|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Mine t-skjorter sier absolutt ingenting om meg. Det hadde blitt for dumt. Har forresten ikke så mange heller..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 07 Jun 2005, 14:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg lagde en t-skjorte til meg selv som jeg brukte på muntligeksamen i naturfag, og på den sto det: "Naturfag er gøy"
Hocky har mange fine t-skjorter som jeg vil ha, blandt annet en som det står "Jag har kompisar i skogen" på.
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Søn 12 Jun 2005, 20:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tyskbart
Varm i trøya

Ble Medlem: 12 Jul 2004 Innlegg: 50 Bosted: Tromsø
|
Fuck you, I'm elite.
|
Skrevet: Søn 12 Jun 2005, 22:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Hands of the merchandise
eller
Hvem trenger vel selvtillit når man er så flink som meg?
|
_________________ Mesteren i bål- og krysstissing
Skrevet: Søn 12 Jun 2005, 22:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Duckling
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 44 Bosted: I kjellern min :)
|
beste t-skjorta noensinne er fra thinkgeek.com (sikkert flere steder som selger den), og har påtrykket:
"There is no place like 127.0.0.1"
skal ha en sånn en
evt ha en med diktet til inger hagerup:
"Liten?
Jeg?
Langt ifra.
Jeg er akkurat stor nok.
fyller meg selv helt
på langs og på tvers
fra øverst til nederst.
Er du større enn deg selv
kanskje?"
|
_________________ Kvakketigakk
Skrevet: Tir 14 Jun 2005, 13:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
Jeg tenkte å lage en t-skjorte med et Inger Hagerup-dikt på. Men absolutt ikke diktet om mauren, heller diktet om hust Kom Aldri Tilbake og huset Velkommen Igjen.
Eller det som jeg ikke husker helt hva heter, om havets bunn.
|
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 14 Jun 2005, 14:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Duckling
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 44 Bosted: I kjellern min :)
|
hehe.. tingen er at (selv om jeg er 180høy) så kalles jeg lillekim derfor litt kult med dikt om å være liten ^^
|
_________________ Kvakketigakk
Skrevet: Tir 14 Jun 2005, 14:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
Ja, jeg bare synes det er litt rart at det er det mest kjente diktet hennes, men langt fra det beste.
Men da passer det jo bra!
|
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 14 Jun 2005, 18:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Min tskjorte er militærgrønn, med gul skrift "over hjertet".
Teksten er IDF - Israel Defence Force 
|
Skrevet: Tir 14 Jun 2005, 22:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg fekk kjempefin blå t-skjorte i posten i dag, WKD står det på den 
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Tir 14 Jun 2005, 23:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Jeg har en som er blå og helt lik "bluescreen" man får i Windows.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 17 Jun 2005, 21:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
springwillow skrev: | Jeg tenkte å lage en t-skjorte med et Inger Hagerup-dikt på. Men absolutt ikke diktet om mauren, heller diktet om hust Kom Aldri Tilbake og huset Velkommen Igjen.
Eller det som jeg ikke husker helt hva heter, om havets bunn. |
På havets bunn står skutene
med svære svarte seil
Maneten pusser rutene
og bruker dem til speil.
Men stakkars torskesnutene,
de tar bestandig feil!
De gamle kloke krabbene,
Tar panserskjorte på
Og digre klør på labbene
Når de skal ut og gå,
Men kommer enda stabbende
forsiktig og på skrå
Det er så vått og susende
i havets røde trær
når vannet kommer brusende
Å huttetu for vær!
Da kryper sneglehusene
I ly på sine knær
Men aller dypest nede gror
et ensomt muslingskjell,
der verdens største,
der verdens største perle bor
alene med seg selv.
Og du skal få et eventyr
om den en annen kveld
*flinke meg* 
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Fre 17 Jun 2005, 22:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004 Innlegg: 272 Bosted: The staff of anger
|
hah.. har ombetemt meg! Det skulle stått noe sånnt som: "Kløne" "Bad temper" "Høh?" da slipper jeg å si noe liksom...
*vil ha*
|
_________________ Begeret hadde trillet rundt og endt opp i stående stilling.
"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham 
Skrevet: Søn 26 Jun 2005, 01:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg vil ha en +20 skjorte of smiting
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Søn 26 Jun 2005, 13:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Stabeistet
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003 Innlegg: 392 Bosted: I de dype skoger på Østlandet
|
Jeg har svært få t-skjorter det står noe på, dog jeg har en del t-skjorter. De det står noe på, må være t-skjorta fra Skogn Folkehøgskole, og den fine DSGF-skjorta mi.
|
Skrevet: Man 27 Jun 2005, 16:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg vil ha dette på T-skjorta mi:
Det var en gang en mann som het Geir. Geir bodde i Tronheim. Geir va vældi fan a Elvis. Geir hadde mange Elvis-ting! Han hadde elvis blyant, elvis viskelær, elvis pænn, elvis linjal, elvis tusj osv. En da hadde Geir løst å fløtte, da fløtta han t Oslo. Før han fløtta inne i et nytt hus møtte han en ann mann som au va fan a Elvis! Denne mannen hadde au en hau m ting! Han hadde elvis sokker, elvis onnårtøy, elvis arbmbånd, elvis smykke, elvis svettebånd, elvis caps osv. Geir å han mannen fra Oslo fant ud at de skulle fløtte sammen å ha tingan i sammen, så hadde de sjikkeli mange elvisting lissom. Etter ei stonn ble fyren fra Oslo lei elvistingan sine, å Geir fikk allt. Etter ei stonn ble Geir lei a å bo i Oslo, så han bestæmte sæ for å fløtte ijænn. Dænne ganga fløtta Geir t Kr.sand. I kr.sand møtte Geir en ann fyr som va vældi fan a elvis. fyren fra kr.sand hadde elvis genser, elvis t-sjorte, elvis bokse, elvis shorts osv. Geir å fyren fra kr.sand bestemte sæ au for at de skulle fløtte sammen å ha alle elvis tingan i sammen! Etter ei stonn gikk fyren fra kr.sand lei elvistingan sine, så geir fikk allt sammen sjøl. Etter ei stonn fikk geir løst å fløtte ijænn, å denne ganga fløtta han d danmark. I danmark møtte Geir en fyr som va vældi fan a elvis. Denne fyren fra danmark hadde elvis lagen, elvis dynetrekk, elvis putevar, elvis madrass, elvis pude, elvis dyne osv. Geir å han fyren fra danmark bestemte sæ for å fløtte sammen, å ha elvistingan sine i sammen. Etter ei stonn gikk fyren fra danmark lei elvis, så geir fikk alle elvistingan. Etter ei stonn hadde geir løst å fløtte litt mer. Denne ganga fløtta geir t tyskland. I tyskland så møtte geir merkeli nåkk en fyr som va veldi fan a elvis. Denne fyren hadde masse elvisting. han hadde elvis spenne, elvis strikk, elvis bøyle, elvis sløyfe, elvis slips, elvis kam osv. Mannen fra tyskland å geir bestemte sæ for å ha tingan i sammen, å flytte sammen. Etter ei stonn jikk fyren fra tyskland lei elvis, å geir fikk alle tingan. Etter ei stonn så hadde geir løst å fløtte ijænn. Geir fløtta t spania. da geir kom t spania møtte han en fyr som va vældi fan a elvis. Fyren fra spania hadde masse elvisting. han hadde elvis seng, elvis stol, elvis sofa, elvis bor, elvis komode, elvis hylle osv. Fyren fra spania å geir ble enie om at de skulle fløtte sammen, å at de skulle ha tingan i sammen. Etter ei stonn ble fyren fra spania lei elvis, å geir fikk allt sammen. Etter ei stonn fløtta geir ijænn. Geir fløtta nå t england. I england så møtte han en fyr som va veldi fan a elvis. Fyren fra england hadde masse elvisting. han hadde elvis teppe, elvis gardinger, elvis vindu, elvis dør, elvis flagg, elvis pakett osv. Fyren fra england å geir ble eine om å ha elvist tingan i sammen, å de ble enie om å fløtte sammen. Etter ei stonn ble han fyren fra england lei elvis, å geir fikk alle elvis tingan. Etter ei stonn ville geir fløtte, å han fløtta t russland. I russland møtte han en fyr som va veldi fan a elvis. Fyren fra russland hadde en hau m elvisting. han hadde elvis vegger, elvis gulver, elvis tak, elvis tapet, elvis maling osv. etter en lang diskusjon ble russeren å geir enie om å fløtte sammen, å ha elvis tingan i sammen. Etter ei stonn ble fyren fra russland lei elvis, å geir fikk allt sammen. Etter ei stonn fløtta geir ijænn. Merkeli nåkk fløtta geir t tyrkia denne ganga. I tyrkia møtte geir en fyr som va vældi elvis fan, å fyren fra tyrkia hadde en hæil hau m elvis ting. Han hadde elvis sykkel, elvis rullesjøyter, elvis moped, elvis bil, elvis skateboard osv. Fyren fra tyrkia å geir ble enie om å fløtte sammen, å ha elvis tingan i sammen. Etter ei stonn ble fyren fra tyrkia lei elvis, å merkeli nåkk fikk geir allt sammen. Belive it or not, men geir fløtta ijænn. Denne ganga fløtta geir t kina. I kina møtte geir en fyr som va veldi fan a elvis, han hadde elvis katt, elvis honn, elvis hæst, elvis ku, elvis gris osv. Geir å fyren fra kina bestemte sæ for å fløtte sammen å ha elvis tingan i sammen. Etter ei stonn blei fyren fra kina lei elvis, å geir fikk alt sammen. Etter ei stonn fløtta geir ijænn.... (nå får æ snart skrivevansker, Så derfor hopper vi over de 15 neste minuttan a vitsen, å hopper t slutten) Etter ei stonn fløtta geir t Washinton DC. I Washintion DC møtte geir ingen som va vældi fan a elvis, å han satt sæ skuffa ner på en bar. På den baren møtte geir presidenten. Han va go i formen å fortalte at han hadde et hæilt palass m elvis ting. han hadde allt muli du kan tænke dæ a elvis ting. Elvis bekk, elvis insjø, elvis fisk, elvis båd, elvis hus, elvis garasje, elvis bilde, elvis cd-plade, elvis data osv. osv. osv. Presidenten å geir ble enie om å fløtte sammen å ha alle elvistingan i sammen. Etter ei stonn gikk presidenten lei elvistingan sine, å geir fikk allt sammen. Etter ei stonn bestemte geir sæ for å fløtte. Nå hadde jo geir kjempe kjempe kjempe masse elvisting, å fløttelasse besto a kjempe kjempe kjempe mange tilhænngåre.... (d kan tenkes at tilhænngårane va elvis tilhengåre) bag på den aller bagerste tilhengeren sadd d to tomater. Plutseli datt den ene tomaten ner, da sa den andre; kom an ketsjup!!!!!!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 28 Jun 2005, 12:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |