Side 3 av 3 [42 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Ja nå er det over. (undertegnede er han med hatten)
men det var gøy, og Big L har en nydelig familie, bare så det er villsvin og vedtatt. Men hva skjedde så i Oslo? Lurer du også på dette? Ja da må du følge med, får om ikke Gnomulfen tar helt feil, vill en anekdotisk skildring dukke opp av hele turen. Og om ikke det var nok. Bilder av svært utydelig art... Men det er ikkje mange av, me hadde ikkje kamera
|
Skrevet: Tir 31 Jan 2006, 23:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Det skal nevnes at eg tok et glass med Jura da jeg kom hjem. Måtte det, nyheter om min lille ekskabade hadde nådd mine kjære foreldre. Nå tør eg ikkje å dra hjem lenger.
Forøvrig vil det nevnes, for senere treff, at dere bør regne med en fyllesyke av dimensjoner, så pass endelig på å ikke havne på et rom med snorkende svensker. Det er hat.
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Ons 01 Feb 2006, 22:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 3 av 3 [42 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|