DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Piercinger!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 3 [54 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Av Innlegg
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Tittan skrev:
Tar du I kragebeina er du kulest av alle!!! Twisted Evil

Pssh! Trenger ikke være kul, jeg er jo tøffest! Med eller uten piercinger Cool

InnleggSkrevet: Lør 19 Nov 2005, 19:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg satt og snakket med en meget god venninne her om dagen om hva som er 90-talls. Piercinger var en av mangfoldige ting som kom opp. Trodde det var fullstendig gått av moten jeg..? Det er i hvertfall ikke like hot mer som det var på slutten av 90 tallet..

Jeg startet med å ta et hull ved hver nesevinge. Det var veldig tøft den gangen, det var vel i 96.. Men de tok jeg ut igjen noen år senere (kan fortsatt se hullene).
Så tok jeg vel piercing i navelen i Praha i 2000. Men da var det noe alle hadde, og derfor ikke særlig spesielt. Hadde egentlig tenkt til å ta i tunga, men jeg turte ikke, så det ble navelen i stedenfor.
For to år siden tok jeg for første gang hull i ørene! Hehe.. Har et på vær side.

Men jeg har gått rundt å tenkt at navlepiercingen min egentlig er ganske harry! Men det er så stykt når jeg tar den ut...
Jeg er også litt navloman, og er opptatt av at navler skal være fine. Dumt det der.

Da jeg var litt yngre var det ikke grenser for hvor mange piercinger jeg ville ha, men i dag er jeg glad det ikke ble flere.

InnleggSkrevet: Tir 13 Des 2005, 16:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jegv hadde piercing i tunga, men etter at jeg brukte litt for store kule, og min bedre halvdel endte opp med et lite arr på hodet *kremt* Embarassed ble den tatt ut.

Men tatooen kan han ikke gjøre noe med Twisted Evil

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 14:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Jeg hadde en kjæreste engang med 16 piercinger. Tenkte vel bare som så at om pinnsvin klarer det skal faen meg jeg klare det også Twisted Evil

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 14:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
da skal det nevnes at pinsvinets utstyr er 7 cm, noe som er ganske så langt i forhold til resten av kroppen...

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 17:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
PÃ¥lpetulpe
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 28 Jan 2006
Jeg kan nok ikke si jeg har så mange, har tre stk til sammen.. to i øra og en i tung.. jeg kjente aldri når de tok piercingene mine.. Når jeg skulle ta i tunga satt jeg der lenge etter han var ferdig og lurte på når han skulle starte Shocked Laughing Freakish

InnleggSkrevet: Lør 28 Jan 2006, 17:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg har fremdeles 6 i venstre øre og 4 i høyre + leppa og navel. Prøver å begrense meg, men neste blir tunga Very Happy hehe

LItt kjipt er at piercingen i navelen gror veldig sakte. småbetent ennå, og jeg renser hver dag! Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Søn 29 Jan 2006, 20:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
siv_elisabeth
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003
Jeg har 1 navlen, 1 i tunga, 1 i øyenbrynet, og 1 liten søt en i høyre nesebor.
1 industrial i hvert øre, pluss 4 vanlige hull i det ene, og 3 i det andre.

Jeg har tenkt på om jeg skulle hatt noen flere, men jeg vet ikke hvor eller hva jeg skulle hatt. Jeg tror egentlig det holder.
Det er litt skummelt fordi det er nesten vanskelig å stoppe når man først får kick.

Den aller vondeste var faktisk neseboret tror jeg. Da spratt tårene.
Navlen kjente du bare at de pressa smykket igjennom, øyenbrynet kjente jeg lite i, men den har jeg slitt ekstremt mye med betennelse. Det endte med at jeg måtte ta ut piercingen.. så lot jeg det gro igjen.. så gikk det vel et par år, og så kom jeg frem til at jeg savnet den piercingen, og satt den inn igjen.
Tungen gjorde vel minst vondt, og har hatt minst styr med.
Forresten, jeg tror faktisk industrial var aller, aller værst. Det gjør noe i helvete vondt. I flere måneder etterpå. Eneste som er værre er å skyte hull i ørene.

Nei, jeg tror jeg har begynt på tatoveringer. Jeg har en loddrett på høyre side av ryggen, og den er litt grei, for den vil jeg stort sett kunne holde skjult i de fleste anledninger.

Jeg driver og tenker på om jeg vil ha flere og hvor jeg skulle hatt de. Jeg har litt lyst på en på utsiden av høyre leggen, og en ca. ved venstre skulder. Men jeg må tenke litt på det.
Det er jo områder som vil være 'måtte' være synlige i en del anledninger..

InnleggSkrevet: Søn 09 Apr 2006, 20:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Puseklatt
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Mar 2006
Hva er 'industrial'?

Jeg har en piercing i øyenbrynet som ingen la merke til da jeg hadde tatt den....

og så er det tøft med gutter som har i leppa. ikke midt foran, men på siden...

InnleggSkrevet: Søn 09 Apr 2006, 23:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Der kan du se industrial Smile

InnleggSkrevet: Man 10 Apr 2006, 13:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg har lyst på en industrial i høyre øre..

Jeg liker ikke begrepet mote egentlig. Jeg har aldri kjøpt klær som er av typen trendy-moter. Jeg følger litt med på hva de store motehusene kommer med hver sesong, men mest fordi det er artig.
Det er utrolig mange som har piercing i navlen og i leppa, men også mange som tar dem ut. Piercing i navlen er vel like normalt som å ta i øra.

Jeg liker den jeg har i navelen jeg Smile

Broren min tok en i øyenbrynet her for en liten stund siden. han kler den kjempegodt Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 11 Apr 2006, 14:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
SurGodis
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Aug 2006
Har bare piercing i navlen, og kunne ikke tenke meg noen andre steder. Ser fælt ut når en piercer hele trynet sitt eller øret er stapp fult i ringer..

InnleggSkrevet: Fre 06 Okt 2006, 22:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
bazukh skrev:

Der kan du se industrial Smile

Jeg hadde en "Hlix or rim" i venstre øret. Tatt ut nå... Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 19 Okt 2006, 08:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Nå har jeg måttet ta ut tungepiercingen pga for mye skade på tenna Sad
Men forhåpentligvis blir det både ny piercing og tatovering etter jul, da man har penger ^^,

InnleggSkrevet: Ons 08 Nov 2006, 01:02
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 3 [54 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet