|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
No er det eit Är fysikk for Ä fÄ ferdig bachelorgraden i matte. Hurra.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Ons 17 Aug 2005, 09:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg har lyst til Ä studere kunst, men fÞr det skal jeg gÄ tegning form og farge pÄ videregÄende.
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Fre 19 Aug 2005, 18:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Jeg gÄr pÄ VK1 allmenn.
Men jeg har lyst til Ă„ jobbe med barn og ungdom, eller datamaskiner, eller film, eller noe helt annet igjen.
Egentlig har jeg mest lyst til Ä reise og fÄ betalt for det, men det tror jeg at jeg kan se langt etter.
Jeg har lyst til Ä lÊre masse sprÄk, og gÄ pÄ skole i Amsterdam, Autralia, Italia, eller kanskje pÄ Lillehammer?
OgsÄ har jeg lyst til Ä lÊre om forskjellige religioner, kulturer og mennesker.
Jeg har faktisk ikke peiling.
Men det gjĂžr det litt spennende Ă„ se hvor jeg havner 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Sűn 04 Sep 2005, 14:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
"knowledge is power"
Jeg skal lÊre meg alt jeg kan innenfor det meste, og kunne jobbe innenfor det meste. NÄ gÄr jeg medier, og jeg kommer sikkert til Ä havne opp som en enda stÞrre sÊring enn jeg er nÄ.
|
Skrevet: Sűn 04 Sep 2005, 20:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg vil studere pÄ IT-akdemiet og bli nettverksspesialist...men det koster dyrt sÄ akurat nÄ gÄr jeg Hotel og NÊring og skal se om jeg fÄr sÞkt meg inn pÄ IKT til neste Är 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 17:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg gÄr pÄ manglerud jeg.
vk1 Drama.
Sammen med de smÄ sÞte 17Äringene. Og de er kule, og drama er gÞy, og jeg stortrives.
(og de som sier at det bare blir tull av Ä ta pauseÄr og folkehÞgskole fÞr man er ferdig med vgs, kan snakke for seg selv. Jeg kunne iallfall ikke hatt det bedre.)
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 19:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Jeg skulle studert et eller annet men sÄ glemyte jeg Ä sende inn papirene mine i juli sÄ nÄ vet jjeg ikke engang hva jeg skulle studert.
Og den usikkerheten er litt frustrerende men sÄnn alt i alt hadde jeg ikke hatt tid til Ä studere allikevel...
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 19:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
| M_Stuff skrev: | Jeg skulle studert et eller annet men sÄ glemyte jeg Ä sende inn papirene mine i juli sÄ nÄ vet jjeg ikke engang hva jeg skulle studert.
Og den usikkerheten er litt frustrerende men sÄnn alt i alt hadde jeg ikke hatt tid til Ä studere allikevel... |
dakar deg da.. *kosepÄ*
Jeg tror du burde studere pÄ deg litt hukommelse og orden. 
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 19:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
| songbird skrev: | | M_Stuff skrev: | Jeg skulle studert et eller annet men sÄ glemyte jeg Ä sende inn papirene mine i juli sÄ nÄ vet jjeg ikke engang hva jeg skulle studert.
Og den usikkerheten er litt frustrerende men sÄnn alt i alt hadde jeg ikke hatt tid til Ä studere allikevel... |
dakar deg da.. *kosepÄ*
Jeg tror du burde studere pÄ deg litt hukommelse og orden.  |
Men jeg har jo studert tidligere da, er bare det at jeg lurte pÄ om jeg hadde lyst til Ä studere mer... men sÄ glemte jeg helt alt sammen og nÄ vet jeg ikke engang om jeg hadde kommet inn eller hvem av studiene jeg hadde kommet inn pÄ
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 19:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
skal ta kjĂžrelĂŠrer skolen i sverige etter vgs..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 06 Sep 2005, 13:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: KĂžbenhavn
|
Jeg har sullet rundt i 4 Är nÄ, og gÄtt pÄ livets skole
Neida.. Jeg har bodd litt rundt om kring, jobbet med forskjellige ting, gÄtt pÄ noen skoler, og tatt opp noen fag. Men alt i alt har jeg ikke fullfÞrt noen ting.
Planen nÄ er Ä dra til Berlin i 2 mnd. og lÊre tysk, sÄ ta tyskeksamen i Danmark. Etter det vil forhÄpentlig samordna opptak godkjenne mitt brokede Steinerskole vitnesbyrd + -... Og gi med den fordÞmte studiekompetangsen.
SÄ begynner jeg forhÄpentlig pÄ ett eller annet studie neste hÞst. MÄ sÞke fÞr 15. mars.. ForhÄpentlig kommer jeg inn pÄ Roskilde universitet pÄ humanistisk basislinje.
Ellers skal jeg da ogsÄ sÞke pÄ historie, sprÄk og kunst andre steder.
-HÄper det blir noe ut av meg til sist! 
|
_________________ "Du skal ikke vente pÄ inspiration. Du skal gÄ pÄ jagt efter den med en kÞlle". Jack London
Skrevet: Ons 07 Sep 2005, 13:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Homewrecker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004 Innlegg: 231 Bosted: Trondheim rock city
|
GÄr GK almmen, men hÄper Ä fÄ studere psykologi...
|
_________________ Just because I dress like this doesn't mean I'm a Communist...
Skrevet: Tor 03 Nov 2005, 21:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
jeg gÄr nÄ siste Äret pÄ steinerskolen. og etterpÄ skal jeg studere litteraturvitenskap eller historie eller idehistorie eller noe sÄnt.
|
Skrevet: Tor 03 Nov 2005, 21:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
jepp, jeg skal det samme som Therese og Homewrecker faktisk.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lűr 05 Nov 2005, 12:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg studerer nÄ pedagogikk, men tenker Ä hoppe over pÄ spesialpedagogikk fra hÞsten av, ped og sped er samla fÞrste Äret
Jeg har blitt helt hekta pÄ jobben min, og jeg Þnsker Ä fortsette Ä jobbe med den lenge lenge!
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Sűn 29 Jan 2006, 20:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mai 2003 Innlegg: 128 Bosted: Bergen
|
Jeg gÄr pÄ bachelor i Middelalder studier med spesialisering i Latin for tiden.. ikke akkurat sÄ spennende, men man overlever.. fÄr se om man finner noe bedre neste Är..
|
_________________ AAAAAAAAAAAAAAANGST
Skrevet: Tor 02 Feb 2006, 23:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Akkurat i dag har jeg store planer om Ă„ bli sosionom. Mhm.
SÄ kan jeg jobbe med barn og ungdom og bli sÄnn snill-dame-man-kan-snakke-med. PÄ Bupp foreksempel.
|
Skrevet: Tir 07 Feb 2006, 13:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vaffeldyret
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Des 2005 Innlegg: 220 Bosted: Asker
|
GK allmenne, Þkonomiske og administrative fag pÄ Asker vgs. Neste Är skal jeg velge engelsk eller samfunnsfag videre, tenker jeg.
|
_________________ Liberae sunt nostrae cogitationes
Skrevet: Ons 08 Feb 2006, 17:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 26 Mar 2006 Innlegg: 48 Bosted: Oslo
|
Jeg studerer sosialantropologi, 6. semester pÄ bachelor og skal bli bedreviter! Jeg skal ogsÄ bli professor og stÞrre enn Fredrik Barth og Unni Wikan til sammen. Og sÄ skal jeg bli Êresprofessor pÄ Harvard og Stanford. Og sÄ skal alle lese det jeg publiserer og tenke "FY FAEN, hun der er smart, ass..."
|
Skrevet: Man 27 Mar 2006, 00:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Akkurat nÄ gÄr jeg Naturvitenskaplig Forskerlinje ved Horten VGS, andre Äret. Etter dette har jeg litt lyst til Ä ta matematikk, informatikk og teknologi pÄ UIO. Har ogsÄ en liten drÞm om Ä ta noe av tiden i Australia. Vet ikke helt enda, though. SÄ langt er det bare tanker og ideer, jeg aner ikke hvor jeg er om to Är.
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Man 27 Mar 2006, 07:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |