|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Jeg har ikke fult så mange BH'er egentli, har 5 men bruker mest 3-4 av dem, noen til å trene i og noen til hverdags liksom. Men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en litt større størelse i BH'er for bruker 70A, brukte før 70B, men den ble forstor. Bruker push-up selvom det ikke er til så altfor stor hjelp egentli, men er bedre enn ingenting 
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Ons 04 Mai 2005, 17:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Mammaen til typen min jobber i Triumph.. det er digg liksom 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 13:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
!
|
Skrevet: Ons 11 Mai 2005, 23:06 Sist endret av Skumfidus den Tor 16 Nov 2006, 21:11, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
hvilket merker er det som ikke driver med det liksom ? skal vedde på at den genseren du har på deg i dette sekundet er laget av en barnearbeider.. uansett.. jeg har så mye jeg skulle sagt om barnearbeid, men det tilhører ikke denne topicen
|
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 18:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
BH'er er seriøst vanskelige å få av med en hånd!
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 27 Nov 2005, 14:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
mathianus skrev: | BH'er er seriøst vanskelige å få av med en hånd! |
Neida, de fleste har jo den der dobbelhempe-greia. Bare plasser tommelen på den ene siden av låsen og en finger(jeg foretrekker langfingeren, for da kan pekefingeren hjelpe til om en av hempene er vanskelige) på den andre siden og klem dem sammen. Når du slipper da vil den være låst opp For sikkerhets skyld kan man jo bruke pekefingeren mellom den overlappende delen av låsen så ikke hempene hemper seg igjen.
Enkelhemper er enda lettere
edit: lurt å kline+kose med håret i nakken til jenta mens du fikler, så du har kontroll på at ikke noe hår kommer i veien for prosjektet, om det er langt nok 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Søn 27 Nov 2005, 15:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
hm, det er jo kjernen av problemet det siste der, man er så opptatt med alt annet at man ikke er mer praktisk anlagt enn å få opp en skyvedør. Føler meg litt som Brick i Anchorman til tider 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 28 Nov 2005, 15:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Bah, man tar bare hånda bak og vips - nakne pupper
LETT!!
|
Skrevet: Man 28 Nov 2005, 16:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Eyden skrev: | mathianus skrev: | BH'er er seriøst vanskelige å få av med en hånd! |
Neida, de fleste har jo den der dobbelhempe-greia. Bare plasser tommelen på den ene siden av låsen og en finger(jeg foretrekker langfingeren, for da kan pekefingeren hjelpe til om en av hempene er vanskelige) på den andre siden og klem dem sammen. Når du slipper da vil den være låst opp For sikkerhets skyld kan man jo bruke pekefingeren mellom den overlappende delen av låsen så ikke hempene hemper seg igjen.
Enkelhemper er enda lettere
edit: lurt å kline+kose med håret i nakken til jenta mens du fikler, så du har kontroll på at ikke noe hår kommer i veien for prosjektet, om det er langt nok  |
Ah, prøvd i praksis, du er en guru uten like når det gjelder å ta av bh'er med dobbelhempe, men greia var at det var sånne sports-bh'er med noe spenne-aktige greier. Måtte i det minste ha ingeniørutdannelse og stifinnerkurs for å klare det. (når det gjelder å ta av bh'er, er jente det sterkeste kjønn) 
|
Skrevet: Tir 29 Nov 2005, 18:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
jeg har et par bh'r som har hempen forann.. og det er jo alltid like gøy
|
Skrevet: Fre 09 Des 2005, 07:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg kan ofte få ganske vondt i puppene (vet ikke hvorfor), men da bruker jeg ofte bare sånne myke tøy BHer uten spiler. Men de gir ikke særlig mye støtte. Hurra for T-shorte BHene. Pushup er greit hvis de ikke pusher for mye opp (det er faktisk forskjell).
De fleste Bhene mine er i 75b, og jeg synes absolutt ikke at jeg har små pupper! Ville ikke hatt større.
Egentlig er størrelsen min 70c, men den er stort sett umulig å finne.. Er ganske smal rundt brystkassa.
Nåh, jeg har vel ca 4 BHer jeg bruker, resten har jeg, eller kommer jeg til å kaste.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 13 Des 2005, 16:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
**fornøyd sukk**
Dette må vel være den allermest koselige tråden jeg noensinne har hatt gleden av å lese meg gjennom. Takk skal dere ha, alle sammen 
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 15:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
aneena skrev: | Jeg har ikke fult så mange BH'er egentli, har 5 men bruker mest 3-4 av dem, noen til å trene i og noen til hverdags liksom. Men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en litt større størelse i BH'er for bruker 70A, brukte før 70B, men den ble forstor. Bruker push-up selvom det ikke er til så altfor stor hjelp egentli, men er bedre enn ingenting  |
Jeg har en del bh'er, men har jo selvfølgelig et par favoritter.
En svart push up er den ubestridte favoritten, for den sitter best og så former den puppene så bra! Opp og frem...
Fikk utrolig store pupper som gravid (ikke lett å få tak i 75d i den lille bydga jeg bodde i...) men i ettertid har jeg havnet på ca 75c. Varierer litt etter størelsen på bh'ene. Men jeg savner dem store puppene mine. Dem var digg!
|
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 22:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
FaceMan
Främling

Ble Medlem: 09 Jul 2003 Innlegg: 4 Bosted: Oslo
|
Sliter med å finne BH i min størrelse så jeg har ingen.

|
_________________ --
Harald
Skrevet: Man 30 Jan 2006, 08:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Hehe, skal ikke være lett å finne riktig BH Fant en lekker en på H&M her for litt siden. Svart push-up med hvite striper. Var en lekker string til den og Lekkert sett, absolutt!
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 31 Jan 2006, 11:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
Var det... bærre lækkert? 
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Ons 01 Feb 2006, 09:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Mareth skrev: | Hehe, skal ikke være lett å finne riktig BH Fant en lekker en på H&M her for litt siden. Svart push-up med hvite striper. Var en lekker string til den og Lekkert sett, absolutt! |
Jeg tror jeg fant den samme! Men jeg kjøpte bare stringen, for jeg har en pin-striped bh fra før (også hadde de ikke flere igjen i min størrelse). Stringen var stilig, tho.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Ons 01 Feb 2006, 10:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Zatharee skrev: | Mareth skrev: | Hehe, skal ikke være lett å finne riktig BH Fant en lekker en på H&M her for litt siden. Svart push-up med hvite striper. Var en lekker string til den og Lekkert sett, absolutt! |
Jeg tror jeg fant den samme! Men jeg kjøpte bare stringen, for jeg har en pin-striped bh fra før (også hadde de ikke flere igjen i min størrelse). Stringen var stilig, tho. |
Jaja, den satt dritbra over rumpa 
|
Skrevet: Tor 02 Feb 2006, 03:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Hvorfor bruker kvinner BH?
Jeg trodde jeg visste hva BH'er brukes til. Holde brystene på plass, ja?? Unngå for mye bevegelse, eller? Hva brukes da disse bh'ene til?
--> http://www.unbra.no <-- ? Jeg klarer ikke å se hvordan denne kan funke for det formålet jeg trodde BH'er var for. Eller har jeg misforstått hvorfor jenter bruker bh? 
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 22 Feb 2006, 21:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hvorfor bruker kvinner BH?
BagBiter skrev: | Jeg trodde jeg visste hva BH'er brukes til. Holde brystene på plass, ja?? Unngå for mye bevegelse, eller? Hva brukes da disse bh'ene til?
--> http://www.unbra.no <-- ? Jeg klarer ikke å se hvordan denne kan funke for det formålet jeg trodde BH'er var for. Eller har jeg misforstått hvorfor jenter bruker bh?  |
Oh, den virka kjekk da!! Hadde vært moro å prøvd en sånn en gang 
|
Skrevet: Ons 22 Feb 2006, 23:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|