|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
songbird skrev: | wertoi skrev: | haakoo skrev: | REM Oslo Spektrum |
Samme her.. Mener at jeg sÄ en del av dere.. Men siden jeg ikke har mÞtt dere in person fÞr hadde jeg bare avatarbilder o.l. Ä kjenne dere igjen fra.. Dessuten er det en del som visstnok tok pÄ Stipe, og i og med at jeg sto en meter ifra der han hoppet ut i mengden, kan dere ikke ha vÊrt sÄ langt ifra.. |
jeg tror muligens du sto nesten rett ved siden av meg og HÄkon... |
Jeg syns jeg sÄ dere nemlig, men jeg var ikke sikker. SÄ forresten mange kjente fjes (tror jeg).
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 02 Feb 2005, 17:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Syntes jeg sÄ en kar som likna pÄ deg jeg og. Jeg stod mer eller mindre rett bak og litt til venstre for haakoo og Sangfuglen.
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Ons 02 Feb 2005, 18:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Randi TytingvÄg:
Gikk pÄ konsert rett etter jobb uten forventining om noe musikalsk opplevelse i det hele tatt. Kom mitt i og hadde visst gÄtt glipp av det beste. 2 chelloer og en bass, en gitar en fyr pÄ pc og Randi vokalist. Den siste sangen overbeviste skikkelig med noe jeg vil kalle litt jazza electronisk soul.
Haddy:
Stemningsfull countrypop som slo an i en liten fullstappet pub.
Christer Knudsen:
Bra
Rigmor:
Eksperimentell electronica pÄ engelsk, norsk og spansk, med tekster om grÞnne spÞkelser og dumme krabber som gÄr sidelengs. GÞy!
The beautiful people
Rocka scenen fullstendig, og var vel egentlig ikke likt noe annet jeg har vÊrt med pÄ.
GÄte
Etter the beautiful people var det en halvtimes konsert med Kompany 69 (som jeg ignorerte fullstendig) pÄ den andre scenen, og det benyttet jeg som en sjanse til Ä fÄ plass ved gjerdet helt inntil scenen der GÄte skulle dukke opp.
GÄte innfrir alle forventninger.
Klokka er halv 11 og jeg finleser jeg programmet, og ser at madrugada begynner klokka 12. skal jeg se dem, mÄ jeg ta taxi hjem, men de kommer tilbake til stavanger i april. Jeg vil hÞre en Ska konsert eller to istedetfor!
Square:
Ska pÄ sitt beste. 7 gÊrne svensker inkludert en synth, trombone og trompet.
Hopalong Knut:
Oversteg alle forventinger og med 4 blÄsere og verdens rÄeste kvinnelige ska-vokalist som synger pÄ trÞndersk ble dette fantastisk bra.
Madrugada:
Var fortsatt kÞ utenfor nÄr jeg gikk mot bussen som skulle ta meg hjem. Gleder meg til mars, og hÞrer konserten pÄ P3 mens jeg tar bussen hjem. Det ble vel ikke helt det samme.
Ăresus:
Flerstemt Þresus fredag morgen vitner om at gÄrsdagen var bra. Er fortsatt overrasket over at jeg klarte Ä komme meg pÄ jobb til normal tid. Begynner Ä planlegge kveldens konsertprogram!
|
Skrevet: Fre 11 Feb 2005, 08:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
hmmm... jeg var nettopp pĂ„ ufrivillig sandra og phillip konsert :S var pĂ„ snowshow i eikedalen, og sto i kĂž for Ă„ fĂ„ mat mens de sang... har bare en ting og si: RĂVVA.... de prĂžvde Ă„ fĂ„ med seg publikum, gikk ikke i det heletatt... de sang til tider falskt, og lyden var dĂ„rlig... rett og slett den dĂ„rligste konserten jeg har vĂŠrt pĂ„...
|
Skrevet: Lűr 12 Feb 2005, 00:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

|
Dagens konserter:
Twinklehead: Helt greit.
Tellusalie (minikonsert, ute, i en rundkjĂžring): Artig bruk av giitar og bass. Likte dette.
Mayflies (minikonsert inne pÄ platekompaniet): Blir liksom ikke helt den store stemningen av en konsert i ne butikk der det er plass til 20 mennesker foran scenen...
bpopulation: Oasis med 80'talls-synth i bakgrunn. GĂžy.
Casiokids & the nigerian bolsjeviks (stod i trappa, men kom ikke helt inn, gav opp og gikk pÄ Checkopoint for Ä hÞre Square igjen): Casiokids hÞrtes Älreit ut fra der jeg stod, Square ble dÄrligere i dag pÄ checkpoint enn i gÄr pÄ Javel. Tror rett og slett lyden var mye bedre pÄ Javel.
Marit Larsen (tidligere halvpart av M2M, med band): NoksÄ bra. Har mye igjen Ä jobbe med, men helt greit.
Simone (tidligere del av d-sound(?) med band): Helt greit, men ingen overraskelser. Jeg gikk etter to sanger
The Laundrettes: Mins Ä huske at de hadde en hit for en stund tilbake, men det kan hende jeg tar feil. Masse jenter pÄ scenen er uansett et pluss. Men har hÞrt lignende tidligere. Ikke noe vits i Ä hÞre ferdig denne konserten.
Randi TytingvÄg: Jeg fikk endelig hÞrt fÞrste halvdel av hennes reportoar (det jeg gikk glipp av i gÄr), og det overbeviste skikkelig! LÞp og KjÞp!!!
Theatre of Tragedy: Kvalitet!
Animal Alph: Ble anbefalt Ä gÄ pÄ dete av en venn jeg ikke kjenner, men det var visst ikke sÄ nÞdvendig Ä fÄ med seg allikevel. KAn hende de var bra, men de overbeviste vel ikke skikkelig den tida jeg hÞrte pÄ dem!
Dette blir vel 11 konserter, men rimelig mange av dem gikk jeg halvveis i... ikke pÄ langt nÊr sÄ bra som gÄrsdagens konserter, men absolutt en god opplevelse totalt sett! I tillegg blir jeg vel etterhvert litt mettet pÄ konserter og kanskje ogsÄ trÞtt og ukritisk...
|
Skrevet: Lűr 12 Feb 2005, 02:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

|
LĂžrdagens by:larm ble som fĂžlger:
Magnus HĂŠngsle: Husker ikke noe av dette, tror ikke det gjorde det helt store inntrykket
Erlend Ropstad: var absolutt verdt et besĂžk
Lawra og Marielle: jeg har lite grunnlag for Ä si om en joik er god eller dÄrlig, men jeg har aldri hÞrt en joik fÞr, sÄ det var jo gÞy.
Rub a Dubs: Reggea!
Marthe Valle: Greit nok, jeg synes dette ble litt daft...
Nils Petter MolvÊr: Den mannen kan sakene sine, og kan helt sikkert tilogmed spille baklengs pÄ trompet hvis noen ber ham om det!
Ane Brun: Begynte samtidig som Nils Petter MolvÊr var ferdig, og scenen var pÄ motsatt side av byen. NÄr jeg kom var det kÞ, kom i prat med jenta ved siden av som spilte i Sissy Wish ellerno... Hyggelig jente, sÄ da gikk det greit Ä stÄ i kÞ. Kom inn nÄr Ane Brun hadde bare en sang igjen sÄ jeg vet liksom ikke om jeg gikk glipp av noe.
DinoSau: Like merkelig som en dinosaur med skikkelig krÞllete ull pÄ rulleskÞyter. Men skikkelig gÞy. Og selvom det kanskje ikke var den helt store musikalske opplevelsen var det en konsert jeg kommer til Ä huske!
Tuco's Lounge: Tarantino-inspirert rock kalte de seg, men jeg fikk ikke helt det til Ă„ stemme... Greit nok, men jeg ville ikke betalt masse for Ă„ se dem.
|
Skrevet: Sűn 13 Feb 2005, 02:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Budoc
Spitzy (!)

Ble Medlem: 02 Mai 2003 Innlegg: 159 Bosted: Oslo
|
Vel, den siste store konserten jeg har vÊrt pÄ er Slayer (med oppvarmingsbandene slipknot og Mastodon)...
NĂ„ har jeg billetter liggende klare til:
8 mars - JUDAS PRIEST / IN FLAMES
28 Juni - IRON MAIDEN!
Mannen gleder seg .

|
_________________ \"Cave Canem!\"
-Tomorrow is canceled because of lack of interest-
Skrevet: Tir 22 Feb 2005, 14:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

|
Lake Placid forrige fredag
|
Skrevet: Ons 23 Feb 2005, 07:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

|
halvannen time med gÄte i gÄr!
Helt vanvittig bra!
|
Skrevet: Tor 10 Mar 2005, 20:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Synea
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 14 Mar 2005 Innlegg: 66 Bosted: OppegÄrd
|
Jeg var pÄ Nightwishkonsert i kÞbenhavn jeg Meg Ä Karete. Det var helt siiiiinnsykt bra! Vi sto helt forrerst og kunne nesten tatt pÄ dem Uuuh... *drÞmmetilbake* Beste dagen i mitt liv. Tarja var helt nydelig, og Emppu var utrolig tÞff pÄ scenen 
|
Skrevet: Man 14 Mar 2005, 10:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

|
REM ipÄ st.hansaften
pÄ viking stadion i stavanger
Stod rett foran scenen og syntes det var helt fantastisk!!!
|
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 23:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
sist jeg var pÄ var Jimmy eat world og green day pÄ quarten.. det var helt konge synes jeg:) jimmy eat world lager etter min mening bedre musikk, men green day er ett helt sykt bra live band som lager mye show.. sÄ det var sykt digg...
har billeter til HIM i stockholm 29 august:D *gledeseg*
hadde planer om millencolin pÄ rockefeller helt til jeg fant ut at det var 18 Är 
|
Skrevet: Ons 03 Aug 2005, 19:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Synea
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 14 Mar 2005 Innlegg: 66 Bosted: OppegÄrd
|
Jeg var pĂ„ Satyricon pĂ„ Ăya! Sinnsykt rĂ„tt! JĂŠvli bra..
|
Skrevet: Tor 08 Sep 2005, 23:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PĂ„ et isflak
|
Jeg var pÄ konsert med Nightwish, Stonegard og Powerslaves forrige lÞrdag.
Var der bare for Stonegard, liker ikke Nightwish. Jaja, glede seg til i kveld, dra og hÞre pÄ Lumsk. 
|
Skrevet: Fre 09 Sep 2005, 17:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
sonic youth pÄ roskilde og Þya mÄ vÊre de beste konsertene jeg har vÊrt pÄ. og fantÎmas pÄ roskilde. 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 09 Sep 2005, 17:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PĂ„ et isflak
|
Jeg var pÄ Lumsk i gÄr kveld.
Det var konge, noe av de beste konsertene jeg har vÊrt pÄ! 
|
Skrevet: Lűr 10 Sep 2005, 15:23 Sist endret av Filur den Tor 03 Nov 2005, 19:46, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sillyfight
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 10 Nov 2003 Innlegg: 43 Bosted: Molde
|
Var pÄ KoRn i gÄr... Beste opplevelsen pÄ lenge! Absolutt verdt Ä kjÞre bil i fjorten timer! MÞrbanka og blÄ, men fy flate... Stod pÄ andre rad. Tre meter fra scenen, og Jonathan Davis... *sukk* Ikke at han er sÄ fin, men allikevel...
Gleder meg til Seigmen nÄ. Ikke sÄ lenge igjen!
|
_________________ Something takes a part of me
Something lost and never seen
Everytime I start to believe
Something's raped and taken from me
Skrevet: Fre 16 Sep 2005, 17:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Trang FÞdsel pÄ torsdag.
Var egentlig ikke sikker pÄ om jeg likte Trang FÞdsel engang jeg, og hadde neppe gÄtt om jeg ikke hadde hatt gratisbiletter. Men jeg er glad jeg gjorde det. Det var gÞy.
Og de spilte Kaptein sabeltann-sangen.
Og nÄ vet jeg iallfall at jeg liker Trang FÞdsel.
|
Skrevet: Lűr 17 Sep 2005, 11:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Heather Nova pÄ rockefeller pÄ onsdag!!
Og det var sÄ bra! Og jeg fikk plekter!
Koooosekonsert!
|
Skrevet: Fre 21 Okt 2005, 19:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
Mew sjette oktober og Thomas Dybdahl 16 pÄ rockefeller.
veldig fine begge to 
|
Skrevet: Lűr 22 Okt 2005, 16:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |