|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
sitat suleimann norsk kommunistrapper.
vil ikke kalle meg fattig, har du lie spenn ja, men uten penger uten kjÊrlighet, hva faen skal du med penger da, skal du leve av Ä fortelle meg hva du har og at jeg ikke har det, du mÄ betalet med livet ditt sÄ her er svaret, om jeg misunner deg, nei, syns jeg synd pÄ deg, sÄ klart jeg har forklart tusen ganger, penger er til for Ä gjÞre deg svak, vi mÄ ha mat, det veit jeg men la oss fÄ det pÄ det rene, jeg spiser heller tÞrt brÞd med venner en taco alene, problemet er presset om at du mÄ ditt og mÄ datt, hvis du brenner for feil ting blir du utbrent fÞr flammen er pÄsatt, forstÄ att rettferdighet, vi alle kan kreve sÄpass, hvorfor la svina fÄ sofaen mens du mÄ slite med stÄplass, ekte hip-hop for faen, sÄ la oss samle sammen troppene, fuck og beefe mann nÄr vi kan styrte samfunstoppene, dropper de forlokkende linjene som sier at, i all denne hatinga blir budskapet tilsidesatt
meningslĂžse tekster om weed og damer...... say what
skrev verset etter husken sÄ det er neppe helt riktig, og linje oppssettet hadde jeg ikke sjans til Ä huske, men meningen burde vÊre riktig
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Lűr 12 Jun 2004, 23:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
NORSK rap er jo noe litt annet,de kan ikke bruke samma tingene
Suleiman og Dirty Oppland er jo eneste brukbare hiphoppen som er
jeg jobber jo paa byggeplass,og der har alle en radio som spiller radio 1,saa overallt hvor du gaar saa hoerer du radio 1
saa gaar jo 'My Band' konstant der,og makan til meningslos musikk har jeg aldri opplevd
These chicks don't even know the name of my band...
But they're all on me like they wanna hold hands...
Cuz once I blow they know that i'll be the man...
All because I'm the lead singer of my band...
(masse piss)
I'm the lead singer of my band, I get all the girl's to take off their underpants
I'm the lead singer of my band, my salsa
Makes all the pretty girl's want to dance
My salsa,look out for my next single, it's called My Salsa...
My salsa, salsa, salsa, salsa, my salsa
Makes all the pretty girls want to dance
And take off their underpants
My salsa makes all the pretty girls want to dance
And take off their underpants, my salsa
oversatt
disse bertene vet ikke engang navnet paa mitt band
men de er paa hele meg som om de vil holde meg i haanda
fordi med engang jeg blaaser vet de at jeg blir mannen
fordi jeg er sangern i mitt band
(masse piss om bandet hans og sjalusi og saane ting ingen bryr seg om)
jeg er syngern i mitt band,jeg faar alle jentene til og ta av seg underbuksene
jeg er syngern i mitt band,min salsa faar alle de pene jentene til og danse(saa de stygge faar ikke danse de da? )
min salsa,se etter min nye singel,den er kallt min salsa
min salsa,salsa,salsa,salsa,min salsa
faar alle de pene jentene til og danse og ta av seg underbuk...ja skjonner du poenget mitt???
det er et poeng i teksten,men poenget er ikke veldig bra
og jeg VET at det er mange metal sanger hvor det er sure poeng
so dont be a smart ass :p
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 07 Jul 2004, 21:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Ohmy, gÄr det virkelig an?
SeriÞst, darkfrog: les igjennom innlegga dine, du er faen ikke sÄ mye bedre med Ä "ikke dÞmme" selv.
Men det var ikke det jeg skulle kommentere. Hadde ei i klassen pÄ videregÄende for mange Är siden som var "satanist". Problemet var bare at hu ikke ante hva en Satanist var for noe. OH YEAH! WTG! .... Jeg har aldri vÊrt Gother og, uhm, hva kalte dere det? Metallisk? eller Satanist. Kristen, ja, det har jeg vÊrt. Om jeg er? Nei, det kan jeg ikke si. For jeg kan ikke si at jeg tror, eller lever i tro. SÄ absolutt ikke. Jeg liker mer tanken pÄ noe mer. Tanken pÄ noe, tja, magisk?
Men jeg hÞrer jo pÄ pop, listemusikk, trance, hiphop, r&b osv, sÄ jeg mÄ vel vÊre helt blÄst da.
Tror egentlig dette forumet burde hatt ett annet navn. Problemet er jo at folk ikke vet bedre. Eller, at det finnes sÄkalte bedrevitere der ute, som vet "hva" du er. Som dÞmmer. Noen trenger virkelig ett liv.
|
Skrevet: Tor 08 Jul 2004, 08:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Generelt har folk pÄforummet veldig lett for Ä dÞmme hverandre, det har du rett i.
Men man mÄ jo likevell fÄ lov Ä kritisere musikk, si at mye er dÄrlig, slik som darkfrog har gjort.
|
Skrevet: Tor 08 Jul 2004, 17:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
Crispa skrev: | Ohmy, gÄr det virkelig an?
SeriÞst, darkfrog: les igjennom innlegga dine, du er faen ikke sÄ mye bedre med Ä "ikke dÞmme" selv.
Men det var ikke det jeg skulle kommentere. Hadde ei i klassen pÄ videregÄende for mange Är siden som var "satanist". Problemet var bare at hu ikke ante hva en Satanist var for noe. OH YEAH! WTG! .... Jeg har aldri vÊrt Gother og, uhm, hva kalte dere det? Metallisk? eller Satanist. Kristen, ja, det har jeg vÊrt. Om jeg er? Nei, det kan jeg ikke si. For jeg kan ikke si at jeg tror, eller lever i tro. SÄ absolutt ikke. Jeg liker mer tanken pÄ noe mer. Tanken pÄ noe, tja, magisk?
Men jeg hÞrer jo pÄ pop, listemusikk, trance, hiphop, r&b osv, sÄ jeg mÄ vel vÊre helt blÄst da.
Tror egentlig dette forumet burde hatt ett annet navn. Problemet er jo at folk ikke vet bedre. Eller, at det finnes sÄkalte bedrevitere der ute, som vet "hva" du er. Som dÞmmer. Noen trenger virkelig ett liv. |
Hva om vi vil stÄ for det vi mener uanset hvor negativt det er da?
Er nazistene noe bedre? De har holdt ut eksteremt lenge uten og rikke pÄ seg. Anarkistene? Akkurat det samme.
Og det er faktisk fakta at man kan fort se pÄ et menneske hva slags person det er. Ikke ialle tilfeller, men stortsett.
Ser man en Metaller sÄ vet man at det er en metaller, ser man en punker osv osv.
Poenget er at alle andre som_ikke_skiller seg ut blir dratt over en kam.
Men de er likssom "normale", de er det som "er greit". Bare fordi de ikke stikker seg ut pÄ noen som helst mÄte, og jeg vet, jeg vet at veldig mange Metallere, satanister osv osv syns det er dumt.
Og mange bruker det og stikke seg ut for og vise at de gir blanke faen.
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du gÄr inn for det. K thx bai~
Skrevet: Tor 08 Jul 2004, 22:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
Ronja skrev: | Generelt har folk pÄforummet veldig lett for Ä dÞmme hverandre, det har du rett i.
Men man mÄ jo likevell fÄ lov Ä kritisere musikk, si at mye er dÄrlig, slik som darkfrog har gjort. |
Som du sier, vi kan jo ikke bare si "Du hÞrer pÄ Trance, du er dum".
Men om man synes musikken er teit, det er jo to veldig forskjellige ting.
|
Skrevet: Tor 08 Jul 2004, 22:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
jamen i faen da
jeg dommer ikke FOLK,jeg dommer MUSIKKEN
jeg sier at jeg skjonner ikke hvordan folk kan hoere paa rap og tecno siden det er forferdelig musikk
jeg sier ikke at noen er noe daarligere menesker
dog jeg begyner og misstenke at du er litt kranglefant
har sikkert domt noen
men det er fordi jeg er dum
og full av dobbelt moral
gjor det meg til et daarlig meneske,er jeg et DAARLIG meneske fordi jeg er korttenkt,dum og motsier megselv KONSTANT
NEI,gjor det meg til et vanskelig meneske om omgaa??
ja det gjor det
men ikke et daarlig meneske
er det ikke irriterende at jeg ikke kan skrive de 3 siste bokstavene i alfabetet fordi jeg sitter i USA??
men du faar faenmeg taale litt KRITIK
faen folk taaler jo ingenting
SPESIELT ikke rappere(se naa dommer jeg igjen,jeg er et sikelig daarlig meneske altsaa)
jeg blir helt oppgitt jeg:D
makan til dritt
PROV og tenk deg om LITTEGRAN for du starter da
bare jeg som ikke gjor det
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 08 Jul 2004, 23:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
Jeg tror jeg skĂžyt gullfuglen, gitt.
Skrev jeg noe om at folk var ett dÄrlig menneske? Skrev jeg noe om at de som skiller seg ut er helt blÄst? Nei, jeg gjorde faktisk ikke det.
SĂ„ da kom vi til punktet igjen, Ă„ dĂžmme. Tenk selv.
|
Skrevet: Fre 09 Jul 2004, 09:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
Dessuten sÄ ble jeg provosert. Veldig provosert.
I quote:
drakfrog skrev: | rap idiotene og syrehuene(det er de som hÞrer pÄ tecno og trance for dere som lurte) |
osv, osv, osv.
Jeg har aldri sagt at jeg dĂžmmer noen. Jeg har aldri sagt at noen var ett dĂ„rlig menneske. Og nei, jeg har ikke sagt at de som skiller seg ut er blĂ„ste. Det jeg mente var at hvis man dĂžmmer selv, sĂ„ fĂ„r man bare vĂŠrsĂ„god ta imot det ogsĂ„. VĂŠr mot andre slik du vil at de skal vĂŠre mot deg. Fin fin regel. Ă
sette ting pÄ spissen gjÞr bare godt uansett, for da kanskje folk kan tenke igjennom det som sies/skrives. Og ja, la deg bli provosert av det jeg skriver, selv om jeg ikke helt skjÞnner hvorfor.
I quote again:
Ronja skrev: | Generelt har folk pÄforummet veldig lett for Ä dÞmme hverandre, det har du rett i.
Men man mÄ jo likevell fÄ lov Ä kritisere musikk, si at mye er dÄrlig, slik som darkfrog har gjort. |
Ja, det er helt greit Ä kritisere musikk. Men jeg leste ogsÄ dÞmminga mot menneskene. Jeg sier ikke at alle mÄ like MIN musikk, for jeg har en sÊr musikksmak, og hater kommers musikk.
Men ett punkt traff jeg, tydeligvis.
|
Skrevet: Fre 09 Jul 2004, 09:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
mens vi snakker om og tenke her saa burde du prove det ut,det er ganske spendene
jeg kaller de som horer paa tecno for syrehuer,akurat som oss metalfolk er metalheads
og jeg mente ikke at alle som horte paa rap var idioter,jeg saa rap idioter i den forstand at RAPPERNE var idioter
EMINEM er idiot,ikke dere som horer paa det,men for all del,jeg dommer menesker,det er en ny liten hobby jeg har anskaffet
noen som vil vere med??det er veldig goy
saa jeg dommer folk,og de faar taale det,jeg for venter kritik
de kan domme meg,jeg taaler det,jeg bare dommer tilbake
jeg bare sier at det er fel musikk som oppfordrer til og ha sex med flest mulig og bli hoy og drikke og knulle vilt rundt seg og det blir feil
kvinner er ikke sexsymboler man bare skal ha sex med
men for all del,hvis folk vil se paa kvinner paa den maaten saa skal de da faa lov til det,men JEG syns det er helt paa trynet
|
Skrevet: Fre 09 Jul 2004, 15:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
darkfrog skrev: | saa jeg dommer folk,og de faar taale det,jeg for venter kritik |
Var det ikke akkurat dette trÄden handlet om til Ä begynne med? Det Ä dÞmme folk? Og det var faktisk du selv som startet den..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 09 Jul 2004, 15:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
hehe jaja,noen maa jo vere den dumme,hvorfor ikke meg
and just for the record saa var det rotta som startet den
|
Skrevet: Fre 09 Jul 2004, 17:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
darkfrog skrev: | hehe jaja,noen maa jo vere den dumme,hvorfor ikke meg
and just for the record saa var det rotta som startet den |
Sorry, blandet dere sammen..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 09 Jul 2004, 17:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
I alle sjangere finnes det tekster som er dÄrlig/uten mening/med en utrolig dÄrlig mening osv.
Det samme gjelder metall.
Mange tekster her som ogsÄ oppfordrer til noe dÄrlig, men kan ikke si at rap er dÄrlig fordi en tekst er fullsendig idiotisk.
Man kan heller ikke i det hele tatt se folk folk hva de er, metallere, tja, du kan se pÄ dem at de gÄr kledd i svart hÞre pÄ hva de hÞrer. Men du har fremdeles ikke peiling pÄ hvordan de er. Ikke heller om de i det hele tatt liker musikken og klÊrne. Som mange jeg har mÞtt, prÞver Ä hevde seg med Ä vÊre tÞffe.
|
Skrevet: Fre 09 Jul 2004, 23:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
darkfrog skrev: | mens vi snakker om og tenke her saa burde du prove det ut,det er ganske spendene |
Artigfrosken. Hoho hihi haha. LÊr deg Ä les fÞr du kommenterer forresten, vÊr sÄ snill.
|
Skrevet: Man 12 Jul 2004, 07:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
darkfrog skrev: | hehe jaja,noen maa jo vere den dumme,hvorfor ikke meg
and just for the record saa var det rotta som startet den |
Har ingenting med at noen mÄ vÊre den dumme, men du skriver jo til tider usaklig og driver med personangrep, dermed er det jo ikke rart det det kommer reaksjoner.
|
Skrevet: Man 12 Jul 2004, 09:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
Det blir vell til slik at men hele tiden prĂžver og forsvare seg selv.
Men jeg tenkte litt pÄ det med satanisme, goth, metal og slikt.
Jeg tror nok det hadde vĂŠrt mye mindre negativt rundt det, om vi hadde vĂŠrt en stĂžrre gruppe mennesker.
|
Skrevet: Man 12 Jul 2004, 11:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
Alle bÞr vel fÄ gÄ kledd i hva de vil, jeg hÞrer pÄ metall, men gÄr ikke bare i sort, det samme gjelder de fleste vennene mine. Det er flere enn man ser, men ikke alle utrykker seg med en klesstil.
I Kristiansand er det mange sortkledde mennesker og de fleste er vandt til det nÄ. Dessverre er det slik at nesten halvparten, vil jeg pÄstÄ, gÄr i svart fordi de virker skummle og skal vÊre sÄ sinnsykt kule, hÞrer gjerne : "Du er jo f*** meg helt pÄ jorde, du kan jo f*** meg ikke hÞre pÄ Him, det er jo sÄ j**** teit... bla bla bla... Fra folk som egentlig ikke har peiling, men som skifta fra Eminem til Dimmu pÄ dagen, fordi de fant ut at her blir man lagt merke til nÄr man gÄr i svart.
Maaange som virker som de har ett enormt behov for oppmerksomhet og bare gjÞr alt de kan for Ä virke kule og skumle. Da er det jo heller ikke sÄ rart folk fÄr feil inntrykk.
Det finnes hauer av falske folk, dÄrlige meninger og elendige tekster innen metall ogsÄ. Man kan si at f.eks. teksten i en eller annen lÄt, som den Darkfrog hennviste til er elendig, det er jeg enig i. La meg da pÄpeke, at om man bare hÞrer brÞling fra ett metallband, umulig Ä oppfatte teksten, er det sÄ mye bedre?
|
Skrevet: Man 12 Jul 2004, 13:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
Du har rett i det at mange bruker det som en unskyldning for og vĂŠre kule. Og det er veldig teit av de som gjĂžr det.
Black metal er kjent for og vĂŠre brutalt.
Men det stemmer ikke at alle tekstene inneholder negative ting om foreksempel kristendom.
Og kommer man fÞrst bort noe slikt, sÄ er det som regel et band med medlemmer som er satanister.
Og ikke skriver sÄnne tekster for morro skyld.
|
Skrevet: Man 12 Jul 2004, 15:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Crispa skrev: | darkfrog skrev: | mens vi snakker om og tenke her saa burde du prove det ut,det er ganske spendene |
Artigfrosken. Hoho hihi haha. LÊr deg Ä les fÞr du kommenterer forresten, vÊr sÄ snill. |
lese???
tror jeg gidder og anstrenge meg saapass mye at jeg skal lere meg og lese saa jeg kan lese hva du skriver??
DET gidder jeg ikke,da gaar jeg heller rundt og er analfabet
oh,and by the way;made you laugh 
|
Skrevet: Man 12 Jul 2004, 15:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|