|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Stereoanlegg! Genialt, ettersom jeg ikke visste at jeg ønska meg det...
Og så fikk jeg et puslespill av VM-ballen 2006 i 3D, hele førstesesongen av ROME, en sitatkalender av en god venn, en genser, noen bøker, en film og en del stæsj...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 02 Jan 2007, 14:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Jeg fikk terninger også!!! 
|
Skrevet: Tir 02 Jan 2007, 14:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg fikk 4800 NOK, synd det ikke er så mye når man veksler dem til danske
Så fikk jeg to rosa boksere og kjærligheter på pinne, en toalettmappe med prikker på fra NoaNoa, en lavendelsåpe, olivenolje dusjsåpe m. tilhørende bodylotion, en Dumdum boys Schlägers og en ekstern hardisk til min lille iBook G4 på 100 gb.
Godt godt. Gikk fri for ubrukelige ting i år også. Når det først er forbruksfest liksom..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 02 Jan 2007, 15:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kristiiiiine
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Okt 2006 Innlegg: 65 Bosted: Lillehammer/Os
|
Jeg fikk digitalt kamera, trådløs mus, tøfler, penger, Bunny Suicide-kalender, puslespill med bilde av meg selv, stygge truser, bøker, gavekort og andre ting. Fine gaver 
|
Skrevet: Ons 03 Jan 2007, 21:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 561 Bosted: Hjemme
|
Dere vil aldri tro det! Jeg fikk julepresanger!
|
Skrevet: Ons 17 Jan 2007, 22:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Asfrith skrev: | Stereoanlegg! Genialt, ettersom jeg ikke visste at jeg ønska meg det... |
Det stereoanlegget er bare superbra! Det leser devedeer også, så nå har jeg kobla det opp på teveen. Så fra å ha en sliten 21" monoteve, har jeg en sliten 21" teve med ånkli lyd! Nå er det ARTIG å se film!!
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 26 Jan 2007, 13:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |