|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Kaldt?
Uhm... nei. Men så fryser jo jeg heller aldri og, da.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 26 Nov 2004, 17:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
| Glahn skrev: | Kaldt?
Uhm... nei. Men så fryser jo jeg heller aldri og, da. |
er det jeg som tar feil eller.. eh.. stussa litt på setningen der.. jo heller aldri og? hehe ikke veit jeg.. det kan være det samm
men JEG fryser på tassen! 
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Fre 26 Nov 2004, 17:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær Og av og til blir skriftlignorsken veldig muntlig.
|
Skrevet: Fre 26 Nov 2004, 18:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atanamir
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004 Innlegg: 158
|
Denne tråden har sklidd ut og med mindre ikke neste innlegg
er on topic følger jeg opp det Veronica sa tidligere.
Sorry folkens.
- moderator atanamir -
|
Skrevet: Lør 27 Nov 2004, 00:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Okay, IN topic: Hvis man ikke har barbert seg på en stund, hverken på legger eller andre steder fordi man ikke har sett på det som så veldig aktuelt at man skal komme i en situasjon hvor det faktisk gjør noe fra eller til (les: liten sannsynlighet for seksuelle aktiviteter), og anledningen plutselig byr seg likevel i form av en potensielt heftig one nights stand...
Hva gjør man? Hvor viktig er det å være glatt og nybarbert over alt, alltid?
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Lør 27 Nov 2004, 11:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg er ikke alltid like barbert som jeg burde ha vært kanskje.. men jeg passer på at jeg ikke vokser skog overalt liksom..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Lør 27 Nov 2004, 19:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Sandpapirhud er jo ikke noe behagelig. Men litt lengre ettervekst, for å kalle det det, gjør ikke så mye. Skal man "forberede" seg i siste liten, så fokuser på der det er mest nytelse 
|
Skrevet: Lør 27 Nov 2004, 19:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | | jeg er ikke alltid like barbert som jeg burde ha vært kanskje.. men jeg passer på at jeg ikke vokser skog overalt liksom.. |
Hva er det man sier.. så lenge det ikke går utover vekta så er det ikke ille? hehe.. tuller..
Greit å ha det OK der nede i allefall.. tilfelle man skulle få bruk for litt velstand 
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 29 Nov 2004, 13:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
det er sant.. men typen og jeg har vært sammen så lenge at han ikke bryr seg om litt "skog" nedentil (og andre steder)
men ikke tro at jeg skipper barberingen hele tiden, fordi det gjør jeg ikke! Jeg er en tro fan av voksing og hårkremer. Så det er sjeldent mye hår på min kropp 
|
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 22:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | det er sant.. men typen og jeg har vært sammen så lenge at han ikke bryr seg om litt "skog" nedentil (og andre steder)
men ikke tro at jeg skipper barberingen hele tiden, fordi det gjør jeg ikke! Jeg er en tro fan av voksing og hårkremer. Så det er sjeldent mye hår på min kropp  |
Høres lovende ut
You go girl, keep it "slick"!
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 22:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
håper de fleste jenter holder det "slick" ja ;P
|
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 14:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | | håper de fleste jenter holder det "slick" ja ;P |
Amen Klapp klapp
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 14:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
Re: Barbert eller ubarbert?
| ønskemestern skrev: | | aniraC skrev: | | Å shave har nesten blitt som å ikke pusse tennene, |
Er det bare meg som er dum, eller;
"Å barbere seg, sammenlignes med å IKKE pusse tennene"?
MAO, det er uhygienisk å barbere seg..?  |
Sannsynligvis: Ja!
Hvorfor har vi ellers hår der? DEt er en grunnn til det meste...
(...men tar d meste vekk likevel... )
|
Skrevet: Ons 27 Apr 2005, 14:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Blazer
Varm i trøya

Ble Medlem: 18 Apr 2005 Innlegg: 60 Bosted: Gran
|
Hmm, dagens sexkultur innebærer jo at man er teit og trangsynt hvis man ikke slikker eller suger partneren (avhengig av kjønn selvfølgelig).
Så da er det jo viktig å ha sitt på det rene (velfrisert) nede der, for ikke å gjøre både seg selv og partneren sin ille til mote.
Jeg synes det blir litt feil, man bør få lov til å ha det så hårete (eller glatt) som man vil nede der, uten at man skal føle seg utenfor eller flau av den grunn. Personlig føler jeg meg best hvis jeg har ryddet opp nedi der, spesielt hvis jeg skal ut.
Men om man liker å ha full busk, så er jo det opptil hver enkelt 
|
Skrevet: Ons 27 Apr 2005, 18:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Re: Barbert eller ubarbert?
| røverdatter'n skrev: | | ønskemestern skrev: | | aniraC skrev: | | Å shave har nesten blitt som å ikke pusse tennene, |
Er det bare meg som er dum, eller;
"Å barbere seg, sammenlignes med å IKKE pusse tennene"?
MAO, det er uhygienisk å barbere seg..?  |
Sannsynligvis: Ja!
Hvorfor har vi ellers hår der? DEt er en grunnn til det meste...
(...men tar d meste vekk likevel... ) |
Grunn og grunn, fru blom. Lilletåa gjør ikke mye jobb, ei heller lillefingeren, og blindtarmen er temmelig unyttig. Noen ganger er den rent ut livsfarlig. Men vi har dem okkesom.
Det finnes mange mer eller mindre gode teorier om hvorfor vi har hår på noen steder på kroppen, og ikke andre. Men man klarer seg nok fint uten også 
|
Skrevet: Ons 27 Apr 2005, 23:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
| Sitat: | | Håret er ment som en barriere som verner kjønnsorganet mot ting som ikke skal være der. For eksempel overføring av egne tarmbakterier til skjeden. Totalbarbering kan føre til både soppinnfeksjon og skjedekatarr. Mye soppinfeksjon kan igjen føre til vestibulitt, en tilstand med kronsiske smerter i underlivet, sier daglig leder av Klinikk for seksualopplysning Siv Gamnes |
| Sitat: | | Jeg ser ofte at jenter får røde, hissige prikker der de har barbert underlivet. Hårkjertlene blir betente og infiserte, og må behandles med kortison eller antibiotika. Dessuten kan barbering føre til økt risiko for soppinfeksjon, sier helsesøster Edel Brattli |
Med vennlig hilsen Dagbladet
Sier ikke hva jeg selv gjør... Det får kun min fremtidige type vite 
|
Skrevet: Søn 08 Mai 2005, 02:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Mh, egentlig ikke så stor issue i mine øyne. Er man i et forhold så bryr man seg ofte litt mindre, selv om det ikke er så godt med stikkende stubber.
Men det teller nok mer som førsteinntrykk eller muligens ved litt spesielle anledninger. Da foretrekker jeg litt hår fremfor ingenting. En velfrisert stripe synes jeg er sexy, i det minste for dem som er mørkhårede. Det vitner om å gjøre seg litt flid og er mer "kvinnelig" enn å være glatt som en barnerumpe.
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 01:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Tja - forskjellige leger sier forskjellige ting. Inntil noen faktisk legger frem tall på det der, og ikke bare begår mer eller mindre velbasert synsing så forblir spørsmålet om det er noen fare ved det eller ikke, usvart.
|
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 20:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
| Glahn skrev: | | Tja - forskjellige leger sier forskjellige ting. Inntil noen faktisk legger frem tall på det der, og ikke bare begår mer eller mindre velbasert synsing så forblir spørsmålet om det er noen fare ved det eller ikke, usvart. |
Det er neppe så mange som mener at det er farlig, men det er faktisk bevist at infeksjoner og enkelte sykdommer forekommer hyppigere blandt jenter som barberer seg der nede, og dette er ikke et særlig kontroversielt faktum. Dette kan ha noe med at det skal ganske lite til for å forstyrre ph-balansen nedentil hos jenter, og denne ph-balansen er ganske viktig for å beskytte mot infeksjoner og andre sykdommer. Produkter som såpe får lettere tilgang uten hår, og ettersom vanlig såpe er basisk (og av samme grunn ikke bør brukes nedentil hos jenter) vil det kunne forstyrre phen slik at infeksjoner lettere kan feste seg.
Dette er neppe et stort problem for de fleste som barberer seg, og hvis man praktiserer god intimhygiene bør man unngå det meste av uønskede forstyrrelser enten man er glatt eller hårete. 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tir 10 Mai 2005, 00:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cassus
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mai 2005 Innlegg: 30 Bosted: Fetsund
|
Barbert. Barber alt. Bortsett fra øyenbryn og øyevipper. Øynenbrynene fordi de gir karakter. Øyevippene fordi de har en funksjon. Resten - BORT! hår er en vederstyggelse
|
Skrevet: Tir 10 Mai 2005, 10:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |