DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Bh'er
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 4 [79 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg har ikke fult så mange BH'er egentli, har 5 men bruker mest 3-4 av dem, noen til å trene i og noen til hverdags liksom. Men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en litt større størelse i BH'er for bruker 70A, brukte før 70B, men den ble forstor. Bruker push-up selvom det ikke er til så altfor stor hjelp egentli, men er bedre enn ingenting Wink

InnleggSkrevet: Ons 04 Mai 2005, 17:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Mammaen til typen min jobber i Triumph.. det er digg liksom Wink

InnleggSkrevet: Man 09 Mai 2005, 13:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
!

InnleggSkrevet: Ons 11 Mai 2005, 23:06
Sist endret av Skumfidus den Tor 16 Nov 2006, 21:11, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

hvilket merker er det som ikke driver med det liksom ? skal vedde på at den genseren du har på deg i dette sekundet er laget av en barnearbeider.. uansett.. jeg har så mye jeg skulle sagt om barnearbeid, men det tilhører ikke denne topicen

InnleggSkrevet: Tor 12 Mai 2005, 18:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
BH'er er seriøst vanskelige å få av med en hånd!

InnleggSkrevet: Søn 27 Nov 2005, 14:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
mathianus skrev:

Neida, de fleste har jo den der dobbelhempe-greia. Bare plasser tommelen på den ene siden av låsen og en finger(jeg foretrekker langfingeren, for da kan pekefingeren hjelpe til om en av hempene er vanskelige) på den andre siden og klem dem sammen. Når du slipper da vil den være låst opp Very Happy For sikkerhets skyld kan man jo bruke pekefingeren mellom den overlappende delen av låsen så ikke hempene hemper seg igjen.

Enkelhemper er enda lettere Smile

edit: lurt å kline+kose med håret i nakken til jenta mens du fikler, så du har kontroll på at ikke noe hår kommer i veien for prosjektet, om det er langt nok Razz

InnleggSkrevet: Søn 27 Nov 2005, 15:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

hm, det er jo kjernen av problemet det siste der, man er så opptatt med alt annet at man ikke er mer praktisk anlagt enn å få opp en skyvedør. Føler meg litt som Brick i Anchorman til tider Smile

InnleggSkrevet: Man 28 Nov 2005, 15:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Bah, man tar bare hånda bak og vips - nakne pupper Twisted Evil

LETT!!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 28 Nov 2005, 16:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Eyden skrev:
mathianus skrev:

Neida, de fleste har jo den der dobbelhempe-greia. Bare plasser tommelen på den ene siden av låsen og en finger(jeg foretrekker langfingeren, for da kan pekefingeren hjelpe til om en av hempene er vanskelige) på den andre siden og klem dem sammen. Når du slipper da vil den være låst opp Very Happy For sikkerhets skyld kan man jo bruke pekefingeren mellom den overlappende delen av låsen så ikke hempene hemper seg igjen.

Enkelhemper er enda lettere Smile

edit: lurt å kline+kose med håret i nakken til jenta mens du fikler, så du har kontroll på at ikke noe hår kommer i veien for prosjektet, om det er langt nok Razz

Ah, prøvd i praksis, du er en guru uten like når det gjelder å ta av bh'er med dobbelhempe, men greia var at det var sånne sports-bh'er med noe spenne-aktige greier. Måtte i det minste ha ingeniørutdannelse og stifinnerkurs for å klare det. (når det gjelder å ta av bh'er, er jente det sterkeste kjønn) Smile

InnleggSkrevet: Tir 29 Nov 2005, 18:54
aniraC
Moderator
Moderator

jeg har et par bh'r som har hempen forann.. og det er jo alltid like gøyVery Happy

InnleggSkrevet: Fre 09 Des 2005, 07:32
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg kan ofte få ganske vondt i puppene (vet ikke hvorfor), men da bruker jeg ofte bare sånne myke tøy BHer uten spiler. Men de gir ikke særlig mye støtte. Hurra for T-shorte BHene. Pushup er greit hvis de ikke pusher for mye opp (det er faktisk forskjell).

De fleste Bhene mine er i 75b, og jeg synes absolutt ikke at jeg har små pupper! Ville ikke hatt større.
Egentlig er størrelsen min 70c, men den er stort sett umulig å finne.. Er ganske smal rundt brystkassa.

Nåh, jeg har vel ca 4 BHer jeg bruker, resten har jeg, eller kommer jeg til å kaste.

InnleggSkrevet: Tir 13 Des 2005, 16:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
**fornøyd sukk**

Dette må vel være den allermest koselige tråden jeg noensinne har hatt gleden av å lese meg gjennom. Takk skal dere ha, alle sammen Smile
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Tir 24 Jan 2006, 15:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
aneena skrev:
Jeg har ikke fult så mange BH'er egentli, har 5 men bruker mest 3-4 av dem, noen til å trene i og noen til hverdags liksom. Men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en litt større størelse i BH'er for bruker 70A, brukte før 70B, men den ble forstor. Bruker push-up selvom det ikke er til så altfor stor hjelp egentli, men er bedre enn ingenting Wink

Jeg har en del bh'er, men har jo selvfølgelig et par favoritter.
En svart push up er den ubestridte favoritten, for den sitter best og så former den puppene så bra! Opp og frem... Wink
Fikk utrolig store pupper som gravid (ikke lett å få tak i 75d i den lille bydga jeg bodde i...) men i ettertid har jeg havnet på ca 75c. Varierer litt etter størelsen på bh'ene. Men jeg savner dem store puppene mine. Dem var digg!

InnleggSkrevet: Tir 24 Jan 2006, 22:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
FaceMan
Främling
Främling

Ble Medlem: 09 Jul 2003
Sliter med å finne BH i min størrelse så jeg har ingen.

Very Happy

InnleggSkrevet: Man 30 Jan 2006, 08:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Hehe, skal ikke være lett å finne riktig BH Wink Fant en lekker en på H&M her for litt siden. Svart push-up med hvite striper. Var en lekker string til den og Smile Lekkert sett, absolutt!

InnleggSkrevet: Tir 31 Jan 2006, 11:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Var det... bærre lækkert? Laughing
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Ons 01 Feb 2006, 09:28
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Mareth skrev:
Hehe, skal ikke være lett å finne riktig BH Wink Fant en lekker en på H&M her for litt siden. Svart push-up med hvite striper. Var en lekker string til den og Smile Lekkert sett, absolutt!

Jeg tror jeg fant den samme! Men jeg kjøpte bare stringen, for jeg har en pin-striped bh fra før (også hadde de ikke flere igjen i min størrelse). Stringen var stilig, tho.

InnleggSkrevet: Ons 01 Feb 2006, 10:47
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Zatharee skrev:
Mareth skrev:

Jeg tror jeg fant den samme! Men jeg kjøpte bare stringen, for jeg har en pin-striped bh fra før (også hadde de ikke flere igjen i min størrelse). Stringen var stilig, tho.

Jaja, den satt dritbra over rumpa Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 02 Feb 2006, 03:05
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003

Hvorfor bruker kvinner BH?

Jeg trodde jeg visste hva BH'er brukes til. Holde brystene på plass, ja?? Unngå for mye bevegelse, eller? Hva brukes da disse bh'ene til?
--> http://www.unbra.no <-- ? Jeg klarer ikke å se hvordan denne kan funke for det formålet jeg trodde BH'er var for. Eller har jeg misforstått hvorfor jenter bruker bh? Embarassed

InnleggSkrevet: Ons 22 Feb 2006, 21:57
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hvorfor bruker kvinner BH?

BagBiter skrev:
Jeg trodde jeg visste hva BH'er brukes til. Holde brystene på plass, ja?? Unngå for mye bevegelse, eller? Hva brukes da disse bh'ene til?
--> http://www.unbra.no <-- ? Jeg klarer ikke å se hvordan denne kan funke for det formålet jeg trodde BH'er var for. Eller har jeg misforstått hvorfor jenter bruker bh? Embarassed

Oh, den virka kjekk da!! Very Happy Hadde vært moro å prøvd en sånn en gang Wink

InnleggSkrevet: Ons 22 Feb 2006, 23:42
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 4 [79 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet