DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Spørsmål til gutta boys...
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 8 [143 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Av Innlegg
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
hihi..jeg digger beaten på den låten der !Very Happy og det er sant hva han sier, big butts er naaajs!Very Happy *tafse på venninna si sin rompe* mmMMmmm:P

InnleggSkrevet: Tor 27 Mai 2004, 17:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004
e et ordtak eg har hørt som går: you don't love someone because they are beutifull, you think someone is beutifull because you love them

InnleggSkrevet: Man 20 Sep 2004, 20:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
helt ærlig, dette er en idiotisk diskusjon!Razz rett og slett fordi vi alle er forskjeldige, når jenter spørr "liker dere store eller små pupper" så får de kanskje et svar de ikke liker, men hvis de spør alle i hele verden så finner de nok ut at det er ganske mange som liker akkurat de pupene de har. og det med "er penisen min for liten" tåpelige greier, noen har stor penis og noen har liten noen har tynn noen har tjukk uansett hvor mye du spør så blir den ikke annerledes uansett hva folk liker, så hvorfor ikke bare prøve og stille spørsmålet, hva liker jeg ved meg selv, og hva skal til for at jeg skal like meg selv bedre. For det aller beste må jo være og være slik man selv vil enn og bry seg om hva alle andre syntes? for smaken er individuell, noen tenner faktisk på og fete opp damene sine til de ikke greier og gå, så om du gjør alt for en mann da er du dum!!!
Jeg syntes hender er utrolig fasinerende, jeg tenner på maskuline og store hender, men hvisjeg ikke liker personen de henger på så funker det ikke, så hvordan kroppen ser ut er egentlig ett fett, det er så mye mer en kropp som skal få meg til og tenne. det er masse sammensatte ting som gjør at jeg blir kåt. men enkelte ting finner jeg jo motbydelig og da funker det ikke i det hele tatt! men uansett jeg regner ikke med at menn skal forandre seg fordi jeg mener en ting ved dem er motbydelig, men man er jo ikke sammen med en man syntes er motbydelig, så da er det vel det samme?

InnleggSkrevet: Tir 21 Sep 2004, 09:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Glahn skrev:
Er det bare meg, eller virker det som at utrolig mange jenter har fantastisk dårlig selvtillit blant annet når det gjelder utseende? Har inntrykk av at utrolig få jenter egentlig ser selv hvor fine de er.

jeg snakket med en vennine på msn, også hadde vi på webcamera... jeg syntes hun så veldig fin ut den dagen(mer enn vanlig) så jeg sa: så fin du var idag:).... da ble hun drit sur å trodde jeg bare kødda me hun... hun blokka meg, og ville ikke snakke me meg på 2 dager... da hadde jeg fått en vennine av henne til å fortelle henne at jeg ikke kødda, at jeg mente det jeg sa....

forstår meg aldri på jenter jeg....

InnleggSkrevet: Man 18 Okt 2004, 22:56
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jenter er snåle ja, men gutter er enda snålere, mennesker generellt er svært underlige...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Man 18 Okt 2004, 23:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
bikerkids_88 skrev:
Glahn skrev:
Er det bare meg, eller virker det som at utrolig mange jenter har fantastisk dårlig selvtillit blant annet når det gjelder utseende? Har inntrykk av at utrolig få jenter egentlig ser selv hvor fine de er.

jeg snakket med en vennine på msn, også hadde vi på webcamera... jeg syntes hun så veldig fin ut den dagen(mer enn vanlig) så jeg sa: så fin du var idag:).... da ble hun drit sur å trodde jeg bare kødda me hun... hun blokka meg, og ville ikke snakke me meg på 2 dager... da hadde jeg fått en vennine av henne til å fortelle henne at jeg ikke kødda, at jeg mente det jeg sa....

Nå ja, unge gutt. Du må nok vært litt forsiktig på slike områder.

InnleggSkrevet: Man 18 Okt 2004, 23:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Jeg gir fullstendig blaffen i å være forsiktig med sånt. Takler ikke jenta sånn kan det heller være.

InnleggSkrevet: Man 18 Okt 2004, 23:34
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
Randar skrev:
bikerkids_88 skrev:
Glahn skrev:

Nå ja, unge gutt. Du må nok vært litt forsiktig på slike områder.

Hehe, du er nok ikke den eneste som har brent seg i lignende situasjoner, heldigvis hjelper det med litt erfaring. Prøving og feiling er en del av livet. (Jenter vil alltid være uforståelige, men litt erfaring hjelper til med å unngå de værste fellene)

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 02:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

er jo sant d, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man kan bli SÅ sur når man sier en jente ser fin ut...

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 06:00
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
bikerkids_88 skrev:
er jo sant d, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man kan bli SÅ sur når man sier en jente ser fin ut...

Etter min erfaring kommer slikt helt og holdent an på dagsformen. De reagerer vidt forskjellig om de har en sutre-dag, eller en "liker kroppen min, jeg"-dag. Man må analysere humøret hver dag, før man sier noe som helst.. Smile
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 07:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

sånt er så teit.. man skal være glad for at en gutt tør å si det rett ut !Very Happy Jeg blir i hvertfall aldri sutrete om en gutt sier at jeg er pen / har pen kropp !Wink
Dessuten liker vi jenter oppmerksomhet, selv om vi har en grinete dag.

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 07:51
toth42
Cowboy
Cowboy

aniraC skrev:
sånt er så teit.. man skal være glad for at en gutt tør å si det rett ut !Very Happy Jeg blir i hvertfall aldri sutrete om en gutt sier at jeg er pen / har pen kropp !Wink
Dessuten liker vi jenter oppmerksomhet, selv om vi har en grinete dag.

Men kanskje ikke helt flinke til å vise at dere liker det, når dere får det...? Futrer videre istedet, selv om du setter pris på det, sånn at gutten oppfatter "dette hjalp jo ikke, gidder ikke det mer!"..?

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 07:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

når en gutt gir meg oppmerksomhet, er jeg veldig flink til å smile bredt og si tusen takk.. jeg liker ikke jenter som blir sure og sier "hah! du må være blind"..også furter hun videre.. sånt er harry ?
Man skal være glad for den kroppen man har syntes jeg..

Etter 3 år i karibien har jeg kanskje lært litt mer å sette pris på det man har, + at alle karibiske menn er veldig flinke til å gi komplimenter..

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 08:00
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
aniraC, vi trenger flere som tenker som deg.

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 12:16
toth42
Cowboy
Cowboy

I mangel av klappende smiley(Baj, hvor er den?! andre PHPbb-forums har den..):*klappe-klapp*

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 12:22
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Glahn skrev:
aniraC, vi trenger flere som tenker som deg.

er helt enig... trenger fler som setter pris på komplimenter...

eller mange gjør vel det, men tør/vil ikke hvise det tror jeg....

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 15:09
aniraC
Moderator
Moderator

hehe..jo takk Very Happy

Dessuten syntes jeg gutter skal bli mer flinkere til å gi oss komplimenter !
Det styrker selvtilliten vår, selv om enkelte kan ha en litt dårlig dag..
_ALLTID_ like hyggelig å få høre hvor pen en ser ut Wink

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 17:43
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

da skal jeg fortestte da, helt til de skjønner at jeg faktisk mener det jeg sier... og de vet jo faktisk at jeg aldri(nesten ihvertfall) lyver... å iallefall ville jeg ikke kødda med noe sånt...

InnleggSkrevet: Ons 20 Okt 2004, 06:49
fungi
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Nov 2004
En klok mann sa en gang til meg: Ikke vær så selvkritisk, eller bry deg veldig mye om hva andre synes om deg; de fleste bryr seg nemlig ikke.

Selv vet jeg at det hjelper på selvtilliten å se respektabel ut, men likefullt vet jeg også at om jeg kommer på skolen med ny genser, så sier noen, tilgjort hyggelig, "Åhh, så fiiin genser du har." Og dermed er den genseren glemt. Man tenker noen uker etterpå at "Nå har jeg lyst til å bli lagt merke til, så jeg tar på den genseren som jeg fikk kommentarer på", du tar på genseren, men får du noen særlige kommentarer på den? Nei, annet enn av sladrekjerringene som er interressert i alt, men som egentlig ikke bryr seg.

Man kan tenke "Åhh, søren, nå ser sikkert alle kvisa mi!", men sannheten er at nesten ingen merker den (om ikke det minner om et juletrelys, da), og de som legger merke til den bryr seg ikke.

Dessuten, som ble sagt her, det er mye lettere å se skjønnheten i en person når man er glad i vedkommende. Ting som andre finner frastøtende, har man kanskje vendt seg til, ja kanskje tilogmed man finner det sjarmerende.

Selv har jeg ikke noe imot pene jenter, og jeg må bare si at det er temmelig individuelt hva som er pent. Jeg synes for eksempel det er penest med jenter som har kroppsfett.

Som hos mange andre synes jeg heller ikke at utseende betyr mye. Hvis det for eksempel er ei skikkelig pen jente som også er skikkelig dum, forfengelig og svak (for eksempel utviklet søte, tynne armer), kan jeg ikke like henne. Kanskje jeg liker utseende hennes, men jeg får ikke til å føre en god samtale med henne, hun koster meg masse penger (ÅÅÅÅHHHHH, se DEN fine ringen! Den MÅ jeg ha! Du husker at jeg har bursdag om tre uker?) og jeg må gjøre nesten alt for henne, fordi hun ikke klarer det (for eksempel bære bord, flytte møbler,) for ikke å snakke om at hun er helt akterutseilt på for eksempel bowling. Derimot hvis jeg får en dame som verken er forfengelig, svak eller dum, så driter vel jeg i utseende. Da går jeg inn for å bli kjent med dama!

SÃ¥nn. Det var alt. Takk for meg

InnleggSkrevet: Tir 30 Nov 2004, 17:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

men heldige meg da, som idag ble sammen me en driiit pen jente, som er mye smartere enn meg, ikke noe svak og kan virkelig føre en skikkelig samtale Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 30 Nov 2004, 21:47
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 8 [143 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet