|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
jeg har sony ericsson k700i og er fornøyd med det.. også har jeg en nokia 3510 liggende i skuffen.. ligger for mye snusk lagret på telefonen til at jeg gir den bort 
|
Skrevet: Søn 02 Jan 2005, 14:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vyse
Främling

Ble Medlem: 19 Sep 2003 Innlegg: 8
|
Har Nokia 6600 for tiden. Vurderte SE K700i, men likte verken tastaturet eller menyene. 6600 er litt stor og klumpete da, men ellers helt grei.
|
Skrevet: Tir 25 Jan 2005, 09:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PÃ¥ et isflak
|
Jeg har en halvgammel Nokia 3330. Den er helt fin, og funker vanligvis veldig bra.
Jeg hadde en Sony Ericsson T610 arvet etter mamma, men den oppførte seg rart så den fikk lillebror.
Trives godt med min mini-murstein. 
|
Skrevet: Man 22 Aug 2005, 16:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zhor
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 110 Bosted: Krynn
|
Har en Sony Ericsson p900. Its my precious. Uten den hadde alt gått til h****e. Har gullfisk hukommelse så alt ligger på den, får ikke gjort så mye uten den"
|
Skrevet: Søn 18 Sep 2005, 19:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
Hm..
Jeg har fortsatt min første og eneste mobil så langt, jeg...
En Nokia 5110. Gammel og god. Har da hvert fall holdt i... skal vi se.. tror det er 4,5 år nå..
Greit, for all del, begynner å få litt smådårlig batteri da
Pluss at jeg gjerne skulle hatt ordbok og mulighet for vibrerende signaler
Har vurdert å bytte den ut noen ganger ja, men.. Sånt koster penger..
Og den funker jo tross alt fortsatt.
..og etter pengesluket av et Englandsopphold jeg har vært på bør den i grunn holde litt lenger også...
|
Skrevet: Søn 18 Sep 2005, 20:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Har en 6680 jeg er strålende fornøyd med, bortsett fra batteritiden når den brukes som mp3-spiller og lignende 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Søn 18 Sep 2005, 20:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Kom en Nokia 6681 i posten til meg i går...den er søt...også kan jeg sørge for at den spiller timbuktu når jeg våknerog ikke den grusomme høna, så da blir jeg ikke like morragretten heller 
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Fre 23 Sep 2005, 22:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 104 Bosted: Lillehammer
|
jeg har SE Z1010
|
_________________ Riddles in the dark
Skrevet: Søn 02 Okt 2005, 07:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lenore
Främling

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 8 Bosted: Oslo
|
Har en arvet nokia 6600 som har fått navnet Calle.
Også har jeg en nesten ubrukelig T630 som lillebror låner (den tok seg en tur i sjøen, og en flytur rett i veggen...)
Og i skuffen har jeg nokia 3510, nokia 5110 og en 5 år gammel bosch...
|
Skrevet: Tir 06 Des 2005, 20:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Min Samsung D500 er på service, så nå bruker jeg den gamle, Nokia 6230.
Men når vi først er inne på gamle tlf'er, er jeg fortsatt den stolte eieren av en fantastisk
Denne er lånetelefon, dvs jeg låner den bort.. Den har vært 1 år hos en brutal snekker, og de siste 1,5 år hos en vimsete student.. før dette hadde jeg den selv i 2-3 år.
Javisst, displayet har fått en sprekk, og lyden er litt lav; men batteritiden er fortsatt opptil 7dager stanby, dere! Det er en skikkelig kongetelefon det..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 07 Des 2005, 08:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
I går kjøpte jeg Sony Ericsson w800i, og jeg er ultrafornøyd! Før har jeg alltid hatt Nokia, hvis du ser bort fra en Siemens S3 som jeg hadde på midten av -90tallet og en Panasonic jeg hadde etter den...
SE = genial telefon! Me love! 
|
Skrevet: Tir 13 Des 2005, 19:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
I går fikk jeg bursdagspreasngen min. Nokiaen min har blitt slitt ut (jeg er en kløne og den har tålt ufattelig mye...) så jeg skulle kjøpe meg ny.
Min bedre halvdel har da tryglet om å få lov å kjøpe en telefon for meg i bursdagsgave, slik at han slipper å stresse med å finne på noe
Jeg har ennå ikke brukt telefonen så mye, men nye venn er Samsung D600E. Den har Mp3-spiller og det var nesten eneste kriteriet jeg hadde for andre funksjoner enn ringing og smsing.
Den er i allefall lekker og se på, lyden er bra, lett å bruke, det jeg har prøvd hittil. Jeg tror jeg kommer til å like min nye venn godt.
Ellers har jeg liggende en del forskjellige nokiaer, har ikke hatt noe annet før nå. (utenom en motorola murstein da jeg var 15)
|
Skrevet: Lør 21 Jan 2006, 10:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Jeg har en nokia 3510 (min første mobil) som jeg er veldig fornøyd med...
Den har jo tross alt tålt å bli kasta rundt i gården på hytta(seriøst det var nesten som om vi lekte volleyball med den)
min andre mobil var en t630 som jeg mista en uke etter at jeg hadde kjøpt den :/ (den ble stjelt i gymmen!!!)
den tredje mobilen min var en nokia 3220 som jeg hadde i ca et halvt år før den falt i vannet i sommer. (aner ikke åssen jeg greide det...Lenore eller Den apatiske bohem kan sikkert fortelle den historien en annen gang med tanke på at de var vitner...)
så fikk jeg låne t630 til søstra mi fordi hu var så grusomt lei den, joysticken funker ikke!
og for noen uker siden fant jeg ut av 3220 funka...eller omtrent alt funka utenom lyden :S
|
Skrevet: Lør 21 Jan 2006, 11:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Erfaringsmessig har jeg funnet ut at nokia mobiler tåler myyyyyyyyyyyyye mer enn sony ericson......
|
Skrevet: Lør 21 Jan 2006, 11:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
zaphod skrev: | den tredje mobilen min var en nokia 3220 som jeg hadde i ca et halvt år før den falt i vannet i sommer. (aner ikke åssen jeg greide det...Lenore eller Den apatiske bohem kan sikkert fortelle den historien en annen gang med tanke på at de var vitner...)
|
Nå skal dere høre : vi hadde vært utpå så og si hele dagen. Kommer til brygga og ska gå ut av båten. Vi har alltid med redningsvester, men har de sjelden på. I dag hadde Zaphod (også kjent som lillebror, dog ikke min) for første, og eneste, gang i sommer på seg den ene vesten (den fine med ruter, tror jeg, men det er en annen historie). Også viktig å merke seg at dette var første (og siste, HIHI) gang han hadde mobilen i lomma. Da gutten skulle gå ut av båten, velger han å ikke gå opp på brygga, men tar en heller ufrivillig dobbelt salto ut i det midt-på-låret høye vannet. I fallets hete, redd for sin egen sikkerhet, klarer krabbaten å få med seg en eksta redningsvest på hans ferd over bord. Han forsvinner under overflata og ligger paddeflat på havbunnen. Som et uvær stormer han opp med munnen full av ord selv satans gardister skjemmes ved. Slike øyeblikk skulle vært foreviget på film!
Ler fremdeles grådig godt når jeg tenker på den "bryggedansen" 
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Ons 22 Feb 2006, 23:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
smaken er som baken. det handler bare om vane, tror jeg.
først hadde jeg nokia 3310, og da syntes jeg nokia var det beste i hele verden. så hadde jeg en ericsson t65, helt herlig telefon egentlig helt til jeg mista den i badekaret og batteriet konka. etter det fikk jeg siemens c55, så en c65 som ble stjålet og jeg savner den så mye fordi den var helt fantastisk, så brukte jeg ericsson t610 i et par uker og klarte aldri å venne meg til å skrive melding på den så da fant jeg ut at det beste ville være å kjøpe en ny siemens og da ble det cf75. har hatt den i to dager, men foreløpig er den super.
jeg sverger altså til siemens, men ikke fordi siemens er best. jeg tror egentlig alle er like bra, det handler bare om å finne den som passer deg best.
|
Skrevet: Tor 23 Feb 2006, 13:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Psycholynx
Varm i trøya

Ble Medlem: 11 Mar 2006 Innlegg: 43
|
Har en SE w800 nå. Har slitt SYKT mye med SE tlfene mine, og siden jeg kjøpte K750 i juli i fjor, har jeg fått 3 nye, hatt den ene av dem på rep 3 ganger, fikk tilslutt en w800 som erstatning, men etter 1 mnd måtte den leveres inn igjen og jeg fikk en ny med engang.
Heldigvis ser det ut som den holder denne gangen, men.. Den er ikke en mnd gammel enda heller da...
Er alltid joystick'n som har vært fucka på den, men bortsett fra det er jeg superfornøyd med SE 
|
_________________ But I’m always alone
And my heart is like ice
And it’s crowded and cold
In My Secret Life
Skrevet: Lør 11 Mar 2006, 17:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Jeg har bare 3310, har hatt den i maange år.. skal kjøpe ny snart!
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Lør 11 Mar 2006, 20:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Kjøpte Sony Ericsson k750i her om dagen. Strålende fornøyd!
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 23:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Har en svart Samsung D500, litt over ett år gammel nå. Fungerer mer eller mindre som ny, og tar bilder som overgår all forventing... Tror nok jeg beholder denne en stund til, ja 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 09:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |