DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
asosial
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 3 [42 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Av Innlegg
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003
Jeg er asosial blitt. Jeg var da ikke det før..? Men det er så mange mennesker som jeg ikke gidder å være sammen med - rett og slett. Da sitter jeg heller her, eller er sammen med de få jeg faktisk trives godt med. Smile

Fin tanke.

InnleggSkrevet: Man 16 Jun 2003, 23:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Re: asosial og stolt av det....

martefine skrev:
Ja hva bruker jeg egentlig en dag til? Møter opp på skolen ufrvillig, sitter i klasserommet og ikke følger med. Motar dritt fra "klassekamerater" og gidder egentlig ikke å bry meg. Kommer hjem. Gjør absolutt ingenting, bare sitter med munnen oppe og koper... Går aldri ut, bare de få gangene jeg forviller meg til butikken for å kjøpe det mest nødvendige... Sitter hjemme. Telefoenen ringer aldri. Ser på Åse og Vegard som har kommet ett skritt lenger i forholdet sitt.... Nå har de faktisk flere ting til felles.... De slår hverandre, krangler og har sex..... Givende.... Sitter og ser mongo ut mens Jon danser 5 rytmer og prater om at han endelig har funnet sitt "kaos"..... Har ikke noe liv jeg tror jeg.... Sad

duuu...heeelt venneløs er du da ikke! Du har jo meg...og Magnus...og Marit...og Kenneth. Jeg vet det ikke er mye, men det er da iallfall noe?
Dessuten er jeg veldig veldig glad i deg!

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 17:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 3 [42 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet