DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
HÄrfrisyrer
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 6 [104 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Av Innlegg
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg mÄ si jeg liker gutter best med kort hÄr Wink

InnleggSkrevet: Tor 14 Apr 2005, 07:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Langt hÄr! Gjerne med litt krÞller...deet er fint det!

men kort hÄr er fint det og...kommer an pÄ hvem hÄret sitter pÄ liksom. Noen kler bare ikke langt hÄr.

InnleggSkrevet: Tor 14 Apr 2005, 10:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Det kommer helt an pÄ gutten.

Noen ganger er de SÅÅÅÅÅÅ fine med langt hĂ„r, andre ganger er de fine med kort.
Jeg pleier Ă„ foretrekke kort.

Og IKKE Hockey!

InnleggSkrevet: Fre 15 Apr 2005, 12:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Liker gutter med akkurat sÄ langt hÄr at jeg kan ta tak i det og dra Twisted Evil

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Fre 15 Apr 2005, 14:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg skal klippe meg pÄ onsdag Very Happy Men vet ikke helt Ässen jeg skal ha det Neutral

InnleggSkrevet: Fre 15 Apr 2005, 14:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Som sagt, jeg foretrekker langt hÄr. Det trenger ikke vÊre veldig langt, det mÄ bare vÊre noe der liksom. Er ikke noe fan av sÄnn helt kort. Man mÄ kunne kose med det.

ForsÄvidt liker jeg litt skjegg ogsÄ. Trenger ikke vÊre mye, men litt er kult...Thomas Dybdahl er drÞmmen, han har bÄde skjegget og hÄret. I tillegg til stemmen...men den har jo ikke noe med denne saken Ä gjÞre..

*vĂŠre svĂŠrt trĂžtt*

InnleggSkrevet: Lűr 16 Apr 2005, 00:09
aneena
Veronica
Veronica

Klippet meg i gÄr... MÄtte klippe 3-4 cm pÄ lengden istede for 1-2cm fordi det var sÄ flisete Sad Endelig hadde jeg fÄtt det litt langt sÄ mÄ jeg klippe 3-4 cm...men men... Klippet ogsÄ etasjeklipp og luggen skrÄ... Ble ikke sÄ gale, men litt vanskelig Ä se egentlig men gÄr an hvis man gÄr inn for Ä se etter Wink

InnleggSkrevet: Tor 21 Apr 2005, 18:40
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
Hva mener dere med langt hÄr pÄ gutter egentlig?
AltsÄ lengden.

Gutter med LANGT (snakker om 40-50 cm) hÄr absolutt best.
Og skjegg. Men det gÄr vell ikke undet hÄrfrisyrer.

Selv har jeg en rÞd lugg, er vell i grunn det eneste spesielle med min hÄrfrisyre.

InnleggSkrevet: Tor 21 Apr 2005, 20:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
songbird skrev:
Er ikke noe fan av sÄnn helt kort. Man mÄ kunne kose med det.

Jeg mener det gÄr an Ä kose med hÄr selv om det er kort.
Feks hÄret som vokser ut rett etter man har vÊrt skallet, er veldig fint Ä kose med... Wink de som har lengre hÄr har ofte sÄ mye dritt oppi det...
tenker ikje pÄ fugledrit og sÄnn, men pÄ feks voks. Joda...voks er kjempegÞy, men ser ekkelt ut hvis det er mye... Freakish
Liker hÄret sÄ lenge det kler hodet Wink
Noen kler kort hÄr, andre kler lengre hÄr..., men heeelt langt hÄr liker jeg ikke sÄ godt...

InnleggSkrevet: Tir 03 Mai 2005, 21:19
Sist endret av Skumfidus den Tir 03 Mai 2005, 21:22, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
*fjerne likt innlegg....*

InnleggSkrevet: Tir 03 Mai 2005, 21:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg foretrekker langt bustete hÄr uten noe som helst gugge i jeg. Voks er bare teit, for da kan man ikke kose med hÄret uten Ä ble ekkel og klisstete.

InnleggSkrevet: Ons 04 Mai 2005, 10:29
Moonshade
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005
Joda, litt enig med rÞverdatter'n; det gÄr an Ä kose med helt kort hÄr. Veldig mykt og godt Ä ta pÄ Smile
(Alle kjenner da til fenomenet med at folk med bare noen fÄ mm hÄr gjerne blir strÞket masse over hodet?!)
Men mÄ vel tilstÄ at jeg foretrekker Ä kose med hÄr som er litt lenger selv. SÄ har man litt mer Ä leke med og ta i.. Wink
Rent bortsett fra at -som rÞverdatter'n pÄpekte- gutten da gjerne har hÄret fullt av voks el..
-Og da blir henda dine klissete og ekle og han vil ofte ikke vil la deg fÄ lov til Ä leke med hÄret hans lenger engang!
(Hva er dette for noe gutter?! )
*VĂŠre enig med Songbird i at voks bare er teit*

Ellers har jeg ingen problemer med gutter med langt hÄr.
Men som andre har nevnt fĂžr meg; det er ikke noe alle kler.
Selv om noen gjĂžr det helt klart.

Selv?
Vel, jeg har langt, glatt hÄr som er umulig Ä gjÞre noe som helst med.
Og som er sÄ tungt at det henger rett ned uansett. *sukke litt*
Hender jeg fĂžler for Ă„ klippe det kort, men ender stort sett med Ă„ droppe det.
Trives vel best med Ä holde det langt, sÄnn nÄr det kommer til stykket. Blir bare litt lei av og til..!
Har faktisk bare hatt kort hÄr én gang siden fÞr skolealder, og det varte vel i et Är eller to.

Likevel.. Skulle jeg snakke om Ä klippe meg, fÄr jeg gjerne masse protester!
SÊrlig fra den mannlige garde, men jenter tar ogsÄ ofte til motmÊle.
Hva er egentlig denne greia med jenter og langt hÄr?
*undre seg litt*

InnleggSkrevet: Ons 04 Mai 2005, 10:59
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Saken er bare den at du har veldig fint hÄr - er ikke noe mer komplisert enn som sÄ Wink

Selv har jeg masse hÄr, og tjukt hÄr. Med fall. Problemet er bare at jeg ikke gidder fÄ det i Þynene hele tiden, sÊrlig siden jeg trener sÄpass mye som jeg gjÞr. HÄr har en lei tendens til Ä skitne til brillene ogsÄ. Derfor har jeg etterhvert kommet frem til at det er best Ä ha det litt kort, om ikke veldig kort. Og med hÄrgele er det utrolig hvor mye mindre mas det blir Ä fÄ orden pÄ sakene om morgenen. Jeg har virkelig ikke tid til Ä vaske hÄret pÄ den tiden av dÞgnet.

InnleggSkrevet: Tor 05 Mai 2005, 13:12
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004
lengden pÄ hÄret mitt er litt forskjellig.. luggen gÄr litt forbi nesetippin, pÄ sidene gÄr d akurat til kinnbenet, og bak gÄr det til skillet mellom rygg/nakke.... fargen er ca halvparten svart og innerste halvpart mÞrkeblondt.. har ikke giddet Ä farge pÄ lenge nÄ... har vel forsÄvidt ikke klippet meg pÄ nesten ett halvt Är... har litt smÄlokker.... har veldig mye krÞller etter jeg har dusjet hvis hÄret fÄr lufttÞrke... kan forhindres me Ä gÄ me lue til hÄret er helt tÞrt...

vil gjerne ha hÄr som gÄr til litt neden for kinnbenet med mÞrk farge... er fornÞyd med hÄr typen min, men er enda litt for kort...

mÄ snart komme meg til frisÞren Ä klippe meg litt i nakken sÄnn at jeg fÄr jevnet ut lengden... farge gjÞr jeg selv.. er mye billigere...

InnleggSkrevet: Tir 17 Mai 2005, 01:51
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Apropos hÄrfrisyrer.. Noen hÄrfrisyrer er bare pent til en bestemt farge. evt pene pÄ alle farger untatt en Rolling Eyes
FÞr kunne jeg ikke under noen omstendigheter ha luggen min rukket tilbake og festet i en spenne eller noe. men nÄ var jeg sÄ lei svart hÄr at jeg hadde i blekemiddel og farget etterveksten brun. Plutselig kunne jeg ha luggen bakover i en spenne uten at det sÄ helt tÄpelig ut Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 24 Mai 2005, 15:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Jeg klippet meg forrige fredag. FÞlte jeg trengte det fÞr konfirmasjonen til lillebroren min. SÄ nÄ har jeg kort hÄr. Atskillig kortere enn fÞr...

InnleggSkrevet: Tir 24 Mai 2005, 19:31
Ennasus
l33t
l33t

Jeg har fÄtt pannelugg! Men den trenger Ä klippes.. Og sÄ har jeg farget hÄret brunt, med noen lysere striper i.
Jeg tror jeg har hatt de fleste hÄrfarger, og en god del frisyrer opp i gjennom..
Det mest ekstreme mÄ vÊre da jeg hadde knall rosa, helt kort bustete hÄr.. Og masse sort sminke. Heh.. Da var jeg bare 14.

InnleggSkrevet: Sűn 29 Mai 2005, 21:51
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
NÄ er hÄret mitt.... Rosa. Det var ikke medvilje, er bare meg som ikke fikk til Ä bleke ut det rÞde.

Men, rosa Razz

Og etterveksten er blond, sÄ jeg ser ganske teit ut.

InnleggSkrevet: Fre 10 Jun 2005, 16:26
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Jeg har farget hÄret mitt rÞdt. Helt rÞdt, ikke brunrÞdt. Riktignok ikke knallfargerÞdt, men temmelig rÞdt allikevel.
Faktisk ganske kult, og folk sier jeg kler det... Smile

InnleggSkrevet: Lűr 11 Jun 2005, 20:28
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005
Starter med hÄrfargen min, den er litt spesiell. Nederst er det en slags gyllenrÞdbrun farge (litt mÞrk).
Jeg synes at det er utrolig dumt at hÄret som i februar var blÄsort har falmet sÄ kraftig. Surprised
Øverst er min naturlige hÄrfarge, som er en slags kald grÄbrun/blond farge, ispedd en del tynne blonde striiper fra solbleiking.
Jeg har krÞller i varierende grad, kommer pÄ hvor mange fletter jeg gidder og lage. Tunge
Skallepelsen min er ganske lang, den slutter sÄnn ca midt mellom rygg og uanstendighet. Razz

InnleggSkrevet: Tir 16 Aug 2005, 00:01
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 6 [104 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet