|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Grebgas
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
|
størrelse
har hørt at 75B er den perfekte håndfullen 
|
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Søn 04 Feb 2001, 12:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Flare
Gjest
|
Re: størrelse
Er noen som sier så ja. Men det varierer vel fra person til person.
I sommer var det en kompis av meg som så på meg, så sa at "du er 75b, er du ikke?" Skummelt. For jeg er det. trodde ikke kompisene mine viste sånt.
Og så var det ei jente som sa jeg hadde fine pupper.
Men selv er jeg ikke helt sikker.
|
Skrevet: Søn 04 Feb 2001, 14:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Det kommer jo an på hvor stor hånden er da..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Søn 04 Feb 2001, 18:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Jah. Det kommer helt an på håndstørrelsen.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Man 05 Feb 2001, 16:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Puppesangen
Pupper er bra!!! Pupper er toppen, pupper er flott, og de smiler på kroppen
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Man 05 Feb 2001, 16:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gale-marius
Gjest
|
pupp og krumning
Hvis du krummer hånda (klyper litt:), går alt så mye bedre... nesten alle pupper passer i hånda hvis du tenker på åssen du skal krumme hånda.....
du får jo uansett tak på brystvorten.....
|
Skrevet: Tir 06 Feb 2001, 01:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sett utenifra
Gjest
|
Sett utenifra
Er det rart Sex og sånt løper fra de andre delene av forumet?
|
Skrevet: Tir 06 Feb 2001, 14:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Re: Sett utenifra
Til dere som snufset.
Jeg tror, ja jeg er rimelig overbevist om, at de fleste gutter/menn vil være enig med meg når jeg påstår at ansiktet og håret på en jente er det som betyr mest av utseende når alt kommer til alt.
Jeg mener det, og jeg vet om flere.
*prøveåtrøste*
|
Skrevet: Lør 10 Mar 2001, 19:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Gjest
|
Re: Sett utenifra
Jeg tror at gutter for det meste tenker på det fysiske. Altså, utseende, bra kropp, bra pupper osv. Men jeg kan jo ikke si at det er sånn det er, for jeg er jo liksom ikke gutt.
Men sånn som jeg har oppfattet det, så er gutter sånn. Siden jeg lissom ikke får meg noen type elns, og alle de perfekte vennene mine har det.
|
Skrevet: Søn 11 Mar 2001, 00:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
diaz
Gjest
|
RE: Bryster
Men da er det kanskje ikke så likegyldig likevel?
Jeg kan ikke si at pupper har så alt for mye og si, men det er en faktor du tar med i betraktningen bevisst eller ubevisst. Det er en del av helheten.
Hva folk synes om forskjellige pupper er som oftest (i ung alder ihvertfall) ett rent estetisk spørsmål, og estetikk er noe som kan og man ofte blir "opplært" i. Etter som man får litt mere erfaring er det mulig man, kanskje ikke ved første blikk men ved refleksjoner etter, ser etter den sexuelle eller err.. koslige? nytten ved dem.
Men pupper er jo alt, uten pupper er det ikke ei jente man prøver seg på/glor på. Eller kanskje det er ei jente, men ei litt for ung/uutvikla ei. I ung alder kan det være en indikator på om vedkommende er utviklet nok fysisk til å ha ett sunnt sexliv. Det gjelder da selvfølgelig konstatering om de er der eller ikke.
Store eller små pupper? Ett fett eller smak og behag. Man kan ihvertfall ha sexuell nytte av små "handfuller" også har jeg funnet ut =)
|
Skrevet: Man 23 Apr 2001, 10:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
diaz
Gjest
|
Re: syns mage er mer viktig jeg
ser på jenter jeg ...
|
Skrevet: Man 23 Apr 2001, 10:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
RE: Bryster
Tror nok de fleste gutter vurderer puper. Hvis du ser en jente på 18 som har flatere bryst enn deg selv. (som gutt) så tror jeg du reagerer litt. Hvis du liker det andre ved personen godt har dette selvfølgelig ikke noe å si, men hvis du bare skal bedømme denne jenta. (noe som gutter, værtfall i 17-20 års alderen har en tendens til å gjøre) Så er det vel mulig at du tar det med i vurderinga di, du sier ikke med hånden på hjertet at du ikke vurderer størrelsen på puppene til en jente. De er liksom en vesentlig del av kroppen. De er midt på kroppen forann så du ser dem ganske ofte. For store pupper er heller selvfølgelig ikke bra.
|
Skrevet: Tor 17 Mai 2001, 00:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KanVæreDetSamme
Gjest
|
Re: Bryster
Jeg tror ikke en jentes bryststørrelse betyr så veldig mye å si for gutter..(self er det noen som det betyr MYE for)..
For min del, og mange andre sin, er det ikke så nøye...
men det er ikke noe minus med (legg merke til hva jeg sier) PASSELIGE bryster.... når de blir for store er det styggt!!!! ........Tror det er veldig mange som er enige med meg her...... sikkert mange som er uenige også... men @!#$ em` (fordi det er ikke brystene som betyr noe da!!)
|
Skrevet: Tor 21 Jun 2001, 02:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
FauSt_
Gjest
|
Noen har for mange hobbyproblemer, og da blir det lett sånne krangler...
Puppene er en del av førsteintrykket, på lik linje med ansikt, øyne, rumpe, ben og mage. Her er det helheten som gjelder.
Store pupper er rett og slett en turn-off hvis de absolutt ikke passer til jenta.
Såklart at relativt store, men dog velformede pupper er et pluss, men små pupper er da absolutt ikke et minus.
Jeg tror at det viktigste er og blir form og fasthet. Størrelse er uviktig.
|
Skrevet: Tor 15 Nov 2001, 16:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Gjest
|
Jeg synes at puppene burde så store som skal være. dvs så store dem blir når dem slutter å vokse
|
Skrevet: Ons 10 Apr 2002, 10:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mjau
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Jan 2005 Innlegg: 64
|
hmm
Flatbrystede jenter, synes vel ikke det er så veldig gøyt, ettersom jenter generelt liker å ha litt bryster, ettersom det er litt av femininiteten. Personlig ville ikke jeg gjort noe med de, om ikke jeg skulle få brystkreft eller noe, og plutselig bare ha et bryst, da ville jeg nok vurdert å gjøre noe..
Jeg spurte en kompis en gang, han sa at først så han på jentens personlighet, humor og slikt, om han likte det. Beveget han seg nedover, hadde hun fine bryster, ikke for store, ikke for små, fortsatte han. Slik fant han fort ut om det var en jente av interesse.. 
|
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 01:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Har aldri vært bekymret for brystene, de er som de er, ferdig med det. Tror det er fort gjort at hvis man først bestemmer seg for å mislike en del av kroppen, så kan man bli litt besatt av det. Og da er plutselig alt feil, ikke sant. Prøver å ikke tenke så mye på det jeg.
|
_________________ Det er bedre å sitte inne med unyttig viten, enn å ikke vite noen ting.
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 14:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg liker bryster !!
jeg har ikke svæære bryster, men jeg passer pent på dem
og så lenge kjæresten min er fornøyd, er jeg fornøyd
*tafse pupp*
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 15:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Er egentlig ikke så kresen på pupper jeg, sånn størrelsesmessig. Eneste er at jeg liker ikke metall-ting i dem eller tatoveringer..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 15:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Personlig foretrekker jeg jenter med litt mindre pupper...tror aldri jeg har vært forelsket i ei jente med store pupper.
Tror det er fordi jeg har så store pupper selv, at når jeg ser jenter med like store (eller større) enn meg tenker jeg bare "stakkars jente"...
For det er virkelig ikke så gøy...
Greit nok, du kan få mye oppmerksomhet dersom du vil, men sånn generelt er de faktisk bare i veien. Og man kan fort få vondt i ryggen...
|
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 20:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |