|
Side 4 av 4 [62 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
| Ennasus skrev: | | Jeg var mildt sagt ikke særlig populær på barne skolen. Dvs. jeg var også en av de stygge.. |
Jeg egentlig alltid vært en av de stygge, en av de gutta kunne prate med, men ikke mer.. uff..
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 12:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Tror mange ser på seg selv som "Den stygge", og etter egen erfaring merker jeg at det er en veldig fin måte å skylde på ting - "Å, jeg er ikke pop, jeg er sikkert stygg".
Tenk heller over interesser og lignende i forhold til andre:
Er du jente og interesserer deg for motorsykler, motorer og såkalte "gutteting", kan det hende at folk ser mer på deg som guttete.
Er du gutt og interesserer deg for slikt som moter og klesstil, og andre typiske "jenteting", er sjansene store for at du havner blandt jenter, og blir kun sett på som en venn.
(MERK: jeg sier ikke at noen av disse er typisk for noen av kjønnene, det er bare eks)
Jeg så mye på meg selv som en av de stygge, nå ser jeg bare på meg selv som utafor fordi jeg ikke har noen å dele mine interesser med. En av grunnene til at jeg så på meg selv som stygg, er vel at jeg aldri har passet inn, og skyldte på det - jeg passer fortsatt ikke inn, men det betyr ikke at det er fordi jeg er stygg, er det vel?
| Sitat: | var jo masse "forelska" på 6'ern (førskoleting ), jeg husker vi jentene løøp etter guttene og skulle kysse de..
Uff, snakk om å trenge seg på |
POKKER, jeg gikk visst glipp av den perioden da jenter var frampå og lignende.
---
Men forrelska har jeg da vært, første gang på barneskolen, og var nok forrelska i noen år. Ellers var det et par stk. som gikk igjen på u.skolen, veldig mye fram og tilbake, uten at det ble noe før i 10 - min første kjæreste, mitt første kyss, osv...
|
Skrevet: Lør 23 Jul 2005, 19:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Side 4 av 4 [62 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|