|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg skriver mye, noveller og deler av romaner...
Å dikt av å til.
|
Skrevet: Søn 02 Jan 2005, 01:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cista
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Mar 2003 Innlegg: 146 Bosted: Oslo
|
jeg vil lage tegneserie. tegneserie skal jeg lage! i sorthvitt!
|
_________________ Donatello er den kuleste ninja turtle'en!
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 16:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Har gått med planer om det en stund nå, bare aldri fått somla meg til å gjøre det...
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 19:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kunstnerpiken
Varm i trøya

Ble Medlem: 27 Aug 2006 Innlegg: 27
|
Elsker å tegne og skrive. Liker best å tegne/male ekspresjonistiske bilder og skisser av mennesker.
Beste kunster... Forfatter er Jostein Gaarder, maler er Leonardo DaVinci og Munc, kanskje... Er mange av nyere dato som er kjempeflinke også, men ingen jeg husker navnet på.
Noe som gjentar seg i det jeg lager er at det handler om mennesker og samfunnet.
Har tegnet og diktet historier så lenge jeg kan huske, og har ingen planer om å slutte med det;)
|
_________________ Alt er relativt.
Skrevet: Søn 22 Okt 2006, 01:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Jeg er ganske kreativ - Sjekk ut hva jeg har gjort på www.nenja-black.deviantart.com
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Ons 17 Jan 2007, 20:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Meg kreativ. Kvaliteten kan diskuteres, men mye er det.
Meg skriver bøker... Tror jeg har nevnt det et eller annet sted før.
Er oppe i seks stykker nå. Det er ganske mange sider, det. En poetisk raptus må ha inntrådt for noen år tilbake. Fem bøker på tre år. Herregud.
Ellers skriver jeg dikt: http://winterflower.deviantart.com Men det er deprimerende greier. Og jeg tegner en del, litt handikappet av at jeg aldri får til ansikter, så jeg har sluttet å tegne dem...
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Man 05 Feb 2007, 19:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tinti
Varm i trøya

Ble Medlem: 23 Mar 2007 Innlegg: 58
|
Jeg har alltid vært glad i å skrive. før skrev jeg lange "bøker", men så hadde jeg en lengre skrivedvale på 5-6 år. Så begynte jeg å skrive dikt i 2004, og så har det bare ballet på seg Startet Skrivekroken sammen med en venninne 14 juni 2006, ta dere gjerne en titt på http://www.home.no/skrivekroken. Skriver om mye rart, men det som ofte går igjen er natur, barn, følelser og menneskelige relasjoner. Er veldig fascinert av barn og tror at de forstår mye mer en vi tror.
Ellers er jeg glad i å lage hjemmesider, har laget Skrivekroken sin, pluss min egen http://www.home.no/melankoli
Da jeg gikk på fhs fikk jeg boltre meg i keramikkrommet, og der lagde jeg masse rart, elsket å sitte der og forme ting og kladde og styre med leire Kjempekjekt. Strikker også en del.
Har veldig lyst til å lære meg photoshopping. Har Photofiltre, men det er jo ikke det samme. Vet ikke hvor jeg skal begynne heller. Er også veldig glad i å ta bilder, har kameraet med meg overalt.
|
Skrevet: Fre 23 Mar 2007, 04:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |