|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Dette var noe av det mest u-sexy jeg har lest på lenge... snakk om bakterier fremmer ikke akkurat lysten til å ... utforske.
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Ons 07 Mai 2003, 21:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hiphop
Varm i trøya

Ble Medlem: 13 Mai 2003 Innlegg: 52 Bosted: norge
|
analsex? hva i helvete skal man med det! så ekkelt du puler noen i rææva! tenk dere om a..det er mange andre gode sex måter en å pule værandre i rææva! uff hold dere unna det 
|
_________________ livet er det,du gjør det til;)
Skrevet: Fre 16 Mai 2003, 10:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Balangsen skrev: | *nikke enig med Crispa*  |
*nikke sammen med Hilde*
helt enig...æsj! aldri! *grøsse*
|
Skrevet: Fre 16 Mai 2003, 13:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Bakoyma
Varm i trøya

Ble Medlem: 25 Mar 2003 Innlegg: 94 Bosted: Trondheim
|
Analsex faktisk... Det må være noen jævlig fantasiløse mennesker som fant på det der..
"Nå vil jeg variere sexlivet mitt litt, hva kan jeg gjøre da?"
"Hmm.. håndjern.. massasjeolje.. sjokoladesaus.. isbit.. kaldt... varmt.. sex på rar steder..."
"neh.. det er kjedelig. Vi dæljer i rumpa.. DET er nytt.. sikkert digg..."
herregud.. *le oppgitt*
|
_________________ Anne Karen
- The Awesome One in the pink panties
(www.annekaren.com)
Skrevet: Ons 27 Aug 2003, 23:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
meep-meep
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Aug 2003 Innlegg: 125 Bosted: Trondheim
|
Har dere prøvd det, eller er det mest fordommer? 
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 07:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
meep-meep skrev: | Har dere prøvd det, eller er det mest fordommer?  |
Har DU prøvd det? Og tja, vi har jo våre meninger uansett. Hva jeg har prøvd og ikke prøvd lar jeg ligge i kofferten min under senga på rommet.
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
meep-meep
Spitzy (!)

|
Jeg har prøvd det ja, men det er leenge siden, og det har blitt med den ene gangen. Det var ikke noe ille der og da, var jo rene osv. da, men det er ikke noe jeg ville ha gjort med en ukjent på en one night stand nei!
Det er vel heller ikke spesielt romantisk 
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
meep-meep skrev: | Jeg har prøvd det ja, men det er leenge siden, og det har blitt med den ene gangen. Det var ikke noe ille der og da, var jo rene osv. da, men det er ikke noe jeg ville ha gjort med en ukjent på en one night stand nei!
Det er vel heller ikke spesielt romantisk  |
regner med at du var gutt, og prøvde det på jenta?
- Og nei, det er så absolutt ikke romantisk. Og personlig fra meg: null følelser om det hele rundt der, absolutt ikke bra 
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
meep-meep
Spitzy (!)

|
Crispa skrev: | meep-meep skrev: | Jeg har prøvd det ja, men det er leenge siden, og det har blitt med den ene gangen. Det var ikke noe ille der og da, var jo rene osv. da, men det er ikke noe jeg ville ha gjort med en ukjent på en one night stand nei!
- Og nei, det er så absolutt ikke romantisk. Og personlig fra meg: null følelser om det hele rundt der, absolutt ikke bra  |
Vi hadde vært sammen i et par år allerede. Det er vel den eneste grunnen til at det skjedde. Men for at det skal være nevnt, jeg var ikke "grisen som maste om å få pakke'n i rompa". Det var gjensidig.
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 12:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
meep-meep skrev: | Crispa skrev: | meep-meep skrev: | Jeg har prøvd det ja, men det er leenge siden, og det har blitt med den ene gangen. Det var ikke noe ille der og da, var jo rene osv. da, men det er ikke noe jeg ville ha gjort med en ukjent på en one night stand nei!
- Og nei, det er så absolutt ikke romantisk. Og personlig fra meg: null følelser om det hele rundt der, absolutt ikke bra  |
Vi hadde vært sammen i et par år allerede. Det er vel den eneste grunnen til at det skjedde. Men for at det skal være nevnt, jeg var ikke "grisen som maste om å få pakke'n i rompa". Det var gjensidig. |
fint å høre! at du ikke var grisn som pakka'n opp i rumpa, mener jeg..
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 12:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
meep-meep
Spitzy (!)

|
du tror vi alle er pervoer?
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 12:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg tror man automatisk er pervo hvis man har prøvd. Shame.
Sitat: | regner med at du var gutt, og prøvde det på jenta? |
Det finnes jenter som liker det, og det finnes jenter som tar det første steget om de vil prøve.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 13:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fido
Administrator

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 392 Bosted: Oslo
|
Er det eklere å tenke på Gutt-Gutt analsex enn Gutt-Jente analsex?
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 13:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kirgit
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 115 Bosted: Oslo
|
Jeg er jente og har faktisk prøvd analsex, flere ganger, og har ikke hatt noen problemer med det...
Må si at det er både spennende og godt, og alle dere som sier at det er vondt og ekkelt kan umulig ha prøvd på riktig måte. Dere er klar over at man må varme opp, ikke bare kjøre på? Selvfølgelig er det vondt hvis det ikke er åpent nok, det skjønner vel alle... men uansett, med oppvarming og god tid er det absolutt å anbefale 
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 15:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Bakoyma
Varm i trøya

Ble Medlem: 25 Mar 2003 Innlegg: 94 Bosted: Trondheim
|
Det handler ikke om å gjøre det på riktig eller gal måte, det er noen som liker det andre som ikke liker det og de resterende som ikke har prøvd, (som allikevel må få lov til å si at det er noe de ikke kunne tenke seg fordi de synes det er ekkelt og kanskje vondt)
Man trenger jo ikke prøve allting for å ha en formening om man vil gjøre det eller ikke...
Dere som liker det, go for it Resten av oss lar vær...
|
_________________ Anne Karen
- The Awesome One in the pink panties
(www.annekaren.com)
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 16:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
Bakoyma skrev: | Det handler ikke om å gjøre det på riktig eller gal måte, det er noen som liker det andre som ikke liker det og de resterende som ikke har prøvd, (som allikevel må få lov til å si at det er noe de ikke kunne tenke seg fordi de synes det er ekkelt og kanskje vondt)
Man trenger jo ikke prøve allting for å ha en formening om man vil gjøre det eller ikke...
Dere som liker det, go for it Resten av oss lar vær... |
- enig (=
|
Skrevet: Fre 29 Aug 2003, 08:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jack_sparrow
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Sep 2003 Innlegg: 92 Bosted: Mirkwood, Middle-earth
|
Holde meg vekk fra samtalen...holde meg vekk fra samtalen...nei!
LOL! Okay, jeg MÅ snakke Jeg antar at alle ser forskjellig på anal-sex. Noen tenner på det, andre ikke. Om det er gjort riktig, så kan det være kjempegodt. Om det ikke er gjort riktig...så au! Man tenker vel mer på gutter/gutter når analsex kommer i en samtale-emne...og det er vel mer gutter om nyter det (siden de har prostataen i den enden...no pun intended ) Uansett...mitt synspunkt er som de flestes: Om begge parter er enige, ha det morro!
Female Jack Sparrow...Captain! 
|
_________________ "Liberate tutemet ex inferis"
Skrevet: Søn 21 Sep 2003, 19:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
kirgit skrev: | Jeg er jente og har faktisk prøvd analsex, flere ganger, og har ikke hatt noen problemer med det...
Må si at det er både spennende og godt, og alle dere som sier at det er vondt og ekkelt kan umulig ha prøvd på riktig måte. Dere er klar over at man må varme opp, ikke bare kjøre på? Selvfølgelig er det vondt hvis det ikke er åpent nok, det skjønner vel alle... men uansett, med oppvarming og god tid er det absolutt å anbefale  |
urk, jeg har nok store fordommer uansett. det er ikke akkurat tingen som "tenner" - mao, får jeg høre det går jeg heller å setter meg og ser på tv, liksom. bare tanken på noe sånt får meg til å bli kvalm. men det er fortsatt hver og en sin mening, og jeg respekterer at andre synes det er godt og herlig, og alt sånn der. jeg bare klarer ikke tanken. skal kjæresten min ha seg rumpe, får han heller gå til en gutt. det er min mening!
|
Skrevet: Ons 01 Okt 2003, 08:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Xenos
Främling

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 11 Bosted: Bodø
|
Min erfaring er at analsex er morsommere for jenta. Er litt for trangt der
Analsex skal gjøres *veldig* sakte og forsiktig i begynnelsen, og begge parter må være helt klar for det.
Jenter: Dersom dere har noe imot det, ikke prøv. Må være klar for det, og gjør det bare med noen dere er helt sikre på, dersom dere er for anspent blir det ikke bra for noen.
Personlig foretrekker jeg "normal" sex, i all dens variasjoner.
Men dersom hun vil, og tenner på det, sier jeg ikke nei.
|
Skrevet: Tir 07 Okt 2003, 11:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
siv_elisabeth
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003 Innlegg: 92 Bosted: Bergen
|
Jeg vil tippe at hvis man ser på gjennomsnittsalderen her, så vil grunnen til de forskjellige meningene lyse fram. Jo eldre man blir, jo mer får man etterhvert lyst til å eksperimentere, fordi man har fått prøvd mere. Men alt avhenger av humør og slikt. Jeg vil bare si. Ikke gjør noe du ikke er klar for. Men når du er klar. Og når du vil. Så kan ting bli veldig bra, om du har tålmodighet, og følger de rådene som ellers har blitt gitt her.
|
Skrevet: Tir 07 Okt 2003, 22:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |