DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Presentasjonsrunde
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, ..., 10, 11, 12 Neste
Av Innlegg
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jeg er fanatisk opptatt av å en dag kunne forstå samfunnet.

jeg har sjonglert i søvne. jeg sjonglerer mye.

jeg aner ikke hvor navnet mitt kommer fra, jeg er meg, ikke en historiebok.

jeg tenker altfor mye. på død, krig, ondskap, religion, samfunnet og andre unødvendige ting.

jeg er vegeterianer fordi menneskene er slemmere enn dyrene.

jeg er en drittunge, men har rukket å være veggis i hmmm, 4-5 år?

jeg gleder meg til å flytte fra bygda og fordommene....

jeg er homo sapiens umultimatum: rosanna!

InnleggSkrevet: Lør 13 Mar 2004, 00:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Hallo, menneskeheten. Jeg er en 15-årig gother, med stor kjerlighet for musikk og stort hat mot autoritet. jeg prøver å lære meg å spille el-gitar, men det er ikke lett, ettersom jeg ikke eier en el-gitar. jeg liker rock, metal, og littegrann hip-hop. mer spesifikt(eller korsn man nå skriver det) liker jeg metallica, muse, red hot chili peppers, gluecifer, og en sær gutt har lært meg å like apollo og gatas parlament og sånn. går på engebråten skole i oslo, men ønsker at jeg ikke gjorde det. jeg liker å tegne rare skikkelser som river hverandre i biter, og å være ute etter forsvarlig leggetid. Faenskap er mitt yrke, og jeg har en liten utfordring til alle med guts nok. ta en strikkepinne, bøy den så spissene står ca. to cm. fra hverandre, teip den der den bøyer seg, og stikk den inn i en stikkontakt. Hold der det er teip, så får du ikke støt. sikringen vil gå. moro, moro! gjør dette på skolen mens klassen ser en kjedelig film eller på jobben hvis du aldri ble voksen. Mr. Green

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 13:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
ståpåhodet
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004
st_stakan skrev:
Phu var nesten redd jeg måtte begynne å se opp for å se noen i øya:P med mine usle 2 meter

jeg vokser enda Smile , så det så

RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 14:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Heter Atli, er 15 år, bor i Fredrikstad. Håpløs romantiker (kanskje mest håpløs) og hobbypoet. Veldig lat og glad i mat. Takk gud for at jeg har skyhøy forbrenning. Tidligre hiphop-fanatiker, nå tatt en hel omvending til Sting. Skal bli filmregissør og vinne oscar. Gjerne to.

Det er alt tror jeg.. Litt kort kanskje. Men nå har jeg ikke levd så lange heller..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 14:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
dinacecilia
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Mar 2004
min tur

Heter Linn Dina Cecilia Falt, (bruker Linn da) og er soestra til toad for de som kjenner henne. Ellers er jeg 21 aar og bor i Skottland (derfor jeg maa skrive komplisert med aa, ae og oe) hvor jeg studerer politics and International relations. Har ikke skrevet saa my paa forumet enda da, men kan sikkert hende dere kommer borti noen soeskenkrangler mellom meg og toad.. de pleier vanligvis aa holde seg til temaet vi diskuterer da( det e stabilt) For oevrig br jeg i en passe stor studentleilighet sammen med typen og to venner. Neste aar blir det typen og bare en venn, men det gaar nok like bra. Da faar vi stue nemlig. Ellers intereserer jeg meg mye for litteratur, mt 9spesiellt baking) og de daarlige tv programmene paa britisk tv (og de bra saaklart0 saa kommer nok tilaa henge endel inne paa de topicene..

tjallabais

Smile

InnleggSkrevet: Fre 19 Mar 2004, 17:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003
er det bare jeg som synes at den vanlige smileyen ser slem ut? : Smile ???

forøvrig, välkommen hit och så. Skall vi bråka snart? Wink

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Fre 19 Mar 2004, 17:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
dinacecilia
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Mar 2004
jaaa. massa braak det e stabit... vanta tills jag kommer hem saa skall jag spotta paa dig marit!

InnleggSkrevet: Fre 19 Mar 2004, 18:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Skal jeg presentere meg da tro??

Yvonne Elessedil Rognan
Yvonne stammer fra Johannes, og er fransk. Betyr barlind Wink Elessedil er etternavnet til en alvisk kongsslekt oppfunnet av min store helt Terry Brooks. Rognan er forøvrig min farmors pikenavn. Het Mathisen før men da farmor ikke er gift med farfar(som da altså het Mathisen til etternavn) som i tillegg er død og jeg ikke kaller farmor for farmor men bestemor og hun uansett er gift med min bestefar som jeg ikke er i slekt med og heter Pettersen til etternavn valgte jeg å ta etternavnet Rognan siden min far vokste opp hos sin mormor som han og forøvrig kaller bestemor, og som da er min oldemor. Nemlig.

Jeg er 20 år. Forvirret, musikkelskende, har en katt og vil gjerne adoptere mine foreldres katt i tillegg. Jeg er en ekte tøffel. Jeg er deleier i en hingst og skal overta mammaen hans til høsten. Søsteren hans har jeg ikke annet forholdt til enn måking og strigling og en kjøretur i ny og ne. Jeg er over halvt nordlending med litt innblandet kvasibergenserblod og resten ekte grenlandstelemarking. Jeg har bodd (i kronologisk rekkefølge) I Porsgrunn, Bamble, Bærum, Oslo, Bamble(kort tid) og så Halden. Nå bor jeg igjen i Bamble og har et stort ønske om å bli frisk og i stand til å føre et normalt liv uten å ta på meg skylden for ALT. Sånn er det.

Mine egenskaper går innen kverulering og syk formulering av uforståelige ting.
Dessuten er jeg en rev på å snakke med trær/skog, fjell, katter, hester og biler.

Blei du noe klokere?

InnleggSkrevet: Fre 02 Apr 2004, 13:39
Sist endret av Voon den Tor 13 Apr 2006, 23:25, endret 2 ganger
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

jada! takker for infoen! det med forvirret stemte hvewrtfall godt med mitt bilde av deg. såh..

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 10:23
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hihi, det var da fornøelig å høre Smile

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 18:21
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg er Bård. Mamma sier Baj, men når jeg tenker meg om sier de fleste Baj, fortsett fra ei som sier André. Jeg er 23, jeg bor alene i Asker. Jeg har en katt, han heter Theodor og er søt og hårete.
Jeg spiller gitar, liker å lager mat til andre og har på følelsen av at dette snart høres ut som en kontaktannonse. Jeg er plagsomt kosete. Og på et papir jeg fikk i posten står det at jeg er Administrerende Direktør i De Selverklærte Gales Forbund, det er jo litt kult.

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 19:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Mareth skrev:
Yvonne stammer fra Johannes, og er fransk.

hvilken syke sjel (hvis du er rar som meg og ble fornermet nå var det ikke meningen) klarte å fiske Yvonne ut av johannes?
Question Confused Question
høres ut nom johannes skifta kjønn og måtte finne på et nytt navn, og voila: YVONNE!
fint navn forresten. hvis jeg skifter kjønn skal jeg kalle meg yvonne. men før jeg skifter kjønn er det snøstorm i helvete.

hvis noen skal klage på min grusomme offtopichet, så unnskyld.

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Søn 11 Apr 2004, 00:37
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
rotta skrev:

hvis noen skal klage på min grusomme offtopichet, så unnskyld.

Vanligvis ville nok denne "noen" vært meg, men jeg føler meg i et utfordrende ertelystent humør etter en søvnløs natt, så jeg skal la være.
Faktisk skal jeg digregere litt ekstra, og si at jeg synes også Yvonne er et rafft navn. Storesøs heter Yvonne. Wink

InnleggSkrevet: Søn 11 Apr 2004, 09:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Fransklæreren min heter også Yvonne.

Sorry, ikke positivt...
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 11 Apr 2004, 16:40
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg så på et navnetre. Johannes sto i bunn, eller det vil si. Iochenon? (eller noe sånt) sto HEEELT i bunn ved rota. så sto johannes på stammen og så en drøss med navn etterpå. Yvonne, Jeanette, Ivan (so enkelte folk har en lei tendens til å tro jeg heter når jeg presenterer meg osv) Det er hel sant altså. Jeg har vel lært meg å trives med navnet mit. Heldigvis Smile

InnleggSkrevet: Man 12 Apr 2004, 15:27
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Iochenon? barskt!!!
yvonne skulle da ikke være vanskelig å trives med.

og forresten, jeg trener tae kwon do. bare sånn for å holde seg til tema. nå kan du ikke klage, vero.

hah.

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Man 12 Apr 2004, 16:12
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg er Mette, liker ikke navnet mitt, det er for uorginalt. Det har vel kansje noe med fææle barneminner fra teite bursdager hvor alle de voksne trodde de var like morsomme hver gang de sa "er alle mette? ja, de som ikke er det fra før da". Evil or Very Mad

Jeg gikk på privatskole, nå går jeg på Katta og trives med det, senere skal jeg vel studere, ikke vet jeg hva. Jeg kommer sikkert til å ende opp som noe, kansje jeg vil studere meg gal på Ringenes Herre? Hoppido

For ikke så veldig lenge siden var det som telte mest i livet mitt en feit ponni ved navn Sultanic, er vel han jeg kan takke for at jeg er den som jeg er i dag.. Nå har jeg en helt fantastisk kjæreste og har ett flott liv de gangene jeg klarer å nyte det. Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr 2004, 22:59
Sist endret av Ronja den Ons 14 Apr 2004, 10:41, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Ronja skrev:
.. Nå har jeg en helt fantastisk kjæreste

Mr. Green
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 08:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Ronja skrev:
(...)bursdager hvor alle de voksne trodde de var like morsomme hver gang de sa "er alle mette? ja, de som ikke er det fra før da".

Den der VAR jo skikkelig morsom!
Det er nesten så jeg får lyst til å springe ut på byen, bli gravid og få ei jente, bare for å kalle henne Mette slik at jeg kan dra den vitsen. Mr. Green

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 10:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

pappa lager sånne vitser hele tiden, har som vanlig ikke eksempler, det kommer...

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 13:46
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, ..., 10, 11, 12 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet