|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Vanlig ketchup er litt småkjedelig, men chiliketchup derimot! Fantastiske greier.
Men skal det være ris o.l, må man ha soyasaus. Gjerne litt sweet chili saus også. mmmm...
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 17:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
| toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | Glahn skrev: | | Dog er ketchup langt i fra så ille som det nesten verste av alt innenfor mat: Thousand Island-dressing. |
Oj, nå har jeg trøbbel. Jeg elsker den dressingen jeg. På poteter eller påmfri.
|
Oooh, hamburger-dressing på påmmfri er mye bedre enn ketsjup! Har du forresten prøvd tåosn ailn på ris? Det er og digg.. Det må jo være slike ting tjukk dressing er til, for på salaten er fransk eller italiensk dressing mye bedre.. |
Jaaaaaa! Min drømmemann! Dressing på ris er kjempegodt! Legg til stekt, strimlet kyllingfileet, så har man noe av det beste jeg vet i allefall! |
Hvorfor er ikke du min husmor?? Tenk alle de gode middagene vi hadde hatt!  |
Feminismevarsellampene min går helt amokk her! Skulle jeg liksom bare gått på kjøkkenet? Du får jaggu meg ta meg for litt mer enn bare kokekunnskapene min! Du kunne i det minste tatt meg for kroppen sin del også altså! |
Klart! Det går jo inn i husmorrollen det og! Du vet, løpestreng mellom kjøkken og seng..
*dekke til hode og løpe vekk* |
Da er det greit! 
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 21:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg hadde forresten ketchup på pommes frittesene mine ved siden av burgeren min i går. Uten Ketchup smaker det tamt!
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 10:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
| Pyro skrev: | | Jeg hadde forresten ketchup på pommes frittesene mine ved siden av burgeren min i går. Uten Ketchup smaker det tamt! |
"ren" pommes frittes smaker ganske tamt ja, men det er derfor man har grillkrydder 
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 14:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
ren pommes frites smaker tamt ja, det er jo derfor du får burger vedsidenav Viste dere forresten at det ikke er en pommes frites hvis den ikke er 8x8x60 mm Vurderer og dra på Mcdonalds og klage på at pommes fritesene dems ikke har korrekte mål ^^
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 18:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Paraplymeizter
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Feb 2006 Innlegg: 40 Bosted: Ski og Gjøvik
|
huh? har de satt krav til pommes fritesene nå også?
btw, du vet for mye 
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 23:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| Paraplymeizter skrev: | huh? har de satt krav til pommes fritesene nå også?
btw, du vet for mye  |
Hehe, dette lærte vi på Hotel og Næring ^^ En pommes frites er ikke en pommes frites hvis den ikke er 8x8x60mm, en pommes allumettes er 3x3x40mm og det er gjerne sånne jeg får servert. Korte, spinkle pommes "frites" som ikke passer for en mann i det hele tatt Det må da være en international pommes frites forening jeg kan ringe og klage til?
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 07 Jun 2006, 09:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Nå kan da strengt tatt ikke de greiene du får servert på McDonalds kalles hverken mat eller pommes frites i det hele tatt. Samme hva dimensjonene måtte være - det er jo potetmasse som er frityrstekt de serverer.
Pommes frites er på mange måter en utmerket måte å ødelegge gode poteter på. Ovnstekte potetbåter derimot... o'lykke!
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 07 Jun 2006, 14:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Hjemmelaga pommes frittes
Country fries
Bakt potet
Ovnstekte potetbåter
Fløtegratinerte poteter med hvitløk
...
I grunn er det mange måter å tilberede poteter, og de alle er gode..
(Elsker poteter)
Alle har sine ting dem liker å ha på, være det ketchup, dressing av noe slag, krydder, sauser...
Jeg vet hva jeg liker, så får andre ha på det dem liker 
|
Skrevet: Ons 07 Jun 2006, 16:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |