Av 

Veronica  
Erkegranul 
Det må bli Catbert, den onde personalsjefen. Det vesenet er jo bare gjennomført ond, hvilket naturligvis er morsomt, ettersom ondskap er verdens hovedunderholdning for tiden (ref. Bush's tale i natt). 

_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them.  - Jane Austen
Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 15:18

maria  
l33t 
two towers.. jeg elsker scenene på slutten av filmen  

_________________Moderator-Maria 
All men are animals. Some just make better pets. 
Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 17:09

rebecca  
OoaHelaNatten 
windows... linux er så innviklet syns jeg.det er sikkert ok dersom du setter deg inn i det,men siden jeg ikke har gjor det sier jeg windows

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 18:07

Veronica  
Erkegranul 
Grønt. Det er faktisk yndlingsfarven min, fordi den minner meg om skoger og planer og trær, og til en viss grad i enkelte nyanser også havet. 

_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them.  - Jane Austen
Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 18:56

Glahn  
Mors Lille Ole 
Aragorn

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 19:29

Veronica  
Erkegranul 
Ranger. De er så hendige og tøffe. Dessuten har jeg blitt litt lei av alver, særlig hva D&D angår. 

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 19:40

Glahn  
Mors Lille Ole 
*melde pass*  

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 20:15

ash  
Hurrafantastisk 
blondine, så har man noe å mobbe henne for. (på en vennskapelig måte for all del, det kan vere ganske gøy:)

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 20:34

FauSt_  
Varm i trøya 
Bestevennen, så kommer man ikke til å gå tom for ting å krangle med kjæresten om.

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 23:00

Glahn  
Mors Lille Ole 
Friluft

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 23:03

FauSt_  
Varm i trøya 
Ooh, tough one.. Skal man velge pasta fordi man spiser mye av det eller poteter fordi man spiser mye av det? (ca 60% av kostholdet mitt er pasta eller poteter).

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 23:26

Veronica  
Erkegranul 
Fancy mat i begynnelse og makaroni på slutten. 

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 23:38

Glahn  
Mors Lille Ole 
Egentlig ingen av delene, fordi jeg spiste billig men godt gjennom hele semesteret...

Skrevet:  Tir 18 Mar 2003, 23:39

maria  
l33t 
Veronica: BB, for det er vi kvitt om et par måneder.. 

_________________Moderator-Maria 
All men are animals. Some just make better pets. 
Skrevet:  Ons 19 Mar 2003, 06:40

Veronica  
Erkegranul 
Dagbladet, for de har Nemi og Pondus.   

Skrevet:  Ons 19 Mar 2003, 11:45

Shealien  
l33t 
Warhammer, pga terningsystemet. det er så gøy å ha 60 i en skill.  

Skrevet:  Ons 19 Mar 2003, 14:20

Veronica  
Erkegranul 
Hanne svarte rett; Warhammer er tøffest. Jeg spiller en menneskelig Legolas-wannabe, som har 85 ellerno i bueskyting. Og jeg får jo som kjent nesten aldri noe over 10.  

Skrevet:  Ons 19 Mar 2003, 14:24

ash  
Hurrafantastisk 
kort og kald, for da blir man fort ferdig, og så er det kaldt nok til at man kan gå på sløyter og ha det gøy :)

Skrevet:  Ons 19 Mar 2003, 15:07

Veronica  
Erkegranul 
Solo, for Fanta er amerikansk. 

Skrevet:  Ons 19 Mar 2003, 15:16

Shealien  
l33t 
Hedonist, for jeg liker å ha noe å si i det meste. 

Skrevet:  Ons 19 Mar 2003, 16:16

Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende