|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
FrøkenUr
Varm i trøya

Ble Medlem: 05 Aug 2006 Innlegg: 27 Bosted: Trondheim
|
Aner ikke, har aldri tatt på silikonpupper.
Men det må da være bedre å ta på noe naturlig?
|
Skrevet: Ons 09 Aug 2006, 14:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jaqo skrev: | Hva synes dere er best å ta på: silikonpupper, eller årntli'e? |
Ã¥rntlie
|
Skrevet: Ons 09 Aug 2006, 14:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Det kan ikke være mye å lure på...ekte er best.
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Ons 09 Aug 2006, 14:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Ekte, vil jeg tro. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har fått sammenlignet nøye.
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Ons 09 Aug 2006, 16:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Kan ikke si at jeg har tatt på silikonpupper noen gang (tror væffal ikke det), så må nok si ånklie!
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 09 Aug 2006, 16:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg har aldri kjent på fake jeg. Men ånklie er myke...
Mine er ømme om dagen, gudene vet hvorfor.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Ons 09 Aug 2006, 19:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
FrøkenUr
Varm i trøya

Ble Medlem: 05 Aug 2006 Innlegg: 27 Bosted: Trondheim
|
AHA! Du er gravid!!! 
|
Skrevet: Ons 09 Aug 2006, 20:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Det er mulig at noen her i DSGF har påbygg (les silikon), og dere får ha meg unnskyldt. Men jeg vil ikke ta på silikonpupper mer, det er forferdelig...jeg vil ha ekte! Men på den annen side skal jeg kanskje være glad hvis jeg får ta på en pupp i det hele tatt...
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 17:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
FrøkenUr skrev: | AHA! Du er gravid!!!  |
Neppe... Tror jeg ville kjent igjen de symptoma...
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 18:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
Pyro skrev: | Jeg har aldri kjent på fake jeg. Men ånklie er myke...
Mine er ømme om dagen, gudene vet hvorfor. |
Det er fordi at pupper også har en Syklus eller noe sånt .. helsesøster snakket leenge om slikt for noen år tilbake 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 20:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Knaskerot skrev: | Det er mulig at noen her i DSGF har påbygg (les silikon), og dere får ha meg unnskyldt. Men jeg vil ikke ta på silikonpupper mer, det er forferdelig...jeg vil ha ekte! Men på den annen side skal jeg kanskje være glad hvis jeg får ta på en pupp i det hele tatt... |
Er det vel ikke!!! Digg å ta på silikonboobies også, dog det vil aldri slå the real thing!!
*stikke å ta på kjærstn's pupper*
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 22:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Jaqo skrev: | Knaskerot skrev: | Det er mulig at noen her i DSGF har påbygg (les silikon), og dere får ha meg unnskyldt. Men jeg vil ikke ta på silikonpupper mer, det er forferdelig...jeg vil ha ekte! Men på den annen side skal jeg kanskje være glad hvis jeg får ta på en pupp i det hele tatt... |
Er det vel ikke!!! Digg å ta på silikonboobies også, dog det vil aldri slå the real thing!!
*stikke å ta på kjærstn's pupper* |
Får du ikke deng hvis du bare løper bort og tafser på brystene til dama di sånn random? 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
darkfrog skrev: | Jaqo skrev: | Knaskerot skrev: | Det er mulig at noen her i DSGF har påbygg (les silikon), og dere får ha meg unnskyldt. Men jeg vil ikke ta på silikonpupper mer, det er forferdelig...jeg vil ha ekte! Men på den annen side skal jeg kanskje være glad hvis jeg får ta på en pupp i det hele tatt... |
Får du ikke deng hvis du bare løper bort og tafser på brystene til dama di sånn random?  |
Nopp!
Hvorfor i all verden skulle jeg få det??? 
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
darkfrog skrev: | Jaqo skrev: | Knaskerot skrev: | Det er mulig at noen her i DSGF har påbygg (les silikon), og dere får ha meg unnskyldt. Men jeg vil ikke ta på silikonpupper mer, det er forferdelig...jeg vil ha ekte! Men på den annen side skal jeg kanskje være glad hvis jeg får ta på en pupp i det hele tatt... |
Får du ikke deng hvis du bare løper bort og tafser på brystene til dama di sånn random?  |
Nei, han får ikke deng. Men se hvor sjelden han har sex 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Asfrith skrev: | darkfrog skrev: | Jaqo skrev: | Knaskerot skrev: | Det er mulig at noen her i DSGF har påbygg (les silikon), og dere får ha meg unnskyldt. Men jeg vil ikke ta på silikonpupper mer, det er forferdelig...jeg vil ha ekte! Men på den annen side skal jeg kanskje være glad hvis jeg får ta på en pupp i det hele tatt... |
Nei, han får ikke deng. Men se hvor sjelden han har sex  |
EEEID
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
mamma har fine nice silikon bryst...og det er faktisk ganske så gode å klemme og ta på
altsåå....hun ba meg en gang om å tafse på de siden jeg gikk rundt å lurte på det 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
aniraC skrev: | mamma har fine nice silikon bryst...og det er faktisk ganske så gode å klemme og ta på
altsåå....hun ba meg en gang om å tafse på de siden jeg gikk rundt å lurte på det  |
Skulle ønske pene mødre med silikonpupper kom og ba meg tafse på dem ^^
Var de bedre en "the real deal?"
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Asfrith skrev: | darkfrog skrev: | Jaqo skrev: | Knaskerot skrev: | Det er mulig at noen her i DSGF har påbygg (les silikon), og dere får ha meg unnskyldt. Men jeg vil ikke ta på silikonpupper mer, det er forferdelig...jeg vil ha ekte! Men på den annen side skal jeg kanskje være glad hvis jeg får ta på en pupp i det hele tatt... |
ÆVV!! Under beltestedet det der, mannen!! Under beltestedet!! 
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Jaqo skrev: | Asfrith skrev: | darkfrog skrev: | Jaqo skrev: | Knaskerot skrev: | Det er mulig at noen her i DSGF har påbygg (les silikon), og dere får ha meg unnskyldt. Men jeg vil ikke ta på silikonpupper mer, det er forferdelig...jeg vil ha ekte! Men på den annen side skal jeg kanskje være glad hvis jeg får ta på en pupp i det hele tatt... |
ÆVV!! Under beltestedet det der, mannen!! Under beltestedet!!  |
Jaqo got owned ^^
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
For å holde meg til temaet, jeg ser ikke poenget i å utvide barmstørrelsen. Jeg foretrekker at jentene ikke har så svære bryst...
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |