DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Hva studeres, eller kan tenkes Ă„ studeres blandt folket?
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 7 [121 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Neste
Av Innlegg
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
No er det eit Är fysikk for Ä fÄ ferdig bachelorgraden i matte. Hurra.

InnleggSkrevet: Ons 17 Aug 2005, 09:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Jeg har lyst til Ä studere kunst, men fÞr det skal jeg gÄ tegning form og farge pÄ videregÄende.

InnleggSkrevet: Fre 19 Aug 2005, 18:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Jeg gÄr pÄ VK1 allmenn.
Men jeg har lyst til Ă„ jobbe med barn og ungdom, eller datamaskiner, eller film, eller noe helt annet igjen.
Egentlig har jeg mest lyst til Ä reise og fÄ betalt for det, men det tror jeg at jeg kan se langt etter.

Jeg har lyst til Ä lÊre masse sprÄk, og gÄ pÄ skole i Amsterdam, Autralia, Italia, eller kanskje pÄ Lillehammer?
OgsÄ har jeg lyst til Ä lÊre om forskjellige religioner, kulturer og mennesker.

Jeg har faktisk ikke peiling.
Men det gjĂžr det litt spennende Ă„ se hvor jeg havner Wink

InnleggSkrevet: Sűn 04 Sep 2005, 14:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
"knowledge is power"
Jeg skal lÊre meg alt jeg kan innenfor det meste, og kunne jobbe innenfor det meste. NÄ gÄr jeg medier, og jeg kommer sikkert til Ä havne opp som en enda stÞrre sÊring enn jeg er nÄ.

InnleggSkrevet: Sűn 04 Sep 2005, 20:46
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
jeg vil studere pÄ IT-akdemiet og bli nettverksspesialist...men det koster dyrt sÄ akurat nÄ gÄr jeg Hotel og NÊring og skal se om jeg fÄr sÞkt meg inn pÄ IKT til neste Är Razz

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 17:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg gÄr pÄ manglerud jeg.
vk1 Drama.

Sammen med de smÄ sÞte 17Äringene. Og de er kule, og drama er gÞy, og jeg stortrives.

(og de som sier at det bare blir tull av Ä ta pauseÄr og folkehÞgskole fÞr man er ferdig med vgs, kan snakke for seg selv. Jeg kunne iallfall ikke hatt det bedre.)

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 19:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Jeg skulle studert et eller annet men sÄ glemyte jeg Ä sende inn papirene mine i juli sÄ nÄ vet jjeg ikke engang hva jeg skulle studert.

Og den usikkerheten er litt frustrerende men sÄnn alt i alt hadde jeg ikke hatt tid til Ä studere allikevel...

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 19:22
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

M_Stuff skrev:
Jeg skulle studert et eller annet men sÄ glemyte jeg Ä sende inn papirene mine i juli sÄ nÄ vet jjeg ikke engang hva jeg skulle studert.

Og den usikkerheten er litt frustrerende men sÄnn alt i alt hadde jeg ikke hatt tid til Ä studere allikevel...

dakar deg da.. *kosepÄ*

Jeg tror du burde studere pÄ deg litt hukommelse og orden. Razz

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 19:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
songbird skrev:
M_Stuff skrev:

dakar deg da.. *kosepÄ*

Jeg tror du burde studere pÄ deg litt hukommelse og orden. Razz

Men jeg har jo studert tidligere da, er bare det at jeg lurte pÄ om jeg hadde lyst til Ä studere mer... men sÄ glemte jeg helt alt sammen og nÄ vet jeg ikke engang om jeg hadde kommet inn eller hvem av studiene jeg hadde kommet inn pÄ

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 19:39
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
skal ta kjĂžrelĂŠrer skolen i sverige etter vgs..

InnleggSkrevet: Tir 06 Sep 2005, 13:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg har sullet rundt i 4 Är nÄ, og gÄtt pÄ livets skole Wink
Neida.. Jeg har bodd litt rundt om kring, jobbet med forskjellige ting, gÄtt pÄ noen skoler, og tatt opp noen fag. Men alt i alt har jeg ikke fullfÞrt noen ting.
Planen nÄ er Ä dra til Berlin i 2 mnd. og lÊre tysk, sÄ ta tyskeksamen i Danmark. Etter det vil forhÄpentlig samordna opptak godkjenne mitt brokede Steinerskole vitnesbyrd + -... Og gi med den fordÞmte studiekompetangsen.

SÄ begynner jeg forhÄpentlig pÄ ett eller annet studie neste hÞst. MÄ sÞke fÞr 15. mars.. ForhÄpentlig kommer jeg inn pÄ Roskilde universitet pÄ humanistisk basislinje.
Ellers skal jeg da ogsÄ sÞke pÄ historie, sprÄk og kunst andre steder.
-HÄper det blir noe ut av meg til sist! Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Ons 07 Sep 2005, 13:42
Homewrecker
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004
GÄr GK almmen, men hÄper Ä fÄ studere psykologi...

InnleggSkrevet: Tor 03 Nov 2005, 21:21
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
jeg gÄr nÄ siste Äret pÄ steinerskolen. og etterpÄ skal jeg studere litteraturvitenskap eller historie eller idehistorie eller noe sÄnt.

InnleggSkrevet: Tor 03 Nov 2005, 21:27
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
jepp, jeg skal det samme som Therese og Homewrecker faktisk.

InnleggSkrevet: Lűr 05 Nov 2005, 12:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg studerer nÄ pedagogikk, men tenker Ä hoppe over pÄ spesialpedagogikk fra hÞsten av, ped og sped er samla fÞrste Äret Smile

Jeg har blitt helt hekta pÄ jobben min, og jeg Þnsker Ä fortsette Ä jobbe med den lenge lenge!

InnleggSkrevet: Sűn 29 Jan 2006, 20:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Audi
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mai 2003
Jeg gÄr pÄ bachelor i Middelalder studier med spesialisering i Latin for tiden.. ikke akkurat sÄ spennende, men man overlever.. fÄr se om man finner noe bedre neste Är..

InnleggSkrevet: Tor 02 Feb 2006, 23:59
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Akkurat i dag har jeg store planer om Ă„ bli sosionom. Mhm.
SÄ kan jeg jobbe med barn og ungdom og bli sÄnn snill-dame-man-kan-snakke-med. PÄ Bupp foreksempel.

InnleggSkrevet: Tir 07 Feb 2006, 13:01
Vaffeldyret
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Des 2005
GK allmenne, Þkonomiske og administrative fag pÄ Asker vgs. Neste Är skal jeg velge engelsk eller samfunnsfag videre, tenker jeg.

InnleggSkrevet: Ons 08 Feb 2006, 17:04
Puseklatt
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 26 Mar 2006
Jeg studerer sosialantropologi, 6. semester pÄ bachelor og skal bli bedreviter! Jeg skal ogsÄ bli professor og stÞrre enn Fredrik Barth og Unni Wikan til sammen. Og sÄ skal jeg bli Êresprofessor pÄ Harvard og Stanford. Og sÄ skal alle lese det jeg publiserer og tenke "FY FAEN, hun der er smart, ass..."

InnleggSkrevet: Man 27 Mar 2006, 00:18
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
Akkurat nÄ gÄr jeg Naturvitenskaplig Forskerlinje ved Horten VGS, andre Äret. Smile Etter dette har jeg litt lyst til Ä ta matematikk, informatikk og teknologi pÄ UIO. Har ogsÄ en liten drÞm om Ä ta noe av tiden i Australia. Very Happy Vet ikke helt enda, though. SÄ langt er det bare tanker og ideer, jeg aner ikke hvor jeg er om to Är.

InnleggSkrevet: Man 27 Mar 2006, 07:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 7 [121 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet