper Ä blakke seg (selv om de kjÞper flere om gangen), mens man selv mÄ velge enten eller.

InnleggSkrevet: Fre 23 Jun 2006, 22:36
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Det er nettopp det som er problemet, at for de med pupper utenfor normalen blir bh'er sÄ sinnsykt dyre med en gang.
AltsÄ, mine bh'er blir like dyre uansett om de er fine eller ikke, fordi butikker stort sett ikke har min stÞrrelse (og det gjelder spesialforretninger ogsÄ.)

Det ser kanskje pent ut Ă„ vĂŠre liten og tynn med store pupper, men Ăžkonomisk er det iallfall ikke.

InnleggSkrevet: Fre 23 Jun 2006, 23:07
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hva beregner dere som normal da? Hva er utenfor normalen? PĂ„ str liksom.

En annen ting er at det virker ikke som om noen noensinne blir fornÞyde. Og en annen ting nÄr det gjelder bh: en sÄkalt "fin" bh fra lindex eller hm varer ikke halvparten sÄ lenge som nÄr man tar seg rÄd til Ä kjÞpe en til 500+ Det er de dyreste bh'ne mine som har vart lengs.. de billigste blir lett fillete. og ser ikke fine ut..

InnleggSkrevet: Lűr 24 Jun 2006, 14:26
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg har nÄ rundt 14 bh'r...og jeg bruker nesten alle sammen Wink

InnleggSkrevet: Tor 29 Jun 2006, 20:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 4 [79 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet