DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Røyker du?

Ja, det gjør jeg!
21%
 21%  [ 9 ]
Nei, har aldri røyket.
60%
 60%  [ 25 ]
Nei, jeg har sluttet.
17%
 17%  [ 7 ]

Antall stemmer : 41

Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Røyk!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 8 [155 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Av Innlegg
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
sannepus skrev:
Ingenting kan sammenlignes med tilfredsstillelsen man får av en sigarett og en kopp kaffe, etter å ha intatt et bedre måltid.. mm Smile *Sukke tilfreds, og klappe seg på magen*

Joda.
Et bedre måltid som man har nytt med alle sine nytelsessanser intakt, som f.eks. lukt og smak. Wink

InnleggSkrevet: Søn 09 Mai 2004, 19:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
For meg er røyking ganske enkelt noe utrolig usosialt., sånn som det stinker og forpester omgivelsene.

InnleggSkrevet: Søn 09 Mai 2004, 19:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
desmodus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Apr 2004
Det er sikkert usosialt sånn sett ja, men det er veldig sosialt i røyke skuret!Razz

InnleggSkrevet: Søn 09 Mai 2004, 20:33
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Det trenger ikke være sosialt! Jeg koser meg ofte når jeg er alene med sigaretten og tankene mine.
Men jeg har kuttet ned veldig på røyken i det siste...

InnleggSkrevet: Søn 09 Mai 2004, 21:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg røyker så i rykk og napp. Altså. mengen røyk pr dag varierer veldig.
Innimellom har jeg ikke lyst på røyk, andre ganger røyker jeg fordi jeg har så forferdelig lyst på en røyk og noen ganger for å roe meg ned.

InnleggSkrevet: Søn 09 Mai 2004, 21:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Har det litt sånn jeg og! I perioder damper jeg i vei, mens andre ganger kan jeg gå fler dager uten.. Og det etter å ha røyket i 8-9 år.. Shocked *grøsse*

InnleggSkrevet: Søn 09 Mai 2004, 22:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Re: Røyk!

Tittan skrev:
Røyker du?
Hvorfor begynte du?
Hvor mange om dagen?
Hvilket merke?

Har du sluttet?
Hvorfor?
Hvor lenge er det siden?

Begynte du aldri?
Hvorfor?

Nei, røyker ikkje.
Byrja aldri.
Ingen.
Sjokoladesigarettar kan eg nok ete.

Nei.
Byrja aldri.
Sidan før eg vart fødd.

Byrja aldri, fordi eg gadd faktisk ikkje. Kva er vitsen? Dyrt er det, det stinkar, og ingen eg har spurd har sagt at den første røyken smakte noko godt. Like greitt å berre ikkje prøve då.

InnleggSkrevet: Søn 09 Mai 2004, 23:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
desmodus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Det er bra det finnes noen fornuftige folk her i verden!Smile

InnleggSkrevet: Man 10 Mai 2004, 18:25
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Om jeg skulle i det hele tatt tenke på å røyke tar broderen og plasserer meg på rotvær (les:liten øy, mye måser og et fyrtårn) der jeg får sitte til han finner det for godt å hente meg.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 07:53
desmodus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

He he Twisted Evil

Mamma og pappa skulle egentlig betale lappen for meg hvis jeg ikke begynte å røyke eller drikke.... vel.... Egentlig tror jeg de kommer til å gjøre det uansett, ihvertfall en liten del av den:)

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 12:55
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg får ingenting, om jeg ikke røyker eller drikker, men kjeft vis jeg gjøre det, eller beskjed om at nå får jeg flytte ut.

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 13:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Foreldrene mine forsøkte seg en gang med en prat med meg om det der med røyking og slikt. Om jeg var nysgjerrig på å prøve det ut.

"Ikke vær dumme!" var svaret de fikk.
Jeg tror det virket ganske beroligende Smile

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 18:38
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Røyk er ekkelt.
Og å kysse noen som røyker smaker vondt. Og det lukter vondt. Og det ser dumt ut.

Jeg røyker ikke, og har aldri gjort det heller...og har slett ingen planer om å begynne.

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 18:57
Ennasus
l33t
l33t

Ja, ja.. Så er jeg vell dum da. Men jeg liker å nyte livet, og jeg føler at sigaretter øker livskvaliteten min, på det nytende plan.. Smile

Men selvfølgelig skal jeg slutte... Snart. Akkurat som at jeg har begynt å bruke solkrem! Skikkelig kjipt og klissete, men bedre enn å risikere kreft.

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 19:03
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Jeg nyter livet selv, mer enn folk flest, får jeg følelsen av noen ganger. Livet nytes best med alle sanser i topp stand. Wink

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 20:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Gabi
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004
Enig med deg sannepus ! Alle røykere vet at de må slutte før eller siden. Men akkurat nå lever jeg i nuet, og jeg ser ikke på røyken som en belastning så da ser jeg ingen grunn til å slutte ennå. Jeg tar det heller som det kommer.
Og til dere anti røykere, slutt å klag ! Om noen få uker får dere det som dere vil, og vi røykere blir kasta på gata.

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 21:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Hvem klager? Jeg bare skryter av mine gode sanser og alle pengene jeg tjener på å ikke røyke. Mr. Green

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 21:58
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Sytemarvin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003

Norunn skrev:
Byrja aldri, fordi eg gadd faktisk ikkje. Kva er vitsen? Dyrt er det, det stinkar, og ingen eg har spurd har sagt at den første røyken smakte noko godt. Like greitt å berre ikkje prøve då.

Den første røyken var god.

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 22:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja

Sytemarvin skrev:
Norunn skrev:

Den første røyken var god.

Da er du den eneste jeg har hørt sagt det, ingen av de jeg kjenner likte den første røyken.

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 08:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Ronja

Gabi skrev:
Enig med deg sannepus ! Alle røykere vet at de må slutte før eller siden. Men akkurat nå lever jeg i nuet, og jeg ser ikke på røyken som en belastning så da ser jeg ingen grunn til å slutte ennå. Jeg tar det heller som det kommer.
Og til dere anti røykere, slutt å klag ! Om noen få uker får dere det som dere vil, og vi røykere blir kasta på gata.

Jeg røyker ikke, men irriterer meg over den nye loven, tviler på at det er så mange som får det som de vil. Det at det er røyk overalt er negativt, men jeg ser ikke et problem ved å lage et røykerom.

Andre ting kan jeg med full rett klage på, venner som røyker før jeg har spist på resturant, som medfører at jeg mister matlysten, eller røyker som det virker som om de sikter røyken i ansiktet på andre. Og når man har det koselig og det blit avbrutt av at noen skal røyke. Også vondt å skulle kysse en som røyker.

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 08:56
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 8 [155 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet