DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Singel og Det FØRSTE steget?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 5 [95 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Av Innlegg
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Glahn skrev:
*gjøre klar lillefingeren*

Hvorfor kom jeg til å tenke på utsagnet "gi dem en finger, og de tar hele hånda" nå?

Fordi det er så sant som det er sagt Wink (Ikke at jeg har noe mot det på det nåværende tidspunkt)

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Jeg vil også gjerne ikke ha noe imot det Smile

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Hmm, jeg bare lurer.
Når gikk denne tråden (og enkelte andre) i retning av kontaktannonser? Rolling Eyes

Og jada, jeg vet at jeg sparker meg selv i ræva ved å kommentere det. Wink Mr. Green

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Heh.
Enslig ung mann søker..?

Men det både skrives og spørres mange steder om slikt som dette omkring på forum har jeg inntrykk av...

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:43
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
hmm...det har jeg igrunn ikke tenkt over...hihi..

enslig ung kvinne søker enslig ung mann..?

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 14:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Vel, jeg er enslig og mann, skjønt kanskje ikke så fryktelig, forferdelig ung lenger... Smile

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 23:22
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Sitat:
Vel, jeg er enslig og mann, skjønt kanskje ikke så fryktelig, forferdelig ung lenger...

Kjenner seg igjen der ja... Kanskje vi en gang skal arrangere en ungkarstreff/fest? Cool

InnleggSkrevet: Ons 21 Mai 2003, 13:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Glahn skrev:
Vel, jeg er enslig og mann, skjønt kanskje ikke så fryktelig, forferdelig ung lenger...
Randar skrev:
Kjenner seg igjen der ja...

Løgn og forbannet dikt! Vi er menn i vår beste alder! Freakish

InnleggSkrevet: Ons 21 Mai 2003, 14:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Cafein skrev:
Glahn skrev:
Randar skrev:
Kjenner seg igjen der ja...

Løgn og forbannet dikt! Vi er menn i vår beste alder! Freakish

Klart vi er i vår beste alder! Jeg mente da aldri å påstå noe annet. Men vi er ikke attenåringer lenger, akkurat. Noe jeg selv er svært fornøyd med.

Ungkarsfest høres ut som en utmerket ide!

InnleggSkrevet: Ons 21 Mai 2003, 22:58
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
Balangsen skrev:
Er det bare jeg som synes gutter er SINNSYKT mye mer tiltrekkende hvis de har motet til å ta det første steget?
Og hvis de i tillegg er litt gentlemenn?

Jeg har en sånn greie for den tapre ridderen...

Jeg tror den perfekte måten å sjarmere meg på:
Vise interesse i små hint, være litt mystisk.
Være åpen, ærlig og segselv, men også respektere meg for den jeg er.
IKKE kaste seg over, være mystisk og litt unnvikende kanskje.
Er personen for ivrig, blir jeg mistenksom og redd.
Vise følelser!!!!

Mange som er slik?
Jeg er litt gentelman wannebe...Liker tanken på å kunne kung fu men ikke bruke det og alltid ungå slosskamper osv. Liker litt kinesisk mystikk.

Dessuten har jeg ikke noen macho tendenser...kanskje litt, trener og blir innspirert av jackie chan Smile...men har liksom aldri prøvd å nedverdige andre for å heve meg selv.
Den oppfatning jeg har er att alle alltid prøver å være neggativ istede for possitiv. litt slik tøft å være slem sak. Dette gjelder mine kamerater og jeg begynner å bli deprimert av det.
Etter at jeg fikk litt sympati fra noen jenter i klassa, så brydde jeg meg plutselig mer om hvordan andre hadde det og. Før var jeg mer egoistisk.
Har ikke snakka om følelser før men har åpna meg nå og alt blir da så mye bedre.
Spørs på det visuelle da. 1.72 slank svai rygg og trener litt, og er vel ganske normal. Jeg vet ikke.

Burde vel kunne finne meg noen?

Tok foresten ett første steg og men til ingen nytte. Gjorde det men MEGET liten selvsikkerhet....og liker unger

InnleggSkrevet: Søn 08 Feb 2004, 14:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Kanskje ikke den rette tråden å stille dette spørsmål på, men men....

Hva er det som gjør at folk holder sammen?
Jeg har alltid ment at når spenningen er vekke i et forhold så er det ikke gøy lengre.
Er spenning viktig for dere?

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 03:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Spenning er nok viktig, ja.
Men også rett og slett gleden man har sammen.

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 10:29
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Randar skrev:
Kanskje vi en gang skal arrangere en ungkarstreff/fest? Cool

LOL! DSGF speeddate-treff!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Søn 18 Apr 2004, 00:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Randar skrev:
Kanskje ikke den rette tråden å stille dette spørsmål på, men men....

Hva er det som gjør at folk holder sammen?
Jeg har alltid ment at når spenningen er vekke i et forhold så er det ikke gøy lengre.
Er spenning viktig for dere?

vet ikke helt hva du mener med spenning.. men jeg tror ikke spenning har værtså veldig viktig fo meg i dt hele tatt..

Jeg har snart vært sammen med min kjære i 4 år, og det som holder oss sammen er at vi er så utrolig glade i hverandre.. og vi blir bare mer og mer forelsket.. når man har det bra, livet er fint, man er lykkelig, alt føles trygt.. da klarer man fint å holde sammen selv om man ikke alltid gjør noe nytt.. det jeg liker aller best er å sitte ed siden av min kjære og bare se på han.. nyte han..

InnleggSkrevet: Søn 18 Apr 2004, 18:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Det funker veldig fint å bare være ærlig om man vil ha kontakt med noen, sålenge man har litt antenner ute.
Vet ikke om jeg har noen rett til å uttale meg om langvarige forhold og hva som holder dem sammen, men i mitt tilfelle har det vært at det føles utrolig trygt å ha et par armer å sovne i som man vet vil være der uansett. Spenning er oppskrytt, men likevel ganske morsomt....

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 20 Apr 2004, 18:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Gabi
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004
Spenningen holder stort sett bare de første ukene, spørs hvor mye man er sammen da. Jeg skulle virkelig gitt mye for et øyeblikks spenning. For å si det sånn, jeg tror jeg vet det meste om nedturene ved langvarig forhold. Jeg og typen har holdt sammen i over 10 år. Og jeg nærmer meg 27. Ble sammen når jeg var 16. Jeg føler meg så vanvittig gammel....eller med andre ord som et gammelt ektepar, og alle skjønner hva jeg mener da Razz

Jeg må innrømme at jeg er blitt kynisk, tror ikke lenger på evig kjærlighet. 10 år maks, deretter er det bare en vei, ned.
Det verste er at man får en jævla syk avhengighetsfølelse, og det er bare fordi man såkalt kjenner hverandre ut og inn og tryggheten det gir. I realiteten kan man ende opp med å hate hverandre.
Jeg har mange ganger sett på forholdet som et fengsel rett og slett.

Jeg er litt nysgjerrig på om det er noen andre som kan relatere til det.
(vet ikke hvor gamle folk er på dette forumet her, har inntrykk at det går i 20+, hvis ikke så er jo dette svaret helt meningsløst)

Aurora, jeg misunner deg !

Ble mye frustrasjon dette her, måtte bare få det ut.

InnleggSkrevet: Man 10 Mai 2004, 02:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Mitt lengste forhold var på to år, og det er ganske nylig avsluttet.. Så jeg tror jeg kan relatere litt til hva du sier. Jeg kan ikke akkurat si jeg gikk rundt i en evig lykkerus av ekstatisk forelskelse i to år, men det er vell noen som gjør det og..?
Faktisk tror jeg nok det første halve året var det beste, så begynte det å gå nedover. Men i langvarige forhold er det vennskapet, og det å sole på hverandre som blir det viktigste. Det var når vi ikke hadde det lenger vi gikk fra hverandre.
Men det var hardt å gå fra hverandre også, på grunn av denne avhengighets følelsen du nevner. Den er merkelig fordi man savner vedkommende, uten egentlig å savne han.

Men for min del var det egentlig godt å komme ut av forholdet, stå litt på egene ben igjen og være meg, ikke "oss". Litt bittert å tenke på alt jeg ikke gjorde pga. han, men jeg ble en erfaring rikere. Og jeg har sværget for meg selv at neste gang skal jeg ikke la meg bli så avhengig. Mon tro om jeg klarer det..?

Jeg tror heller ikke på noen evig kjærlighet, og av og til lurer jeg på hvorfor vi gidder å påføre oss selv så mye smerte! Men man kan bare ikke leve uten den. Kjærligheten.

InnleggSkrevet: Man 10 Mai 2004, 11:50
Gabi
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004
Jeg lurer på om man virkelig kan bli like forelsket igjen som da man var en uskyldig 16-åring som ikke visste bedre. Vil man kunne klare å slippe følelsene helt fritt, åpne seg og gi seg hen til kjærligheten hundre prosent.
Jeg mener, jeg tror nok at for de fleste så, jo eldre du blir jo mer kynisk blir du, kanskje fordi du har blitt brent, at du har fått en større forståelse av hvordan forhold fungerer og skjønner at ingenting er så rosenrødt som det tilsynelatende er i begynnelsen.
Men jeg håper i hverfall det er mulig å gjennoppleve den følelsen..............

Forresten, jeg tenkte på at den seksuelle spenningen bare varer en kort stund. Forelskelsen kan sikkert vare som du sier et halvt år eller mer. Jeg er totalt enig med deg i det om at fundamentet i forholdet må være et godt vennskap, ellers vil det aldri kunne vare. Det ideelle er jo en som er din aller beste venn, og som du i tillegg har sex med. Problemet er vel at man etter så lang tid i større og større grad går fra å være kjærester til bare venner ettersom det faktisk krever ganske mye innsats på det intime området. Siden det logisk nok er null spenning.
Jeg kjenner også igjen den følelsen av bitterhet, den kan være skummel.

Hvis man bare ikke hadde hatt alle disse blandede følelsene,
elsker....elsker ikke..............

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 03:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Hm.. Ã… opprettholde den seksuelle spenningen ja.. Noen som har et magisk triks for det? Ikke jeg i hvertfall..

Men man kan bli barnslig forelsket igjen! Det ble i hvertfall jeg forleden Smile Jeg ble så forelsket at det gjorde vont! Det har heldigvis roet seg ned nå. (Må nevne at jeg kanskje ikke slapp følelsene helt fri.. Men de presset seg frem selv).

Tror ikke man kan få et godt forhold basert på slike følelser. Det skjedde ikke når jeg var 16, det skjer ikke nå! En slik forelskelse er mer basert på ideen om hvordan en person er, eller et bilde man har skapt seg. Selvfølgelig er det en herlig og forferdelig følelse, og man føler seg veldig levende..

Hadde ikke trodd jeg kunne få slike følelser lenger selv! Men som sagt har det roet seg ned, og jeg håper jeg og han kan finne ut av noe når jeg møter han igjen. For heldigvis for meg var han innteresert! Men jeg kjenner han jo egentlig ikke særlig godt! (Vi befinner oss fortiden i forskjellige land..) Men han er en venn av min venninne Smile

Selv om forelskelsen ikke er så intens mer må jeg jo si at det er fryktelig spennende! Jeg er nesten litt selvmotsigende i dag.. *sukk*
Jeg tror nok jeg hadde behov for å bli forelsket da det skjedde, og han jeg ble forelsket i er veldig kjekk og jeg har syntes det lenge.. Ja, ja.. *Håper det går bra likevell*

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 11:46
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Å forelske meg helt og fullstendig slik som første gangen igjen?
Ja, det skulle ikke være noe problem. Det er bare det at det kommer minst like mye an på personen jeg forelsker meg i, og etterhvert er kanskje evnen til å forelske seg i hvem som helst blitt noe avstumpet. Har blitt mer... selektiv? Kresen?

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 11:59
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 5 [95 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet