DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

hva er best

prince
40%
 40%  [ 4 ]
marlboro
60%
 60%  [ 6 ]

Antall stemmer : 10

Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
marlboro VS prince
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 3 [50 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Av Innlegg
meep-meep
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Aug 2003
Amen.

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 12:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Morti
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 27 Aug 2003
Jeg har aldri skjønt hvorfor folk i det hele tatt gidder å røyke jeg. Værtfall ikke i dette landet hvor en 20 pakning koster flere kroner en svær kebab.... Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 13:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
Veronica skrev:
Noe av det verste jeg vet er vel når jeg sitter på bussen, og det setter seg en person ved siden av meg som nettopp har røykt rett før vedkommende gikk på bussen.

Nyrøykte folk stinker så ille at jeg må kjempe for å holde forrige måltid nede. Grmf!
Kan man ikke lage et eget, innesperret samfunn for disse luftbepesterne? Freakish
slike folk sier jeg nei til når dem spør om det er ledig(skjønt de færeste nærmer seg det ledige sete alike vell kansje det er mitt ømm truende morske morgen blikk klar for kamp) Smile

InnleggSkrevet: Tor 28 Aug 2003, 20:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
pita
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003
hmm...de som røyker må faktisk lide for det,dere snakket om å spærre oss inne...vel, hvis dere har fulgt med litt i verden den site tiden, så vet dere at man ikke kan røyke så mange steder lenger.

flyplassen, flyet, inne på kjøpesentre, i noen fest-lokaler, i skolegården¨osv. dere ikke-røykere har det faktisk ganske bra... det er vi røykere som lider her mener nå jeg.

(aner ikke om dette er nevnt før, ikke gider jeg å lete etter det heller)

InnleggSkrevet: Lør 30 Aug 2003, 17:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Shai_Tan

yarr harr harr *kremt* jeg m emneer hahaahaha*litt ond latter* Very Happy

InnleggSkrevet: Man 01 Sep 2003, 17:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
Shai_Tan

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article130631.ece

InnleggSkrevet: Man 01 Sep 2003, 18:04
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
pita skrev:
hmm...de som røyker må faktisk lide for det,dere snakket om å spærre oss inne...vel, hvis dere har fulgt med litt i verden den site tiden, så vet dere at man ikke kan røyke så mange steder lenger.

flyplassen, flyet, inne på kjøpesentre, i noen fest-lokaler, i skolegården¨osv. dere ikke-røykere har det faktisk ganske bra... det er vi røykere som lider her mener nå jeg.

Ja, det har blitt nevnt før. Mange ganger. Det finnes til og med en egen, seriøs tråd for det under "Politikk."

Det har blitt diskutert.
Og røykerne slapp opp for saklige argumenter etter hvert.

Nei, jeg synes ikke synd på dere.
Skal man ødelegge sin egen helse, er det pinadø meg ikke annet å kreve enn at det ikke skal gå ut over folk rundt seg som IKKE ønsker å bli forpestet av dette ekle, stinkende droget. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Man 01 Sep 2003, 18:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Sytemarvin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003
pita skrev:

Det er vel strengt tatt ingen som står med pistolen mot hodene våre og tvinger oss til å røyke, så det er vel egentlig vårt eget valg (mer eller mindre)

Veronica skrev:
Ja, det har blitt nevnt før. Mange ganger. Det finnes til og med en egen, seriøs tråd for det under "Politikk."

Det har blitt diskutert.
Og røykerne slapp opp for saklige argumenter etter hvert.

Nei, jeg synes ikke synd på dere.
Skal man ødelegge sin egen helse, er det pinadø meg ikke annet å kreve enn at det ikke skal gå ut over folk rundt seg som IKKE ønsker å bli forpestet av dette ekle, stinkende droget. Rolling Eyes

..det er faen meg mange ikke-røykere som kan kunsten å overdrive også. Sier ikke at det gjelder deg, men mange.

Men selvfølgelig, hvis jeg f.eks. står sammen med noen som ikke vil at jeg skal røyke foran dem, så gjør jeg ikke det.

InnleggSkrevet: Tor 04 Sep 2003, 14:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
knut
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 01 Okt 2003
heile røykedebatten har sprengt seg selv ut av alle porposjoner... det er herlig å ta en røyk eller fem om dagen, men ikke sigaretter, det må være ekte rullings, og da rød 3!

dessuten, den debatten om hvor vi skal få lov til å røyke skulle vel egentlig vært unødvendig, jeg går alltid ut for å røyke hvis det ikke er en spesiell anledning som f. eks. fest, eller på en restaurang der det er lov å røyke inne. røykere burde få mer respekt for de som ikke røyker, men ikke- røykerne må også slutte å overdrive og respektere at enkelte har tatt ett valg som innebærer å ødelegge sin egen kropp...

det må da gå an til å leve sammen her på denne planet kalt tellus?
eller...?

InnleggSkrevet: Tir 21 Okt 2003, 18:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Yahoo Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
knut skrev:

røykere burde få mer respekt for de som ikke røyker, men ikke- røykerne må også slutte å overdrive og respektere at enkelte har tatt ett valg som innebærer å ødelegge sin egen kropp...

Jeg tror du er inne på noe viktig der.
Alle vet at de fleste ikke-røykere overdriver, men ingen spør hvorfor ikke-røykerne overdriver.
Mine erfaringer, fra før jeg utviklet allergien, tilsier at røykere ikke tar de røykfries irritasjon seriøst, før de virkelig blåser hele saken til taket og over. Å be en gjennomsnittsrøyker om å røyke et annet sted fordi man finner lukten ubehagelig, funker ikke. Fordi "såpass må du nå tåle."
Om man derimot overdriver litt og klager høyt og lenge om passiv røyking og helseskader osv., hører de og tar mer hensyn. Ikke alle, men de fleste.

Jeg tror at om røykere i utgangspunktet hadde vært mer hensynsfulle og respektfulle overfor de som misliker røyk, hadde man ikke fått så mange ikke-røykere som overdriver.

Og jeg respekterer til fulle at røykere er villige til å forpeste sin egen kropp for å innta dette droget. Bare de ikke gjør det i nærheten av meg.
Hva man gjør med sin egen helse og sitt eget liv er ens egen sak.

InnleggSkrevet: Fre 24 Okt 2003, 10:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 3 [50 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet