DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Beste film?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 4 [63 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Dragen skrev:
Beste filmen jeg har sett er vel The Mighty

Det er jo faktisk en virkelig nydelig film. Smile

InnleggSkrevet: Ons 14 Mai 2003, 10:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
C-men
Främling
Främling

Ble Medlem: 14 Mai 2003
Jeg tror faktisk at den filmen jeg har fått desidert best magefølelse av, er Amelie (osv.) Hvis man noengang har vært på Montmartre, er man forelsket i stedet, filmen og henne på en gang.

InnleggSkrevet: Ons 14 Mai 2003, 22:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Hein Tore
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mai 2003
jeg hatter kjæslighetttsfilmer og diger akctoinfimler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! spesielt rambo.................

InnleggSkrevet: Tor 15 Mai 2003, 13:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
dmn
Främling
Främling

hehe ramo er ik bra da er for barsnlige drittugner Sad(((( elers likker jeg mye av fann dam sine flimer ik no fann av kkjerlighetsfilmer heler

InnleggSkrevet: Tor 15 Mai 2003, 13:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Hein Tore
Varm i trøya
Varm i trøya

fann dam er kull ja =)

InnleggSkrevet: Tor 15 Mai 2003, 13:25
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
predator 1 digger å se skau bli ryddi og litt splætting. + mange flere filmer

InnleggSkrevet: Søn 18 Mai 2003, 00:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Re: Beste film?

Zatharee skrev:
fallt for fristelsen til å svare på mitt eget spørsmål...

Noen av de beste filmene jeg har sett:
Funny Games, Inteview with a vampire, Princess bride, Storm of the century, Gjøkredet, Clockwork orange, Dr. Strangelove, Boondock saints, Braveheart, De mistenkte, The quest for the holy grail, Life of Brian, La vita e bella, Tren de vie, Titus, Jalla jalla, Tre nøtter til askepott, Lion king, A nightmare before christmas, The matrix, The shining, Crouching tiger hidden dragon, American beauty, Lock, stock & two smoking barrels.... ....+sikkert mange fler jeg bare ikke kommer på i farten.... Alt for mange brae filmer!

har sett litt flere filmer siden sist.... brasils hjerte, festen, alt om min mor, a requiem for a dream, shine, battle royal, hardboiled, one flew over the cukoos nest, chicago, moulin rouge, dancer in the dark.... oh well, det var alt jeg kom på denne gangen...

InnleggSkrevet: Søn 18 Mai 2003, 10:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
Dead poets society, Little Women (gråter bare jeg ser teksten på begynnelsen) og The Shine ( nei ikke the shining, helt annen film)

InnleggSkrevet: Søn 18 Mai 2003, 14:43
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
martefine skrev:
Dead poets society, Little Women (gråter bare jeg ser teksten på begynnelsen) og The Shine ( nei ikke the shining, helt annen film)

Jeg liker smaken din, martefine.
Vi burde hatt en filmkveld sammen. Smile

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 12:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Dead Poets sosiety er en klassiker!
Prinsess bride er bare SÅ søt!

Jegf har så sinnsykt spredd filmsmak...

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 13:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
stjernesludd
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003
Re: Beste film?

Kopiere litt fra andre for å lette på arbeidet:

Inteview with a vampire, Gjøkeredet, A Clockwork orange, Boondock saints, Braveheart, The Usual Suspects, alt av Monty Python folka, Tre nøtter til askepott (klassiker!), Lion king, A nightmare before christmas, Monsters Inc., The matrix, The shining, Crouching tiger hidden dragon, American beauty, Lock, stock & two smoking barrels, A requiem for a dream, The Shawnshank Redemption, LOTR triologien (har ikke sett den siste, men jeg liker den når den kommer - garantert), Memento, Pulp Fiction, Goodfellas, K-pax, Fargo, Dead Poets Society, Reservoir Dogs, The Sixth Sense, The Others (fine slutter på de to siste), Lola Rennt (run lola run), Full Metal Jacket, Forrest Gump, Platoon, Trainspotting, A Beautiful Mind, LA Confidential, Seven, Fight Club, The Godfather, Léon, asdaødasdkj GAAAhAHGAGAgAHAa... *skrivekrampe*

Mye bra film dere nevner. Wink

Would it save you a lot of time if I just gave up and went mad now?

Press this, you triggerhappy semicolonists!

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 14:35
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
Jeg liker smaken din, martefine.
Vi burde hatt en filmkveld sammen. Smile[/quote]

Filmkveld kan alltids ordnes.... Gjør jo stort sett ikke annet enn å se på film uansett så jeg kan jo gjerne se sammen med noen... Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 16:42
Zatharee

Stjernesludd: Takk! Legger til Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Fight Club, Trainspotting, Forrest Gump og LOTR-triologien (hvordan KUNNE jeg glemme?!) på lista mi... Smile Liker din filmsmak...

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 17:32
stjernesludd
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Zatharee skrev:
Stjernesludd: Takk! Legger til Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Fight Club, Trainspotting, Forrest Gump og LOTR-triologien (hvordan KUNNE jeg glemme?!) på lista mi... Smile Liker din filmsmak...

Takk selv Wink

Hvilke av de filmene du hadde på din liste, som jeg ikke tok med, _må_ jeg se? Gleder meg litt til matrix i kveld, selv om jeg ikke har tenkt så mye på den.

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 19:22
Zatharee

Skal vi seee.... Hvis du vil se noe VIRKELIG ubehagelig som får alle andre skrekkartede filmer til å blekne, så anbefaler jeg Funny Games på det sterkeste. Det er Den Beste og også Den Verste filmen jeg har sett! Østerriksk psykologisk thriller, av en Mikael Haneke. Får nesten dårlig samvittighet av å anbefale den.. Desverre (eller heldigvis?) er den vanskelig å få tak i. Ikke skyld på meg for eventelle uheldige ettervirkninger av å se denne filmen, og ikke vis den til sarte sjeler.

Battle royal er også dritrå, en japansk sak som jeg kommer til å huske lenge! Den er jeg 100% sikker på at du kommer til å like...

Ellers tror jeg Dr. Stangelove (gammel Kubrick-film, sort komedie om atomkrig!) og A Nightmare Before Christmas faller i smak.

Festen er bra. Dansk dogme.

La Vita e Bella (livet er herlig) og Brasils Hjerte er nydelige ikke så actionfyllte filmer.

Jeg skal ikke se Matrix før i morgen... men jeg overlever å ikke være der på premieren. Det er verre med LOTR.

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 20:05
stjernesludd
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Zatharee skrev:
Skal vi seee.... Hvis du vil se noe VIRKELIG ubehagelig som får alle andre skrekkartede filmer til å blekne, så anbefaler jeg Funny Games på det sterkeste. Det er Den Beste og også Den Verste filmen jeg har sett! Østerriksk psykologisk thriller, av en Mikael Haneke. Får nesten dårlig samvittighet av å anbefale den.. Desverre (eller heldigvis?) er den vanskelig å få tak i. Ikke skyld på meg for eventelle uheldige ettervirkninger av å se denne filmen, og ikke vis den til sarte sjeler.

Battle royal er også dritrå, en japansk sak som jeg kommer til å huske lenge! Den er jeg 100% sikker på at du kommer til å like...

Gleder meg til å se den der, ja Twisted Evil
Sitat:
Ellers tror jeg Dr. Stangelove (gammel Kubrick-film, sort komedie om atomkrig!) og A Nightmare Before Christmas faller i smak.

Dr. Strangelove skal jeg se veldig snart, har den tilgjengelig. A nightmare before christmas er en skikkelig fin musikal-/animasjons-/jule- film, ja Very Happy Liker den godt.
Sitat:
Festen er bra. Dansk dogme.

stemmer Cool
Sitat:

La Vita e Bella (livet er herlig) og Brasils Hjerte er nydelige ikke så actionfyllte filmer.

Jeg skal ikke se Matrix før i morgen... men jeg overlever å ikke være der på premieren. Det er verre med LOTR.

Må få sett de to du nevner. La vita e bella virker jo veldig bra, og Brasils Hjerte har jeg hørt navnet på flere ganger, men vet ikke helt hva den går ut på. LOTR må sees midnatt, ja. Matrix er bare en film Wink

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 21:19
mr. Grieves
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mar 2004
gudfaren. basta.
the sun is the same
in a relative way, but you're older
shorter of breath
and one day closer to death

InnleggSkrevet: Søn 17 Apr 2005, 04:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
sannepus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 30 Apr 2004
Gegen die wand (mot muren), drit god film, løp å se!!! Beste jeg har sett i laaangt tid i hvertfall.

InnleggSkrevet: Ons 18 Mai 2005, 13:26
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005
equilibrium. "If you loved the matrix. this is a must.
Og det er ikke så feil det.

InnleggSkrevet: Ons 18 Mai 2005, 16:10
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
den beste filmen jeg har sett tror jeg må bli edward saksehånd. Er den skjønneste filmen jeg har sett, er så trist men samtidig på en måte fyl med litt glede... *glede seg til jeg skal låne den av min bror*

InnleggSkrevet: Ons 18 Mai 2005, 17:09
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 4 [63 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet