|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kris_ter
Veronica

Ble Medlem: 04 Jul 2003 Innlegg: 936 Bosted: Hundvåg, uttales: /'honnvåg'/
|
She so high on drugs...
Marihuana, extasy
She so high on drugs...
Heroin, Cocain
I love it all!!
|
Skrevet: Tir 08 Jul 2003, 17:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
| Crispa skrev: | | Veronica skrev: | Men hele denne "debatten" munner i bunn og grunn ut i den gode gamle "smak og behag"-sjargongen, og å kritisere folk som misliker programmet synes jeg blir litt for drøyt.
|
Hva skal man si her ? Aurora kritiserer vel mest for de som egentlig har sett lite på det, og dermed har lite å yte i saken. Hvis det var henne du mente på? Jeg ville sikkert gjort det samme. Vi har alle forskjellige meninger, uansett. Kanskje stoppe der? Noen synes det er bra, andre ikke. |
Jeg har aldri kristisert folk for å ikke like et program.. smak og behag kan ikke diskuteres, men man kan heller ikke diskutere et tv-program uten å ha sett det. Det er som om en filmkritiker eller musikkritiker skulle kritisert en film/en plate som de hadde hørt fra noen andre at ikke var bra..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 08 Jul 2003, 20:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Men man kan diskutere selve konseptet bak programmet, uten å ha sett det, for det går på grunnleggende informasjon som man mer eller mindre frivillig plukker opp i hverdagen.
Å ha sett programmet gir en bare fyldigere informasjon om nettopp det programmet i nettopp den sesongen.
Grunntanken bak vil fortsatt være den samme, og den mener jeg hvem som helst kan ha meninger om.
(Nå har jeg kanskje beveget meg på et litt mer abstrakt nivå, tilnærmet Platons idélære.)
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 08 Jul 2003, 20:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
| Aurora skrev: | | Crispa skrev: | | Veronica skrev: | Men hele denne "debatten" munner i bunn og grunn ut i den gode gamle "smak og behag"-sjargongen, og å kritisere folk som misliker programmet synes jeg blir litt for drøyt.
|
Hva skal man si her ? Aurora kritiserer vel mest for de som egentlig har sett lite på det, og dermed har lite å yte i saken. Hvis det var henne du mente på? Jeg ville sikkert gjort det samme. Vi har alle forskjellige meninger, uansett. Kanskje stoppe der? Noen synes det er bra, andre ikke. |
Jeg har aldri kristisert folk for å ikke like et program.. smak og behag kan ikke diskuteres, men man kan heller ikke diskutere et tv-program uten å ha sett det. Det er som om en filmkritiker eller musikkritiker skulle kritisert en film/en plate som de hadde hørt fra noen andre at ikke var bra.. |
.. var vel egentlig det jeg mente, Aurora..!
|
Skrevet: Ons 09 Jul 2003, 07:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: Månen
|
*Slå til*
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Ons 09 Jul 2003, 11:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: Månen
|
IRONISK NOK SPILLER DE DEN PÅ p3 NÅ!
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Ons 09 Jul 2003, 11:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kris_ter
Veronica

|
Ikke hos meg....
(men så hører ikke jeg på p3.. og den varer ikke såå lenge...)
|
Skrevet: Ons 09 Jul 2003, 14:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Nå har jeg faktisk ikke orket å lese gjennom hele tråden, så er det sagt. Tenkte bare jeg ville bidra meg å si at jeg har sett hver eneste episode av idol i vår. og jeg er egentlig ganske enig med veronica i hennes omtale om programmet.
jeg synes heller ikke det er for å drite ut de første deltagerne, men det har da så absolutt underholdningsverdi.
og når det handler om disse aller håpløseste tilfellene...
min venn og danselærer som har gått på skole i tromsø kjenner god til en del studenter der oppe. blant annet vår kjære osama-bin-laden-ulf og han som så flott fremførte "where wild roses grow" duetten alene, iført kort kort svart lakkskjørt, singlet og knallblå øyenskygge!
at ulf må ha vunnet veddemålet om å drite seg ut til mest berømmelse er det altså ingen tvil om.
hau.
|
_________________ Såh.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Ons 09 Jul 2003, 15:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
| Crispa skrev: | | .. var vel egentlig det jeg mente, Aurora..! |
Jeg ville bare bekrefte at det var det jeg mente 
|
Skrevet: Ons 09 Jul 2003, 16:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
| Shealien skrev: | at ulf må ha vunnet veddemålet om å drite seg ut til mest berømmelse er det altså ingen tvil om.
hau. |
Vet ikke om jeg skrev det før, men Ulf var deltok faktisk på idol-konserten på Tusenfryd.. han ble presentert som "idols egentlige vinner" og det var helt utrolig bra.. at han egentlig kan synge er det ingen tvil om i mine øyne!
|
Skrevet: Ons 09 Jul 2003, 16:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2204 Bosted: Asker
|
Nå har jeg ikke orket å lese gjennom hele tråden - og kommer sikkert til å bli hudflettet for det - men Tal Bachman sin opprinnelige versjon er mye bedre enn Kurt sin.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 06:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
*vaere enig med Baj*
det var vel mest med grunnlag i din kommentar at jeg ble inspirert nok til aa skrive ned min side av historien aurora. 
|
_________________ Såh.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 11:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Empyrean
Främling

Ble Medlem: 10 Jul 2003 Innlegg: 21
|
Haaaater Idol, men det er sabla artig å se på de som synger så grufullt så grufullt. Men dem skal kudos for at de hadde baller å melde seg på med de stemmene de hadde.
Amerikanske versjonen av Idol.. (de verste opptredene)
http://www.idolonfox.com/video/auditions.htm
|
_________________ "You wanna fuck with me? Okay. You wanna play rough? Okay. Say hello to my little friend"
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 11:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2204 Bosted: Asker
|
*ta opp her for så å fjerne igjen*...
Empyrean, endrer du epostadressen din til en som faktisk stemmer? =) Det er slitsomt å få all jeg-kan-ikke-sende-epost-fordi-adressen-ikke-stemmer-returene på alle trådene du abonnerer på 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 11:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kris_ter
Veronica

|
Alle var jo ikke grufulle...
Noen var jo ganske flinke rett og slett...
Likte best hu som fikk latterkrampe da hun ikke kom videre...
Også fikk mora og latterkrampe....

|
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 16:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|