DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Tar med en avstemning og.. Bosituasjon?

Eier
15%
 15%  [ 8 ]
Leier
51%
 51%  [ 27 ]
Hos mor/far
28%
 28%  [ 15 ]
Hos bekjent
1%
 1%  [ 1 ]
Ute
1%
 1%  [ 1 ]

Antall stemmer : 52

Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hvordan bor du?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 4 [62 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Jaqo skrev:
For dem som lurer på hvordan det ser ut hjemme hos meg kan besøke denne linken (hjemmesiden min) : Thom's Rom Smile

Så hvor lang tid brukte du på å rydde før du turte å ta bildene her da? Twisted Evil

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 19:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Jaqo skrev:
darkfrog skrev:

Det tredje du legger merke til er rotet vedsiden av pcen.

OMG!!! Du er jo verre enn meg i mine glansdager kis!! Shait!!! Shocked

Jeg er et naturtalent Cool

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 22:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
3 gutter, felles bad og kjøkken, 12 kvm rom med tv og ryer på golvet, og ei seng. Jeg er en av de tre guttene forresten. Og Stjørdal er stedet.

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 22:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Asfrith skrev:
Jaqo skrev:
For dem som lurer på hvordan det ser ut hjemme hos meg kan besøke denne linken (hjemmesiden min) : Thom's Rom Smile

Så hvor lang tid brukte du på å rydde før du turte å ta bildene her da? Twisted Evil

W00t??? hva trur du om meg kis??? Ryddet??? Jeg er sjokkert! Sjokkert sier jeg, over at du kan tru no sånt om meg!! Ser da ALLTId sånn ut hos meg..... Rolling Eyes

*titte så uskyldig han kan i taket*

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 12:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg flytter til sverige nå, og der har jeg 70kvadrat, to soverom, et diiiigert kjøkken stor stue og inngang Very Happy aaah..blir najs..og jo! stort bad Wink
mens alle de andre studentene bor på en liten 30-40 uten eget bad..det er diigggers Wink og jeg betaler 2500 svenske kronor i mnd !!:O

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 16:06
Cináed
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003
Jeg bor i kollektiv i Fredrikstad (Trara, rett ved Bravida mot Rolvsøy, ca. 500m. fra Glemmen VGS) sammen med 2 gutter. ca. 90 kvadrat ifølge huseier. Hvert vårt soverom, kjøkken, bad, stor stue og gang.
Stua inneholder blandt masse rot et trommesett og et biljardbord. Trommesettet skal ut slik at vi får plass til å bruke biljardbordet.

Ellers har vi planer om å dekorere møblene og veggene i stua Måne-style (Les: Månefestivalen), noe som kommer til å bli dritfett.
Vi har også planer om å rydde litt i stua da, så det blir plass til mennesker også...

Denne uka flyttet ei i klassen min inn i etasjen under, så det kan bli arti Smile

-Cináed

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 17:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
darkfrog skrev:
[
Det tredje du legger merke til er rotet vedsiden av pcen.

Ser jo nesten ut som plassen min på tg Razz

InnleggSkrevet: Man 14 Aug 2006, 03:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Føler at jeg bor på jobb for tiden jeg... Crying or Very sad

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 16 Aug 2006, 20:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Tittan skrev:

*koseklemme masse* ingen skulle måtte føle at de bor på jobben...

Selv bor jeg på en studenthybel i en blokk, og har ett rom hjemme hos både mor og far når jeg er på besøk. (det gir meg tre rom for meg selv) Razz

InnleggSkrevet: Ons 16 Aug 2006, 21:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Tittan skrev:

Jaja, men blir da penger av sånt og... Man må tenke sånn vettu, i slike tilfeller Wink

InnleggSkrevet: Ons 16 Aug 2006, 23:47
SurGodis
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Aug 2006
Eier enebolig i Fredrikstad, akkurat på grensa til Særp. Sandstrand like nedenfor huset, helt suveren på sommeren. Leier ut leilighet i 2 etasjen, og disponerer selv hovedetasje og kjeller. I kjeller´n skal det innredes 2 gjesterom, tv-stue/lekerom til småen, vaskerom og 2 boder.

InnleggSkrevet: Man 28 Aug 2006, 16:27
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
her er mitt ikke fult så ryddige rom Wink

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 16:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg holder akkurat på å flytte til en liten koselig leilighet. Den har to små soverom, stue/kjøkken og bad. Akkurat hva en mamma og et Lommerusk trenger.

InnleggSkrevet: Fre 08 Sep 2006, 21:29
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
jeg bor i kollektiv på majorstua med bestekompis og tre andre raringer. det er egentlig ganske flott.

InnleggSkrevet: Tir 12 Sep 2006, 19:20
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
endringer i planen! hihi
jeg bor jo fortsatt i en 70kvadrat i Karlsborg..men nå bor jeg her uten Balder, men med en venninne i klassen som heter Isabell..Smile

InnleggSkrevet: Fre 15 Sep 2006, 08:51
nemi1985
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003
Jeg bor i kjellerstua hos mamma'n min..har ingen bilder av hvordan det ser ut her akkurat nå. Kan poste seinere..

Men sånn ser det ihvertfall ut gjennom stuevinduet mitt..når det er snø

"I like being kept in the dark myself. You know, like mushrooms: Keep 'em in the dark and feed 'em shit. See, I think that's an enjoyable vegetable to be."

InnleggSkrevet: Lør 16 Des 2006, 17:00
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Her er 2 bilder fra der jeg bor nå:

Jeg bor i en 2 værelses leilighet på Frederiksber, i København, sammen med kjæresten min og hans to katter!
Bildene er tatt med webcam, og er ikke særlig gode.. Og de er ikke heeelt representative for hvordan det ser ut nå.. Litt mer rot og ting her Wink

InnleggSkrevet: Tir 06 Mar 2007, 16:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004
Jeg tilbringer store deler av tiden, men ikke tiden online, i min ettromsleilighet med avlang gang og kaldt kjøkken. Kjøleskapet står på 4, men her om dagen ble det frost der inne...

Jeg har en ovn, jeg har bare ikke skrudd den opp og tatt kjøkkenet i bruk. Jeg har litt mer enn jeg trenger, og er derfor ganske bedagelig i prosjektutviklingen. Mangler musikkanlegg, og kunne vurdert taklampe, men har ikke noe imot å klare meg med svært lite. TV vil jeg rett og slett slippe å ha der.

Sovesofa, sofa, stol, krakk, to bord og en og annen gjenstand er å finne. Mye litt tilfeldig. Jeg tar det nesten litt for rolig. Men jeg skaffer noe hver dag. I dag kommer jeg til å ha med meg standardpakke for oppkobling mot internett. Ingen tvil: Den har jeg bruk for.

Ingen bilder. Dem har jeg ikke bruk for?

All good things are ducks
Og da kan du angre som en hest!

InnleggSkrevet: Tir 06 Mar 2007, 18:39
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
Nå har jeg flyttet til en leilighet sentralt i Bergen. Kjenner huseierne, så får leie superbillig, og bor sammen med en venninne.
Leiligheten består av:
1.et: gang, kjøkken, min venninne sitt soverom, stue og et bad
kjeller: "kontorplass"(=skrivebord)+gjesteseng, mitt rom+bad.
Tror den er rundt 90kvm i alt, og vi betaler 5000 tilsammen til huseierne + strøm og TV (som ikke blir brukt) i tillegg. Og så må vi jo måke og strø når det er nødvendig... (=ikke ofte i denne byen).
Gratis internett, cd'er til låns og masse bilder. Feels like home Smile

InnleggSkrevet: Tir 06 Mar 2007, 20:38
tinti
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 23 Mar 2007
Jeg bor på Madla, 5 min fra Stavanger sentrum med buss, i et studentkollektiv som Studentsamskipnaden eier. Har et rom på 12 kvadratmeter, en gang, bad og bod som jeg deler med ei til, og så er vi 9 stykk på stue og kjøkken. Ingen blivende situasjon, med andre ord, er egentlig piss lei dette stedet, men når pappa er borte så låner jeg hans leilighet, så det blir i det minste litt avbrekk.

Slik ser det ut på utsiden (Jeg bor i den til venstre)

Slik ser hybelen mitt ut:

InnleggSkrevet: Lør 24 Mar 2007, 19:15
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 4 [62 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet